هزینه دوره های زبان از طریق اپلیکیشن چقدر است؟

علاوه بر دوره ها در قالب برنامه، Babbel Live نیز وجود دارد. زبان ها را فقط از طریق اپلیکیشن یاد نمی گیرید، بلکه از طریق یک ویدئو نیز یاد می گیرید. یک درس در هفته وجود دارد که می توانید از طریق برنامه زوم به آن دسترسی داشته باشید. Babbel Live کمی گرانتر از پیشنهاد معمولی Babbel است:

مدت زمان قیمت کل قیمت محاسبه شده در ماه پیشنهاد دادن
1 ماه 79 یورو 79 یورو نگاه کنید
3 ماه 169 یورو 56 یورو نگاه کنید
6 ماه 145 یورو به جای 289 یورو 24 یورو به جای 48 یورو نگاه کنید
12 ماه 240 یورو به جای 479 یورو 20 یورو به جای 40 یورو نگاه کنید

بابل: مروری بر هزینه ها و محتوا – چه زبان هایی وجود دارد؟

سفر به دنیا و صحبت کردن به زبان های خارجی – برای بسیاری این هدفی است که ارزش تلاش برای آن را دارد. برنامه Babbel قول می دهد که یادگیری زبان هایی مانند انگلیسی یا اسپانیایی را آسان کند. اما آیا بابل رایگان است؟ هزینه های دوره های آنلاین زبان در بابل چقدر است؟

مشاور
GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر

نظرسنجی: بازسازی شده یا نو؟

هزینه های اشتراک Babbel به مدت زمان دسترسی شما بستگی دارد. هر چه حداقل مدت طولانی تر باشد، هزینه های ماهانه کمتر محاسبه می شود. قیمت های اشتراک Babbel در حال حاضر به این صورت است:

مدت زمان قیمت کل قیمت محاسبه شده در ماه پیشنهاد دادن
3 ماه 38.97 یورو 12.99 یورو نگاه کنید
6 ماه 46.75 یورو به جای 77.94 یورو 7.79 یورو نگاه کنید
12 ماه 70.15 یورو به جای 155.88 یورو 5.84 یورو نگاه کنید
طول عمر 249 یورو نگاه کنید

ابزارهای زبانی و دیکشنری های آنلاین زندگی روزمره ما را آسان تر می کنند و افق های جدیدی را می گشایند. با Babbel می توانید بلافاصله در مرورگر خود یا از طریق یک برنامه برای دستگاه های Android یا iOS شروع به کار کنید و انگلیسی، فرانسوی و موارد دیگر را بیاموزید. مانند دوره زبان در یک مدرسه، این پیشنهاد رایگان نیست. در عوض، برای دسترسی به محتوای آموزشی به اشتراک نیاز دارید.

قیمت بابل در یک نگاه

هزینه های Babbel: هزینه یادگیری زبان ها از طریق برنامه چقدر است؟

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

همه زبان ها در بسته اشتراک گنجانده شده است و نیازی به رزرو جداگانه نیست. می توانید با کارت اعتباری یا پی پال و همچنین با انتقال مستقیم پرداخت کنید. اگر اشتراک را از طریق برنامه Babbel در تلفن هوشمند Android یا iPhone رزرو کنید، می توانید به روش های پرداخت ذخیره شده در آنجا دسترسی داشته باشید. توجه داشته باشید که رزرو از طریق برنامه ممکن است هزینه بیشتری داشته باشد زیرا Google و Apple برای خریدهای درون‌برنامه از ارائه‌دهندگان هزینه می‌گیرند.

اگر می‌خواهید انگلیسی یا اسپانیایی را با Babbel یاد بگیرید تا برای تعطیلات بعدی خود مناسب باشید یا در بازدید بعدی از رستوران بدرخشید، باید از قبل به نحوه پرداخت فکر کنید. اینها گزینه های پرداخت در Babbel هستند وقتی که a را وارد می کنید اشتراک صوتی از طریق وب سایت خلیج:

قیمت بابل در یک نگاه

اگر مطمئن نیستید که می توانید با Babbel به خوبی یاد بگیرید، اولین درس های زبان های موجود را می توان رایگان مشاهده کرد. تمام دروس زبان در اشتراک گنجانده شده است. بنابراین هیچ دوره انفرادی وجود ندارد که بتوانید با بابل رزرو کنید. همچنین اشتراک 1 ماهه وجود ندارد. با رزرو مادام العمر، یک بار هزینه سرویس را پرداخت می کنید و سپس می توانید به دوره های زبان «برای همیشه» دسترسی داشته باشید، یعنی تا زمانی که این سرویس یا شما وجود داشته باشید.

Babbel Live درس های زبان ویدیویی را برای انگلیسی، فرانسوی و اسپانیایی ارائه می دهد. با گزینه عادی Babbel می توانید 15 زبان مختلف را به طور همزمان یاد بگیرید:

  • انگلیسی
  • اسپانیایی
  • ایتالیایی
  • فرانسوی
  • پرتغالی
  • سوئدی
  • ترکی
  • هلندی
  • لهستانی
  • اندونزیایی
  • نروژی
  • دانمارکی
  • روسی