هزینه اشتراک موسیقی جدید چقدر است

با نکات ما بیشتر از Spotify بهره ببرید:

Spotify: صدای Hi-Fi هزینه اضافی دارد

بیش از یک سال است که شایعات منتشر شده مبنی بر اینکه Spotify ممکن است اشتراک جدیدی را برای دوستداران موسیقی که از کیفیت صدای بهتر قدردانی می کنند راه اندازی کند. اکنون ارائه دهنده پخش موسیقی از برخی از کاربران خود خواسته است که آیا می توانند تصور کنند در “30 روز آینده” به Spotify Platinum بروید. (منبع: nearlymind در Reddit).

در رقابتی از Apple Music و Amazon Music یک گزینه Hi-Fi در حال حاضر موجود است، در اینجا دیگر نیازی به پرداخت هزینه اضافی نیست. هر دو شرکت از می 2021 آنها را بدون هزینه اضافی ارائه می کنند. Deezer همچنین از فوریه 2022 از پرداخت هزینه اضافی صرف نظر کرده است. از طرف دیگر گوگل و Napster گزینه Hi-Fi را ارائه نمی دهند.



منبع

اگرچه Spotify هنوز به طور رسمی اشتراک جدید را اعلام نکرده است، کاربران مورد بررسی در حال حاضر قیمتی را مشاهده می کنند: هزینه اشتراک پلاتینیوم 19.99 دلار خواهد بود. در آلمان، اگر Spotify تصمیم بگیرد که اشتراک را در این کشور نیز ارائه دهد، 19.99 یورو می تواند پرداخت شود.

علاوه بر گزینه Hi-Fi، نسخه پلاتینیوم باید همچنان مزایای بیشتر برای لیست های پخش و کتابخانه موسیقی پیشنهاد. Spotify هنوز نحوه طراحی آنها را مشخص نکرده است. علاوه بر این، یک “تیونر هدفون” نیز قرار است ارائه شود. پادکست های اختصاصی با تبلیغات کمتر نیز وعده داده شده است.

Spotify مدت هاست که می خواهد اشتراک موسیقی را با کیفیت صدای بهتر ارائه دهد. اکنون یک نظرسنجی به قیمت جدید “Spotify Platinum” اشاره می کند – و در مقایسه با اشتراک معمولی کاهش یافته است. سایر قیمت های اشتراک فعلاً نباید تغییر کند.

Spotify: اشتراک “پلاتینیوم” به قیمت 19.99 دلار؟

ارائه‌دهنده پخش موسیقی می‌دانست که Spotify می‌خواهد یک گزینه Hi-Fi را معرفی کند قبلاً در فوریه 2021 اعلام شده است. در ابتدا، Hi-Fi Audio قرار بود سال گذشته وارد بازار شود، اما پس از آن برای مدت نامعلومی به تعویق افتاد.