هر کسی که یک گوشی هوشمند مدرن داشته باشد آنها را دوست خواهد داشت

همچنین می توانید با محصولات Ikea درآمد کسب کنید. نحوه کار این کار را در ویدیو نشان می دهیم:

چراغ شب LED ایکیا به قیمت 59.99 یورو

Bettorp از پلاستیک ساخته شده است، پایه آن از لاستیک ساخته شده است. قابل تنظیم منبع نور LED به طور دائم نصب شده است و بر این اساس به راحتی قابل تعویض نیست. به گفته Ikea، اگر لامپ به مدت سه ساعت در روز روشن بماند، ماندگاری حدود 25000 ساعت یا 25 سال است.

به عنوان یک ویژگی خاص دیگر، خود لامپ را می توان از صفحه شارژ جدا کرد و در هر نقطه از اتاق قرار می گیرد اراده. از آنجایی که ایکیا فضایی برای باتری ها پیدا کرده است، لامپ به کابل متصل نیست. چهار باتری AA استفاده می شود که شامل آن نمی شود.

ایکیا یک چراغ شب جدید معرفی کرده و بلافاصله آن را به فروش رسانده است. لامپ مخصوص در فروشگاه اینترنتی و فروشگاه های مبلمان موجود است، حتی اگر فقط یک رنگ باشد. بر خلاف لامپ های سنتی از این نوع، Bettorp ویژگی های یکسانی دارد در مورد دو ویژگی.

Bettorp اکنون در نسخه خاکستری آبی موجود است برای 59.99 یورو در فروشگاه اینترنتی Ikea و در فروشگاه های مبلمان (به Ikea مراجعه کنید). هنگام سفارش، هنوز هزینه حمل و نقل 4.90 یورو وجود دارد.



منبع

این دارای یک منطقه بارگیری است که، برای مثال، بیش از آن گوشی های هوشمند یا هدفون ها به صورت بی سیم طبق استاندارد Qi شارژ می شوند می تواند تبدیل شود. از دو سیم پیچ شارژ استفاده می شود تا بتوان همزمان دو دستگاه را برق رسانی کرد. Ikea میزان ظرفیت شارژ در هر مورد را فاش نکرده است. Bettorp پورت USB ندارد، بنابراین باید به صورت بی سیم شارژ شود.

Bettorp، یک چراغ شب جدید Ikea، اکنون در دسترس است. چراغ LED نه تنها می تواند کم نور شود، بلکه عملکرد شارژ عملی را برای تلفن های همراه و سایر دستگاه ها ارائه می دهد. این لامپ ها را می توان به صورت بی سیم در طول شب مطابق با استاندارد Qi تامین کرد – اما این لامپ حتی مقدار بیشتری نیز در اختیار دارد.

Ikea Bettorp: چراغ شب LED گوشی های هوشمند را شارژ می کند