هرگز لوازم جانبی سامسونگ مانند این وجود نداشته است

آیا و چه زمانی سامسونگ این دو گجت دوربین را عرضه خواهد کرد همچنین در آلمان ارائه خواهد شد در حال حاضر نامشخص است.

اولین مورد از دو لوازم جانبی به نام است پایه سه پایه باریک. این به Galaxy S23 اجازه می دهد تا در فرمت عمودی یا افقی تنظیم شود. پایه های سه پایه در صورت عدم استفاده به صورت یک بسته صاف جمع می شوند. پایه سه پایه اسلیم می تواند به عنوان دسته نیز استفاده شود اگر مثلاً بخواهید با تلفن همراه خود فیلم برداری کنید.

به خصوص برای آخرین پرچمداران خود، سامسونگ در حال حاضر دو گجت دوربین جدید ارائه کرد. آنها به عنوان ضمیمه برای گجت کیس سری گلکسی اس 23 طراحی شده اند که یک نوع ضمیمه نیز می باشد.

این سه پایه 70 گرم وزن دارد و در حال حاضر در وب سایت سامسونگ انگلستان قرار دارد لیست شده برای 34.00 پوند، که معادل 38.85 یورو است (منبع: سامسونگ انگلستان).

لوازم جانبی دوربین دوم یک پایه دستگیره است که شاید حتی مفیدتر باشد. او به عنوان عمل می کند سه پایه کوچک با کنترل از راه دور بلوتوث و عملکرد آزادسازی یک عملکرد کج نیز وجود دارد. دقیقاً مانند پایه Slim Tripod Stand، مینی سه پایه قبلاً در وب سایت سامسونگ بریتانیا ظاهر شده است، اما این شرکت هنوز قیمتی را اعلام نکرده است.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع Samsung Galaxy S23 Ultra در تست دوربین اینگونه عمل می کند:

لوازم جانبی دوربین سامسونگ فقط با گجت کیس

برای اینکه واقعاً بتوانید از گجت‌های دوربین استفاده کنید، علاوه بر یک گوشی هوشمند از سری گلکسی S23، مشتریان باید یک قاب گجت نیز داشته باشند که بتوان از آن استفاده کرد. حداقل 54.90 یورو. نسخه مقاوم با قیمت 59.90 یورو در دسترس است. برخلاف لوازم جانبی دوربین، قاب های گجت در سامسونگ آلمان نیز به فروش می رسد.

پایه سه پایه باریک به این صورت است:

پایه سه پایه باریک برای گوشی های Galaxy S23 (منبع تصویر: سامسونگ انگلستان)

سامسونگ دو گجت دوربین جدید را برای سری گلکسی S23 معرفی کرده است که به عنوان سه پایه کار می کنند. یک پیوست حتی از راه دور کنترل می شود. این وسیله جانبی را می توان به قاب گجت گلکسی اس 23 وصل کرد.

سامسونگ الکترونیکس

سامسونگ لوازم جانبی دوربین گلکسی S23 را معرفی کرد