هدف ابزار جدید بهبود سلامت ما است

Withings U-Scan را معرفی کرده است، یک آزمایشگاه ادرار فشرده برای توالت شما. برای نظارت بر سلامت و تجزیه و تحلیل نشانگرهای زیستی استفاده می شود. کاربران از طریق ادرارشان شناسایی می‌شوند و داده‌ها از طریق WLAN به تلفن همراه منتقل می‌شوند.

U-Scan: ابزار جدید ادرار از Withings

Withings U-Scan می خواهد از سه ماهه دوم سال 2023 ارائه در اروپا قیمت کیت استارت که از یک ریدر و یک کارتریج تشکیل شده است 499.95 یورو است. Withings هنوز توضیح نداده است که یک کارتریج جدید چقدر هزینه دارد. با این حال، یک اشتراک پر کردن مجدد برنامه ریزی شده است که حدود 30 یورو در ماه هزینه دارد.



منبع

Withings در حال برنامه ریزی دو کارتریج است که در U-Scan استفاده خواهد شد. در حالی که یکی از آنها روشن است متابولیسم، هیدراتاسیون و تغذیه با تمرکز، دیگری ردیابی چرخه ماهانه را در زنان ارائه می دهد. نتایج آنالیز شیمیایی از طریق WLAN ارسال می شود. کارتریج مورد استفاده از طریق فلاش توالت تمیز می شود. بعد از سه ماه باید با یک جدید تعویض شود.

می توانید نحوه عملکرد U-Scan را در ویدیو مشاهده کنید:

به گفته Withings، این اولین پلتفرم برای استفاده خانگی است تجزیه و تحلیل نشانگرهای زیستی در ادرار می توان. ارزش های بهداشتی متعددی در یک برنامه جمع آوری و پردازش می شوند. به گفته سازنده، کاربران می توانند ارزیابی بهتری از سلامت خود داشته باشند (منبع: Withings).

برای نمایشگاه CES 2023 در لاس وگاس، سازنده فرانسوی Withings یک ابزار ویژه در چمدان خود دارد. برخلاف قبل، این یک ساعت هوشمند یا یک ترازو هوشمند نیست، بلکه یک آزمایشگاه ادرار کوچک است که در توالت آویزان شده است. برای استفاده درست، مردم باید بنشینند. آنها با جریان ادرار شناسایی می شوند، به شرطی که قبلاً با شناسه جریان ثبت نام کرده باشند. به گفته سازنده، U-Scan سپس “امضای فردی” را تشخیص می دهد.

U-Scan: آزمایشگاه ادرار خانگی Withings

Withings U-Scan: کیت شروع به قیمت 500 یورو