هدفون ورزشی با تست بلوتوث 2022

بیشتر در این مورد در گزارش تست دقیق ما توسط سارا:

هدفون و اسپرت: هنگام خرید باید به این نکته توجه کنید

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2022/09/25 16:31

این به طرز شگفت انگیزی کار می کند، کیفیت صدا حداقل برای تقویت صدای ثانویه بیش از حد کافی است و انگیزه را هنگام دویدن فراهم می کند. در مقایسه با گوش‌های معمولی، درام‌های ضربه‌ای باس-هیوی فاقد قدرت هستند، اما شما با یک راحتی خاص و سبک در پوشیدن جبران می‌شوید.

بله مدل Bose Soundsport Wireless (مشاهده در آمازون) چند سالی است که وجود دارد. با این وجود، هدفون با بند گردن (کابلی که دور گردن خود قرار می دهید) هنوز ارزش دیدن دارد. برخلاف مدل‌هایی که به تازگی عرضه شده‌اند، Bose دیگر نیازی به اثبات خود ندارد، زیرا بیش از 24000 بررسی مثبت مشتری در آمازون نشان می‌دهد (از مارس 2022). این “آزمون بلندمدت” در مقیاس بزرگ را با موفقیت پشت سر گذاشت.

Bose Soundsport Wireless: هدفون ورزشی با بند گردن (منبع تصویر: GIGA)
Bose SoundSport Wireless اکنون از 99.95 یورو در آمازون

مزایای:

  • صدای قدرتمند
  • تناسب ایمن و راحتی پوشیدن بالا

مزایای:

  • به طور مداوم برای ورزش با تناسب ایمن طراحی شده است
  • عملکردهای مفید (ANC، صدای سه بعدی و غیره)
ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2022/09/25 17:19

GIGA توصیه می کند

مشاوره خرید هدفون در گیگا

هدفون برای ورزش: امتحان کردن آنها به تصمیم خرید کمک می کند

مهمترین قانون اساسی: انجام ورزش و استفاده از هدفون باید همیشه با در نظر گرفتن ایمنی انجام شود. هم ورزشکار و هم محیط زیست او تحت هیچ شرایطی نباید در معرض خطر قرار گیرند. مثال مشخص: اگر با هدفون دوچرخه سواری می‌کنید، نمی‌توانید وسایل نقلیه دیگر را بشنوید (خطری برای خودتان) یا آنقدر حواس‌تان به موسیقی پرت می‌شود که تمرکزتان را روی دیگر کاربران جاده از دست می‌دهید (خطر برای دیگران).

مزایای:

  • درک شدیدتر از محیط
  • بلوتوث چند نقطه ای
  • شارژ سریع باتری
  • ضد گرد و غبار و آب بر اساس IP55
  • پوشیدن راحت است اما …

صندلی ثابت: ورزش به معنای حرکت است، بنابراین هدفون باید به خوبی قرار بگیرد. مدل‌های داخل گوش معمولاً در اینجا یک مزیت دارند، زیرا محکم در مجرای گوش گیر می‌کنند – البته به شرطی که به درستی قرار بگیرند. برخی از مدل ها با قلاب یا بال روی گوشی نیز ارائه می شوند تا چسبندگی گوش تقویت شود. هدفون های هدبند (روی گوش/روی گوش) باید فشار تماسی قوی داشته باشند و در عین حال وزن سبکی داشته باشند تا به طور قابل قیاسی خوب نگه دارند.

Beats Fit Pro: در صورت استفاده صحیح، هدفون می تواند حرکات قوی را تحمل کند (منبع تصویر: GIGA)

معایب:

  • پوسته های بسیار حجیم، به وضوح از گوش بیرون زده است
  • عمر باتری تنها تا 6 ساعت در هر شارژ

به لطف هدایت استخوانی بدون گوش: Shokz OpenRun Pro

گوش دادن به موسیقی و انجام ورزش همزمان: ترکیبی عالی که حال شما را خوب می کند و انگیزه را افزایش می دهد. با این حال، این سوال پیش می آید: “کدام هدفون ورزشی را بخرم؟”. ما توضیح می دهیم که باید به چه نکاتی توجه کنید و بهترین مدل های بلوتوث برای ورزشکاران را به شما معرفی می کنیم.

بی سیم واقعی: Beats Fit Pro

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2022/09/25 19:02

عمر باتری، صدا و طراحی: چند ساعت دوام یک جفت هدفون برای هدفون های ورزشی نسبت به هدفون های مسافرتی (مانند Sony WH-1000XM4) اهمیت کمتری دارد. مهمتر از همه، مهم است که هدفون مدت زمان مورد نظر برای فعالیت (مثلاً 2 ساعت دویدن) دوام بیاورد. بیس بیش از حد قوی می تواند هنگام گوش دادن به موسیقی آزار دهنده باشد، اما در حین تمرین دویدن بد نیست. وقتی نوبت به طراحی می‌رسد، می‌توانید «سازش» ایجاد کنید، زیرا به ظاهر مربوط نمی‌شود، بلکه مربوط به عملکرد است. به عنوان مثال، در بررسی Bose Soundsport Free، ما شکایت کردیم که بدنه حجیم از گوش بیرون زده است – اما این در نهایت یک موضوع سلیقه است و برای ورزشکار جاه طلب اهمیت زیادی ندارد.

نسبتا جدید، نسبتا گران، اما همچنین بسیار خوب: Beats Fit Pro (به آمازون مراجعه کنید) به دلیل طراحی جمع و جور و بال های سیلیکونی انعطاف پذیر برای انواع ورزش ها ایده آل هستند. حتی یک پایه سر هم مشکلی با آنها نداشت – من فقط از این نتیجه می‌گیرم که آنها حتی برای یوگا مناسب هستند (من تجربه آنجا را ندارم).

Beats Fit Pro: بال‌های سیلیکونی نرم هدفون را در جای خود محکم نگه می‌دارند (منبع تصویر: GIGA)
اکنون Fit Pro را از 179.95 یورو در آمازون می زند

معایب:

  • طیف کاملی از توابع فقط در iOS، برخی از ویژگی ها در Android از دست رفته است
  • جعبه حمل و نقل نسبتا بزرگ

همچنین می توانید برخی از برداشت های Beats Fit Pro را در این ویدیو مشاهده کنید:

صدای عالی، اما با کابل: Bose Soundsport Wireless

معایب:

  • … طراحی غیر عملی
  • صدای بیس ضعیف
  • بدون عملیات بصری
  • بسته بندی به روز نیست

را Shokz OpenRun Pro (آن را در آمازون بررسی کنید) شبیه هیچ هدفون دیگری نیست. سازنده، که قبلا به عنوان “AfterShokz” شناخته می شد، با فناوری هدایت استخوانی خود جایگاه ویژه ای را اشغال کرده است که به ویژه برای فعالیت های خارج از منزل جالب است. به جای انسداد مجاری گوش، گوش ها آزاد می مانند. OpenRun Pro به روشی مشابه عینک (اما به سمت عقب) استفاده می شود و بیشتر انتقال صدا مستقیماً از طریق استخوان گونه انجام می شود. همیشه می توانید بشنوید که آیا ماشین ها نزدیک می شوند یا یک دوچرخه زنگ می زند.

Shokz OpenRun Pro اکنون از 172.90 یورو در Cyberport

سازنده تاکید می کند که Beats Fit Pro با اپل و اندروید سازگار است – اما من متوجه شدم که کاربران آیفون یک مزیت جزئی دارند زیرا فقط آنها می توانند از صدای سه بعدی با ردیابی پویا سر لذت ببرند. نتیجه گیری: هدفون ورزشی شخصی من مورد علاقه و – جدا از جنبه های ورزشی – بهترین جایگزین در حال حاضر برای AirPods Pro محبوب است.

در پایان، تنها راه برای فهمیدن اینکه آیا یک جفت هدفون واقعاً مناسب است و آیا با ورزش مورد نظر مناسب است یا خیر، این است که از قبل آن را امتحان کنید. زیرا چیزی که در گوش یکی از کاربران محکم است و به راحتی در طناب زدن شرکت می کند، کاربر دیگر با تکان دادن خفیف سرش بیرون می افتد. بنابراین: از فروشگاه بپرسید که آیا می‌توانید مدل‌ها را امتحان کنید یا در صورت شک، از حق بازگشت خود با خرده‌فروش آنلاین استفاده کنید.



منبع

مقاومت در برابر آب و گرد و غبار: به اصطلاح کدهای IP اطلاعاتی را در مورد اینکه آیا یک ابزار در برابر آب، گرد و غبار و عرق محافظت می شود ارائه می دهد. چنین ویژگی هایی معمولاً توسط سازنده نیز تبلیغ می شود و تنها از بسته بندی هدفون به وضوح قابل مشاهده است. برعکس، این بدان معناست که اگر هدفون‌ها برچسب «ضد آب» یا «ضد آب» نداشته باشند، برای ورزش‌های عرق‌ریز توصیه نمی‌شوند.

آنچه در آن زمان در طول آزمایش من را هیجان زده کرد: تنها چند هدفون به اندازه Bose Soundsport Wireless صدایی غنی و قدرتمند دارند – با موسیقی مناسب، که کل بدن را به حرکت در می آورد. عمر باتری (حداکثر 6 ساعت در هر بار شارژ) در استانداردهای امروزی کمتر از حد متوسط ​​است و اندازه بزرگ این دو کیس نیز کمی عجیب به نظر می رسد. اما چرا باید با دویدن عصرانه تداخل داشته باشد، به خصوص اگر قیمت مناسب باشد؟ به این کلاسیک نگاه کنید.

مزایا و معایب کابل: با هدفون های داخل گوشی، مدل هایی با کابل یا بند گردنی وجود دارد که هر دو هدفون را به هم متصل می کند. از زمانی که ایرپادهای اپل معرفی شدند، دسته هدفون های بی سیم واقعی، یعنی دو هدفون مجزا، بدون هیچ کابلی، نیز به طور فزاینده ای محبوب شده اند. به طور کلی نمی توان گفت کدام راه حل اساساً بهتر است. هدفون های بلوتوث بند گردنی عمر باتری بیشتری دارند و احتمال گم شدن آن ها کمتر است. هدفون های بی سیم واقعی می توانند (به صورت جداگانه) با یک حرکت ناهموار از گوش خارج شوند و ممکن است گم شوند. موارد زیر صدق می کند: در جایی که کابل وجود ندارد، نمی توانید با کابل در جایی گیر کنید.