هدفون والدین شما در TikTok توصیه می شود – و دلیل خوبی هم دارد

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت در تاریخ 2022/11/20 ساعت 1:28 بعد از ظهر

هدفون های سیمی در واقع از نظر فنی قدیمی هستند و با هدفون های بلوتوث بی سیم جایگزین شده اند. با این وجود، یک جریان متضاد در میان جوانان وجود دارد – و یک مدل از دهه 1980 رهبر این جنبش است.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع ما هدفون های سیمی دیگری را در مشاوره خرید خود ارائه می دهیم:

مورد علاقه واضح صحنه Koss Porta Pro است که کارشناسان مد معتقدند بسیار همه کاره است. drugtelevision (14200 دنبال کننده) می گوید: “آنها بالاخره اینجا هستند” و با افتخار Porta Pro خود را ارائه می دهد:

“هدفونی که با هر لباسی می آید” – با چنین اطلاعیه هایی معامله می شود تأثیرگذار مد در TikTok با هدفون این کمتر در مورد داده های فنی و بیشتر در مورد ظاهر است.

اما شاید دقیقاً همین چیز چشمگیر و قدیمی باشد طرحکه پورتا پرو را بسیار محبوب کرده است. این هدفون شما را متمایز می کند، شخصیت را نشان می دهد – و با اطمینان مد قدیمی را با یک ابزار فنی ترکیب می کند تا یک تصویر کلی منسجم ایجاد کند. پدیده مشابهی را می توان با ایرپادهای اپل (با کابل) نیز مشاهده کرد، زیرا افراد مشهور بیشتری با آنها مشاهده می شوند.

Koss Porta Pro: کلاسیکی که سال هاست طرفداران اختصاصی را به خود جذب کرده است (منبع تصویر: سازنده)
هدفون استریو سیمی Koss Porta Pro
لازم نیست هدفون را شارژ کنید زیرا باتری ندارند و انرژی خود را از سوکت جک (3.5 میلی متر) می گیرند. همچنین کیفیت صدا مورد توجه بسیاری از طرفداران (حتی قبل از تبلیغات مد فعلی). فوق العاده خوب طبقه بندی شده. یکی دیگر از بحث های حرفه ای قیمت است: Koss Porta Pro به صورت تجاری در دسترس است برای کمتر از 40 یورو برای پیدا کردن – در مقایسه با مدل های بی سیم واقعی مدرن از مارک های معروف، نسبتاً ارزان است.

ممکن است برای افراد خارجی کمی عجیب باشد، زیرا طراحی Koss Porta Pro به نظر می رسد – به بیان ملایم – بیشتر مرتبط است تا مترقی. براکت فلزی لخت، کنترل‌های قابل مشاهده – می‌توان حدس زد که این هدفون در ابتدا به عنوان لوازم جانبی مد در نظر گرفته نشده است. به احتمال زیاد آن یکی است سبک وزن اولویت داشت Tyll Hertsens در مجله Stereophile توضیح می دهد: “در واقع، این یکی از اولین هدفون هایی بود که به طور خاص برای استفاده پوشیدنی طراحی شد.”

در آن زمان این یک تکه فناوری پیشگامانه بود، اما امروزه از برخی جنبه ها به سختی قابل رقابت است: Porta Pro نه تنها سیمی و بنابراین آزادی حرکت را محدود می کند، او نیز همینطور است فوق شنوایی و به سختی صدای بیرون را مسدود می کند. ویژگی های مدرن مانند حذف نویز (ANC) در دسترس نیست.

هدفون استریو سیمی Koss Porta Pro

در اینجا بمانید: در حالی که هدفون های بلوتوث اکنون هر چند سال یک بار (یا حتی سریعتر) با مدل های جدید جایگزین می شوند، ساعت در بخش هدفون سیمی بسیار کندتر است. این طور خواهد بود 1984 اولین بار منتشر شد Koss Porta Pro (نمایش در آمازون) به ساخت و فروش تقریباً بدون تغییر ادامه می دهد. این چیز را نمی توان کشت – برعکس، در حال حاضر تقاضای زیادی دارد (“روشن”).

اینفلوئنسرهای مد Koss Porta Pro را توصیه می کنند