هدفون بلوتوث را به تلویزیون متصل کنید: در اینجا نحوه انجام این کار آمده است

نحوه اتصال دقیق هدفون بلوتوث به تلویزیون به دستگاه مربوطه بستگی دارد. در اصل چیزی شبیه به این است:

  1. منوی تلویزیون را کنترل می کند و آن را باز می کند تنظیمات بلوتوث.
  2. در اینجا گزینه را انتخاب کنید اتصال یک دستگاه جدید.
  3. سپس هدفون را بردارید و داخل آن قرار دهید حالت جفت شدن. این را می توان در اکثر دستگاه ها با نگه داشتن دکمه پاور هنگام راه اندازی انجام داد. می‌توانید فرآیند دقیق فعال‌سازی حالت جفت‌سازی را در دفترچه راهنمای هدفون خود پیدا کنید.
  4. هنگامی که لوازم جانبی صوتی برای جفت شدن آماده شد، باید در آن باشد لیست دستگاه های موجود در منوی تلویزیون ظاهر می شود. هدفون را با استفاده از کنترل از راه دور تلویزیون انتخاب می کند.
  5. هدفون الان هست متصل به تلویزیون. به محض شروع چند بار بعدی، اتصال به طور خودکار انجام می شود.

تلویزیون های مدرن دارای بلوتوث برای اتصال آسان هدفون و بلندگو هستند. همچنین می توانید هدفون های بی سیم را بدون بلوتوث به تلویزیون های قدیمی متصل کنید. اما برای این کار به لوازم جانبی اضافی نیاز دارید.

هدفون بلوتوث را با تلویزیون جفت کنید

در جاهای دیگر می‌توانید دستورالعمل‌هایی درباره نحوه اتصال به دستگاه‌های پخش خاص پیدا کنید:

هدفون بلوتوث را به تلویزیون قدیمی وصل کنید

هدفون‌های بی‌سیم را می‌توان به یک تلویزیون قدیمی نیز متصل کرد که فقط سیگنال‌های بلوتوث را دریافت می‌کند و خود آن‌ها را ارسال نمی‌کند. برای این کار به یک فرستنده نیاز دارید که آن را به خروجی هدفون آنالوگ وصل کنید (به آمازون مراجعه کنید). سیگنال صوتی تلویزیون را می توان از طریق فرستنده پردازش کرد و از طریق بلوتوث به دستگاه های دیگر منتقل کرد. بنابراین هدفون خود را به فرستنده وصل کنید تا صدای تلویزیون را بشنوید.

آداپتور صوتی بلوتوث، گیرنده فرستنده بلوتوث SONRU برای هدفون استریو لپ تاپ تلویزیون

با یک دستگاه دارای «Multi Pair»، امکان اتصال موازی چندین هدفون به تلویزیون از طریق بلوتوث نیز وجود دارد. این گزینه به چندین نفر اجازه می دهد تا همزمان با صدا تماشا کنند بدون اینکه افراد دیگر در اتاق بشنوند.

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر

اگر تلویزیون شما اصلاً دارای بلوتوث نیست، می‌توانید آن را دوباره نصب کنید. یک آداپتور اضافی روی هدفون یا پورت USB به ارسال سیگنال به لوازم جانبی صوتی کمک می کند. با لوازم جانبی اضافی باید به تاخیر کم توجه کنید. سیگنال صوتی ممکن است لازم باشد چندین بار برای یک آداپتور رمزگذاری و رمزگشایی شود. بسته به کیفیت لوازم جانبی، این ممکن است کمی طول بکشد، بنابراین تاخیرهای آزاردهنده ای بین سیگنال صوتی و تصویر وجود دارد.

آداپتور صوتی YMOO بلوتوث 5.3 برای تلویزیون به 2 هدفون، گیرنده فرستنده صوتی Aptx 40ms با تاخیر کم

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 06/01/2023 14:28

آداپتور صوتی YMOO بلوتوث 5.3 برای تلویزیون به 2 هدفون، گیرنده فرستنده صوتی Aptx 40ms با تاخیر کم

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

اگر نمی خواهید کل اتاق نشیمن یا اتاق خواب را با صدای تلویزیون پر کنید، می توانید هدفون را به تلویزیون وصل کنید. با هدفون سیمی، از اتصال مربوطه در دستگاه تلویزیون استفاده می کنید. اما با دستگاه های مناسب، می توانید هدفون بلوتوث را به تلویزیون نیز متصل کنید.

بلوتوث: سرعت، برد و اطلاعات اولیه در مورد فناوری رادیویی

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 06/01/2023 14:27

آداپتور صوتی بلوتوث، گیرنده فرستنده بلوتوث SONRU برای هدفون استریو لپ تاپ تلویزیون