هدفون برای خواب در آزمون

نتیجه: محافظ شنوایی QuietOn Sleep ANC بسیار گران است و فقط در موارد معدودی توصیه می شود. وقتی صحبت از مخفی کردن فرکانس های پایین می شود، استفاده از فضای کمتری در گوش (مناسب بودن برای خواب) و عمر باتری تا 20 ساعت بسیار مهم است – تنها در این صورت باید این ابزار را در نظر بگیرید. با توجه به انتخاب خوب هدفون های بی سیم واقعی با حذف نویز، قیمت خرید قابل توجیه نیست – مگر اینکه، البته، پول اصلاً مشکلی نداشته باشد. گوش گیرهای معمولی ساخته شده از فوم و بدون فناوری ANC نیز برای یک شب آرام مناسب هستند و برای سفر هوایی بهتر است AirPods Pro (نسل دوم)، Huawei Freebuds Pro 2 یا Sony Linkbuds S را تهیه کنید.

مزایای:

  • بدنه بسیار جمع و جور
  • فرکانس های پایین را با ANC فیلتر می کند و سکوت را تضمین می کند
  • عمر باتری به راحتی برای کل شب کافی است

نکته: بلندگوها را می‌توان به‌طور انعطاف‌پذیر در «لوله پارچه‌ای» تنظیم کرد تا کمی بعد از نصب صدا بهینه شود. هر چه بلندگوها در مجرای گوش مرکزی تر قرار بگیرند، صدا بهتر است. عملا هیچ محافظی در برابر صدای محیط وجود ندارد. حتی با صدای متوسط، شخصی که در کنار شما در رختخواب است به طور غیرارادی می شنود که موسیقی در حال پخش است – درست مانند زمانی که شخصی با تلفن همراه خود صحبت می کند و شما دقیقاً در کنار او ایستاده اید. به عمل بر روی پیشانی باید بهش عادت کنی یاد گرفتن اینکه کدام دکمه کجاست کمکی نمی کند – به هر حال، وقتی هدبند را می بندید نمی توانید آن را ببینید. یک آینه در اولین تلاش ها کمک می کند، پس از آن می توانید از آن استفاده کنید.

بلندگوهای گردی که در هدبند کمی جابه جا می شوند، در اینجا به وضوح دیده می شوند (منبع تصویر: GIGA)

Bose Sleepbuds II

خوب، عامل تعیین کننده ممکن است اندازه باشد. دو محفظه QuietOn Sleep هستند بسیار فشرده – مطمئناً نسبت به اکثر هدفون های بی سیم واقعی کمی صرفه جویی در فضا دارند. به لطف اتصالات مموری فوم انعطاف پذیر، کانال های گوش به طور قابل اعتمادی مهر و موم می شوند – اما این همچنین نوعی “احساس چوب پنبه ای در گوش” را ایجاد می کند که همه نمی توانند به آن عادت کنند. در غیر این صورت، راحتی پوشیدن مناسب است، هیچ چیز ناراحت کننده نیست. می توانید آنها را برای چند ساعت در یک زمان بپوشید. هنگامی که موارد در جای خود قرار می گیرند، شما می شنوید … هیچ چیز واقعا. این دقیقاً وظیفه این گجت است: محافظت در برابر نویز گوش گیرهای معمولی و همچنین فرکانس های پایین را با ضد نویز فیلتر می کند به صورت الکترونیکی خاموش است برای آزمایش اثربخشی، ضبط صدای کابین هواپیما را با صدای سینوسی با فرکانس پایین (60 هرتز) ترکیب کردم و اجازه دادم با صدای زیاد اجرا شود. در واقع، QuietOn Sleep قسمت باس را به طور خاص به طور شنیداری بهتر از Oropax Soft که برای مقایسه با قیمتی کمتر از 5 یورو استفاده می شود فیلتر می کند (مشاهده در آمازون).

QuietOn Sleep و Apple AirPods Pro (راست) در مقایسه (منبع تصویر: GIGA)

مجموع: 59 درصد

Sleepbuds II با یک برنامه تلفن همراه منطبق همراه است صداهای آرامش بخش (صدای اقیانوس، صداهای مصنوعی و غیره) و از طریق Sleepbuds II پخش شد. این کار همراه با عایق غیرفعال، سر و صدای محیط را “پوشانده” می کند و خوابیدن را آسان می کند. گزارش های آزمایش مثبت هستند، مجله آمریکایی The Verge “راحتی پوشیدن بالا” را تأیید می کند و انتخاب صداهای خواب را ستایش می کند. قیمت بالا مورد انتقاد است. قضاوت با تجربیاتی که در Gizmodo شرح داده شده است، همزمان است.

مجموع: 69 درصد

هدفون خواب هدبند بلوتوث Navly

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 11/06/2022 21:53

معایب:

شما می توانید بهترین هدفون با ANC را در راهنمای خرید ما پیدا کنید:

هدفون های ANC QuietOn Sleep: رتبه بندی تست

را کیفیت صدا هدفون Navly را نمی توان با هدفون های خوب مقایسه کرد، پس امید خود را ناامید نکنید. وسط ها مشکلی ندارند، باس کمی هم وجود دارد. با این حال، اوج ها کوچک هستند و باعث می شوند برخی آهنگ ها به نظر برسند که از رادیو پلاستیکی آشپزخانه می آیند. صدا برای پادکست ها و پخش های رادیویی کاملاً کافی است. همچنین صدای هدبند Navly برای دویدن صبحگاهی با لیست پخش مورد علاقه شما یا به عنوان “هدفون خواب” در هنگام تماشای Netflix در تلفن همراه / تبلت شما هیچ اشکالی ندارد. اما مطمئناً ابزاری برای لذت بردن از موسیقی نیست.

هدفون خواب Navly مانند تلفن همراه از طریق میکرو USB شارژ می شود (منبع تصویر: GIGA)

جایگزین از Bose: SleepBuds II

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 11/06/2022 ساعت 10:00 شب

بنابراین اکنون جانشینی وجود دارد که در همه جا بهبود یافته و مشکلات نسخه قبلی را پشت سر گذاشته است. را Sleepbuds II 220 یورو هزینه دارد (به Bose مراجعه کنید). آنها ممکن است شبیه هدفون های داخل گوش به نظر برسند، اما می توانند نه برای پخش موسیقی یا پادکست استفاده می شود. در عوض، این یک گجت ایزوله کننده صدا است که به دلیل طراحی خود، به طور غیر فعال از گوش در برابر خروپف همسایگان تخت و سر و صدای ترافیک محافظت می کند.

Bose Sleepbuds II

را سرخوردگی اما بعداً وقتی AirPods Pro خود را (نسل اول، در آمازون ببینید) قرار دادم. حذف نویز در اینجا حتی موثرتر است و نویز را کمی بهتر به پس زمینه می برد. این واقعیت که اینها نیز هدفون های کاملی برای گوش دادن به موسیقی و برقراری تماس تلفنی هستند (هدست) در واقع فقط یک قضاوت را امکان پذیر می کند …

این رقابت در آن زمان وجود نداشت – بنابراین این سؤال قانونی مطرح می شود که محصولی مانند QuietOn Sleep با قیمت بیش از 200 یورو برای چه چیزی خوب است، به جز حذف نویز (ANC) چیزی برای ارائه ندارد از نقطه نظر فنی، اینها “اوروپاکس با تکنولوژی بالا” هستند. سیگنال های صوتی را پخش نکنید توانا بودن. یک محصول مشابه نیز برای مدتی از Bose در دسترس بود: “Sleepbuds های پوشاننده سر و صدا” به دلیل مشکلات باتری متوقف شدند.

QuietOn Sleep: جمع و جور و بادوام – اما نه هدفون واقعی، بلکه محافظ شنوایی (منبع تصویر: GIGA)

Sleepbuds حذف نویز تست شده: QuietOn Sleep

QuietOn Sleep

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 11/06/2022 ساعت 3:42 بعد از ظهر

مشکل به خواب رفتن؟ موسیقی آرامش‌بخش یا پادکست آرامش‌بخش قبل از خواب می‌تواند کمک کند – به هدفون‌های خواب راحت که برای خواب مناسب هستند گوش دهید. گاهی اوقات شما فقط خواهان آرامش و سکوت هستید و به عایق صوتی Bose Sleepbuds 2 یا جایگزین مربوطه با حذف نویز نیاز دارید. ما هدفون های مختلفی را برای خواب امتحان کردیم و تجربیات خود را در مقایسه با آن شرح دادیم.

هدفون برای خواب: چیست و چه انواعی دارد؟

QuietOn برای ما غریبه نیست – ما قبلاً یک محصول بسیار مشابه از سازنده را آزمایش کرده ایم. در آن زمان حکم من مثبت بود، هرچند قیمت را بیش از حد دیدم. در این میان، اتفاقات زیادی در زمینه هدفون های بی سیم واقعی افتاده است: مدل های متعددی در حال حاضر قابلیت حذف نویز فعال و همچنین پخش موسیقی با کیفیت صدای خوب را ارائه می دهند.

QuietOn Sleep

نام محصول قبلاً آن را نشان می دهد: “Bose Sleepbuds II” دومین نسل از “هدفون های خواب” از سازنده صوتی آمریکایی است. اولین نسخه در سپتامبر 2018 ارائه شد، اما یک سال بعد دیگر توزیع نشد. بر اساس بیانیه رسمی، دلیل آن زمان این بود که “باتری آنطور که باید به طور مداوم و قابل اعتماد کار نمی کرد”.

Bose Sleepbuds II: نه واقعا هدفون، بلکه محافظت از نویز با تکنولوژی بالا با برنامه صدای خواب مرتبط (منبع تصویر: سازنده)

هدفون هدبند Navly: امتیاز تست

  • صدا: 45 درصد
  • راحتی: 80 درصد
  • سخت افزار، طراحی و عملکرد: 75 درصد
  • باتری: 75 درصد

معایب:

  • صدای ریز: چیزی برای لذت جدی از موسیقی نیست، اما برای پادکست و یوتیوب کافی است
  • کیفیت ساخت ساده، ماندگاری محدود

مطمئناً می‌توانید از هر مدل هدفون «معمولی» برای خوابیدن استفاده کنید – اما حداکثر وقتی به پهلو روی بالش دراز می‌کشید، هدفون‌های معمولی آزاردهنده می‌شوند. مدل‌های روی گوش تغییر می‌کنند و ممکن است در اثر فشار بشکنند، گوش‌های داخل گوش به‌طور ناراحتی مجرای گوش را سوراخ می‌کنند یا گم می‌شوند. به جای جستجوی AirPods بین برگه‌ها هر شب در تاریکی، بهتر است آن‌ها را روی میز خواب بگذارید و راه‌حل مناسب‌تری دریافت کنید: هدفون برای خواب.

را کیفیت ساخت ساده نگه داشته می شود و یادآور شلوارهای ساق ورزشی است که روی میز جستجو در یک تخفیف پیدا می کنید: اینجا و آنجا مقداری از نخ بیرون می آید، دیر یا زود این یا آن نقطه احتمالاً در برابر سایش طبیعی مقاومت نخواهد کرد. بیشتر محصولی است که برای دو تا سه سال آینده به هدف خود عمل می کند تا خرید مادام العمر. با توجه به قیمت پایین، اشکالی ندارد.

کیفیت پردازش هدفون خواب Navly در بهترین حالت کافی است (منبع تصویر: GIGA)
مزایای:

اصطلاح “هدفون خواب” به وضوح تعریف نشده است و می تواند به طرح ها و اهداف مختلفی اشاره داشته باشد. در این مشاوره خرید ما بین:

  1. هدفون بلوتوث بی سیم که پخش موزیک و به دلیل طراحی خاص خود می توانند در رختخواب برای خواب پوشیده شوند.
  2. هدفون های حذف نویز (“sleepbuds”)، که در درجه اول از نویز محیط جلوگیری کنید و باید آرامش و خواب بهتر را تضمین کند.

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 11/06/2022 21:53

نتیجه: یک محصول جالب، این هدست بند. از نظر صدا وحی نیست، اما پوشیدن آن کاملا راحت است و مهمتر از همه، بسیار ارزان است. حداقل به عنوان “هدفون تخت” برای تماشای YouTube، بسیار مناسب تر از گوشی های معمولی داخلی هستند. با این حال، برای ورزشکاران، ارزش سرمایه گذاری قابل توجهی بیشتر در هدفون های ورزشی خاص را دارد.

هدفون خواب هدبند بلوتوث Navly

از راحتی پوشیدن فوق العاده خوب است هدبند که در ابتدا کمی سفت است پس از چند روز کشیده می شود و راحت تر می شود. با این وجود، به طور ایمن روی سر شما می‌نشیند، بنابراین می‌توانید با آن دویدن یا تمرینات یوگا انجام دهید. اگر مجبور هستید، می‌توانید آن را تمام شب هنگام خواب بگذارید – اما با عواقب “موه‌کردن” برای مدل موی روز بعد. خواباننده های کناری متوجه خواهند شد که بلندگوهای تخت فشار زیادی به گوش وارد نمی کنند – با این حال، یکی از بلندگوها توسط بالش محکم تر روی سر فشار داده می شود که می تواند صدای کناره را کمی بلندتر و خفه تر کند. این فقط از طریق تنظیمات هدفمند در اکولایزر قابل تنظیم است. بهتر: بالش را طوری شکل دهید که در ناحیه بلندگو مقداری “هوا” وجود داشته باشد.

هدفون خواب Navly در ابتدا کمی سفت است، اما با گذشت زمان بهتر می شود (منبع تصویر: GIGA)

یک پرفروش واقعی هدبند با قیمت کمتر از 20 یورو در آمازون است که با نام های متعددی (از جمله Navly، Emore و Hanpure) فروخته می شود. ما آن را داریم. هدفون خواب و ورزش چند روز و چند شب تست شده و می تواند تا حد زیادی با نظرات مثبت مشتریان موافق باشد. در اصل، این یک هدبند الاستیک است که لوله‌ای است و فناوری هدفون در آن قرار دارد: دو بلندگوی مسطح گرد در سمت چپ و راست، یک فیلد دکمه تعبیه‌شده در جنس پارچه در جلو و یک شکاف با یک کانکتور micro-USB در پشت

“هدفون ناولی اسلیپ”: طرز کار ساده، کیفیت صدای متوسط ​​و راحتی پوشیدن خوب (منبع تصویر: GIGA)
هدفون خواب هدبند بلوتوث Navly اکنون از 19.99 یورو در آمازون