نیروگاه محجوب بالکن: از سیستم خورشیدی کوچک بدون سر و صدا استفاده کنید

از آنجا که سطح پنل خورشیدی از شیشه ساخته شده استسلول ها نیز تحت استفاده معمولی آسیب نمی بینند. فقط باید از قرار دادن اشیایی که خیلی گرم هستند روی آن خودداری کنید. مطمئن نیستم که بتوانید فقط یک قابلمه داغ روی آن بگذارید. بنابراین بهتر است هنگام غذا خوردن چیزی زیر آن باشد. در غیر این صورت هیچ محدودیتی وجود ندارد. اگر از میز استفاده نمی کنید، البته باید آن را زیر نور خورشید قرار دهید تا با آن انرژی تولید کند.

نیروگاه بالکن را در eBay مشاهده کنید

او به سادگی یک پنل خورشیدی گرفت، چهار پایه میز و اینورتر را روی آن نصب کرد. سپس شما اساساً فقط به یک سوکت نزدیک یا یک کابل طولانی تر نیاز دارید تا بتوانید متحرک می ماند و می تواند میز را زیر نور خورشید قرار دهد.

البته، همچنان باید مطمئن شوید که ماژول های خورشیدی را با خورشید هماهنگ کرده اید. در سایه، هیچ کدام از اینها هیچ سودی برای شما نخواهد داشت. برای اینکه در امنیت باشید، باید با این وجود، دوباره از صاحبخانه بپرسیدآیا چنین مجموعه ای مشکلی ندارد. به سادگی عکس‌ها را نشان دهید و توضیح دهید که همه چیز را می‌توان بدون باقی ماندن هیچ اثری در هنگام نقل مکان حذف کرد. البته برای اینکه بتوانید نیروگاه بالکن را وصل کنید باید یک پریز در نزدیکی آن داشته باشید. در غیر این صورت از ایده هوشمندانه استقبال می کنم.



منبع

ارزششو داره؟ اگر راه دیگری برای نصب نیروگاه بالکن ندارید، این یک راه حل کاملا محکم و بسیار ساده است. قیمت 1299 یورو برای این واقعیت قابل توجیه است که شما یک مجموعه کامل را دریافت می کنید که به راحتی قابل اتصال و جدا کردن مجدد است. در واقع، بالاتر از توصیه من 1000 یورو است، اما همچنین یک راه حل ویژه است که می تواند ارزش قیمت را داشته باشد.

در این ویدیو به شما می گوییم که چه چیز دیگری در مورد نیروگاه بالکن باید بدانید:

ماژول های خورشیدی به عنوان یک صفحه نمایش حریم خصوصی

با مجموعه ای از “We Do Solar” می توانید از ماژول های خورشیدی کوچک به عنوان صفحه نمایش حریم خصوصی استفاده کنید. (منبع تصویر: We Do Solar)

به محض دریافت مینی منظومه شمسی، به این فکر افتادم که چنین پنل خورشیدی واقعاً می تواند به یک میز باغ تبدیل شود. ابعاد در 170 در 100 سانتی متر مناسب خواهد بود. و این دقیقاً چگونه ممکن است مایکل ابرهارد در توییتر ثابت می کند:

ارزششو داره؟ میز باغ به عنوان یک نیروگاه بالکن یک ایده واقعا هوشمندانه است. کاملا محجوب است، می توان آن را در باغ، پاسیو یا بالکن بدون سرپوش قرار داد. با این حال، به دلیل جهت صاف بودن، عملکرد به اندازه زاویه 30 درصد بالا نیست. همچنین باید به سطح آن دقت کنید تا هنگام استفاده به عنوان میز به پنل خورشیدی آسیبی وارد نشود. در غیر این صورت برای همه علاقه مندان تبریک می گویم. اگر همه کارها را خودتان انجام دهید، کل هزینه را حدود 500 تا 600 یورو تخمین می زنم.

یک جایگزین جالب برای سلول‌های خورشیدی کلاسیک، راه‌حل «We Do Solar» است. شما مجموعه ای از هشت سلول خورشیدی را با قیمت 1299 یورو دریافت می کنید، که می تواند بدون مزاحمت به بالکن به عنوان صفحه حریم خصوصی متصل شود. برای اطمینان از اینکه این کار می کند، چشمک هایی روی پانل ها وجود دارد. شما در مجموع 640 وات دریافت می کنید و یک اینورتر با 600 وات دریافت می کنید که حداکثر مجاز را تخلیه می کند. هرکسی می تواند سیستم را به هم وصل کرده و به پریز برق وصل کند. این یک راه حل بسیار ساده است.

مجموعه خورشیدی را در We Do Solar مشاهده کنید
نیروگاه های آماده برق بالکن بسیار مد روز هستند. همه می خواهند از یک سیستم خورشیدی کوچک برای کاهش قبض برق استفاده کنند. این در همه جا امکان پذیر نیست، زیرا سلول های خورشیدی ظاهر یک ساختمان را تغییر می دهند. اما راه حل های نامحسوسی نیز وجود دارد. اکنون دو مورد از آنها را به شما تقدیم می کنم.

نیروگاه بالکن به عنوان میز باغچه