نیروگاه بالکن و ژنراتور خورشیدی: یک مخلوط انفجاری

معمولاً یک نیروگاه بالکن فقط در صورتی کار می کند که فرکانس شبکه برق تشخیص داده شود. اما اگر یک نیروگاه بالکن را مستقیماً به ژنراتور خورشیدی وصل کنید، این اتفاق می افتد. ژنراتور خورشیدی دستگاه را می شناسد و برق را تامین می کند. که ایستگاه برق بالکن فرکانس شبکه را تشخیص می دهد و همچنین برق را تامین می کند. حفاظت شبکه و سیستم (حفاظت NA)، که در واقع قرار است از این امر جلوگیری کند، در اینجا عمل نمی کند زیرا نمی تواند تشخیص دهد که فرکانس واقعاً از شبکه برق می آید یا از منبع دیگری. ژنراتور خورشیدی نیز نمی تواند کاری انجام دهد، زیرا سوکت ها فقط برق را تولید می کنند و آن را دریافت نمی کنند. فاجعه کامل است.

اگر صاحب یک نیروگاه برق بالکن و یک ژنراتور خورشیدی هستید، می‌توانید اینها را به خوبی ترکیب کنید تا از برق اضافی استفاده کنید و آن را از طریق تغذیه شبکه از دست ندهید. شما اساسا نیروگاه بالکن خود را با باتری مجهز می کنید که در واقع در نظر گرفته نشده است. اما با روش نه چندان ساده من کار می کند. اما خطری وجود دارد که باید بدانید. شما ممکن است هرگز دوشاخه برق نیروگاه بالکن را مستقیماً به ژنراتور خورشیدی وصل نکنید.

اگر نیروگاه بالکن خود را مستقیماً به سوکت یک ژنراتور خورشیدی وصل کنید و هر دو طرف برق را تامین کنند، این کار فقط تا زمانی کار می‌کند که در جایی برق بیشتر از مقداری که تامین می‌شود مصرف شود. اگر نیروگاه بالکن واقعاً وارد پریز شود و برق جایی برای رفتن نداشته باشد، آنگاه خواهد شد. ژنراتور خورشیدی نابود شد. در بهترین حالت فقط بر روی الکترونیک تاثیر می گذارد. در بدترین حالت، باتری ها ممکن است آسیب ببینند و حتی ممکن است باعث آسیب شوند. هر کسی که تا به حال باتری غیر مجاز شارژ کرده است، می داند که من در مورد چه چیزی صحبت می کنم.

اگرچه نمی توانید نیروگاه بالکن را به ژنراتور خورشیدی وصل کنید، اما حداقل می توانید سلول های خورشیدی نیروگاه بالکن را از طریق کانکتورهای MC4 وصل کنید. اما شما همچنین باید مطمئن شوید که ژنراتور خورشیدی شما می تواند قدرت و ولتاژ ماژول های خورشیدی را کنترل کند. من شخصاً روش نه چندان آسان خود را در تابستان امتحان خواهم کرد تا تا حد امکان برق کمتری بدهم. به این ترتیب می توانم پول بیشتری پس انداز کنم.



منبع آنچه باید در مورد نیروگاه های بالکن بدانید:

سلول های خورشیدی را به ژنراتور خورشیدی متصل کنید

قیمت بالای برق در آلمان باعث می شود مردم بیشتر و بیشتر به خرید یک نیروگاه برق بالکن برای تولید برق خود بپردازند. همچنین بسیاری از آنها یک ژنراتور خورشیدی می خرند تا در صورت قطع برق کمی امنیت بیشتری داشته باشند. اگر اشتباه بزرگی مرتکب نشوید، این دو دستگاه می توانند به خوبی با هم کار کنند. مکانیسم حفاظتی در اینجا شکست می خورد.

نیروگاه بالکن و ژنراتور خورشیدی را اشتباه ترکیب نکنید