نگاهی به ایالات متحده آمریکا نشان می دهد که در آلمان چه چیزی برای ما شکوفا شده است

هنوز مشخص نیست که اشتراک تبلیغاتی دیزنی دقیقا چه زمانی در آلمان و با چه قیمتی افتتاح می شود. هنوز روزنه کوچکی از امید وجود دارد که قیمت ها در این کشور کمتر افزایش یابد. اما احتمال آن کم است. به احتمال زیاد منجر به همان مثبتی که در ایالات متحده آمریکا وجود دارد، به این معنی است بالای 3 یورو از آنجایی که اشتراک دیزنی + قبلاً در آلمان 8.99 یورو هزینه بیشتری دارد، احتمالاً قیمت ماهانه آن 11.99 یورو است. شروع تبلیغات و افزایش موازی قیمت در آلمان در سال 2023 قابل انتظار است.



منبع

اما با آن می آید شکار بزرگ. در حالی که نتفلیکس با تبلیغات کمتر ارائه می دهد، این پیشنهاد نیز واقعا ارزان تر شده است. از سوی دیگر، دیزنی پلاس قیمت ها را افزایش می دهد با توجه به مجله ایالات متحده Variety توسط 38 درصد – یا در ارقام با 3 دلار. با اعلام رسمی اشتراک تبلیغاتی، دیزنی قبلاً تأیید کرده است که این اشتراک در سطح بین المللی و بنابراین در آلمان نیز ارائه خواهد شد.

همانطور که برنامه ریزی شده بود، دیزنی یک نسخه تبلیغاتی از سرویس استریم محبوب خود را در ایالات متحده راه اندازی کرده است. از 8 دسامبر، مشترکین در کشور اصلی شرکت ماوس یک انتخاب داشتند: Disney+ Basic ماهیانه 7.99 دلار هزینه دارد و شامل تبلیغات می شود. اگر می خواهید فیلم ها و سریال ها را بدون وقفه در دیزنی پلاس پخش کنید، باید در آینده هزینه کنید. 10.99 دلار برای Disney+ Premium.

اگر می‌خواهید آن را اینگونه نام ببرید، بدون آگهی تنها ویژگی ممتاز است. برخلاف اشتراک تبلیغاتی نتفلیکس، Disney+ حداقل دو چیز را به درستی دریافت می‌کند: اول، به نظر می‌رسد محتوای پیشنهادی یکسان است. همچنین ارائه می دهد Disney+ Basic Streams با کیفیت 4K در حالی که نتفلیکس اشتراک تبلیغاتی خود را به کیفیت SD محدود کرده است.

پیشنهاد Disney+ را با قیمت فعلی ببینید

استراتژی نباید در این کشور متفاوت باشد. مشترکین Disney+ بیهوده به پیشنهاد ارزان‌تری نسبت به قبل امیدوارند که تا حدی از طریق تبلیغات تامین می‌شود. در عوض، برای جلوگیری از افزایش قیمت آتی، باید تبلیغات را بپذیرید. اگر آن را نمی خواهید، باید هزینه اضافی بپردازید – یا ترک کنید.

آیا دیزنی + برای شما گران است؟ جایگزین های جریان در مقایسه:

مشتریان آلمانی باید بیشتر بپردازند: قیمت دیزنی + در آینده چقدر خواهد بود؟

سیگنال شروع دیزنی + با تبلیغات داده شده است. اما با ایالات متحده آمریکا شروع می شود، آلمان هنوز دنبال نمی شود. اما بدترین ترس برای مشترکین Disney+ قبلاً تأیید شده است: به زودی به طور قابل توجهی گران تر خواهد شد.

تبلیغات در دیزنی + شروع شد: پخش جریانی در ایالات متحده گران تر می شود