نکته واقعی واقعی در میان فیلم ها – پرایم ضروری نیست

قطار به بوسان – تریلر آلمانی

صحبت از بررسی ها شد، آنها عمدتاً خوب هستند. در IMDb، «قطار به بوسان» امتیاز قانع کننده 7.6 از 10 را به دست آورده است. تصویر روحی در Rotten Tomatoes حتی واضح تر و بهتر بود، زیرا منتقدان حرفه ای بسته بودند 94 درصد تحت تأثیر سرگرمی زامبی ها قرار گرفته و تماشاگران نیز با 89 درصد مشتاق هستند. جوایز مختلف صنعت فیلم جای تعجب ندارد، از جمله جایزه اژدهای آبی – شناخته شده ترین و معتبرترین جایزه در صنعت فیلم کره جنوبی. به طور خلاصه: اگر نمی ترسید، حتماً باید نگاهی بیندازید.

پیش بینی کوتاه در تریلر:

فرصت هست از 8 دسامبر 2022 در حقیقت کاملا رایگان. سپس “قطار به بوسان” به سرویس پخش رایگان “Amazon Freevee” ختم می شود. شما فقط باید یک یا آن وقفه تجاری را در طول پخش تحمل کنید. سپس می‌توانید فیلم را، به عنوان مثال، مستقیماً در وب‌سایت، با Fire TV Stick یا در برنامه Amazon Prime Video تماشا کنید – فقط بدون هزینه.

بدون تبلیغات: تنها چند روز برای کاربران Prime باقی مانده است

نکته: اگر می‌خواهید «قطار به بوسان» را از قبل بدون تبلیغات ببینید، می‌توانید از قبل فیلم را در Amazon Prime Video پیدا کنید. در آنجا او با انتشار در Freevee بازخواهد گشت ناپدید می شوند. Ergo: کاربران Prime که می‌خواهند فیلم را از قبل و بدون وقفه ببینند باید عجله کنند (قطار به بوسان را در Amazon Prime Video تماشا کنید).

به هر حال: موردی که در سال 2020 منتشر شد دنباله “شبه جزیره” نیز می آید به Freevee در 8 دسامبر و همچنین از قبل در Amazon Prime Video بدون آگهی (Watch Peninsula در Amazon Prime Video) در دسترس است. متأسفانه، کیفیت دنباله آن کمتر از حد انتظار است. IMDb به فیلم امتیاز بسیار متوسط ​​5.5 از 10 می دهد. حتی در Rotten Tomatoes نیز تنها 55 درصد رای مثبت وجود دارد. بالاخره خود بینندگان آنجا با 76 درصد رضایت بیشتری دارند.



منبع

یئون سانگ هو کارگردان کره ای با «قطار به بوسان» در سال 2016 یک فیلم واقعی را به دست آورد. ضربه غافلگیر کننده. قبلاً فیلم‌های زامبی زیادی وجود داشته است، اما نه فیلم‌هایی که در قطار سریع‌السیر KTX بازی می‌کنند و این تنها دلیلی نیست که باعث می‌شود هیجان زیادی به داستان وارد کنند. نقدهای بسیار کمی با فیلم «برف شکن» ساخته هموطن بونگ جون هو، که کل فیلم نیز در یک حرکت اتفاق می‌افتد، مشابهت داشت.

فیلم رایگان در آمازون؟ اما نه هر کدام، بلکه یک شاهکار برنده جایزه و نوآورانه از کره جنوبی. چنین راهنمایی خودی اکنون در ماه دسامبر از آمازون در دسترس است – اشتراک Prime برای این کار ضروری نیست.

آمازون

Amazon Freevee: از 8 دسامبر، قطار به بوسان را به صورت رایگان اجرا کنید