نکات و ترفندهایی که باید بدانید

به خصوص اگر کباب پز گازی باکیفیت خریداری کرده اید، نباید از مراقبت غافل شوید. پس از هر فرآیند کباب کردن، باید اجازه دهید که گریل گاز با قدرت کامل برای چند دقیقه کار کند باقی مانده های کباب پز را بسوزانید. آیا مطمئن هستید که از فر، پیرولیز نامیده می شود و به سادگی تضمین می کند که همه چیز می سوزد. سپس گریل گاز و رنده را تمیز می کنید. اگر رنده چدنی دارید حتما باید بعدش با روغن مالیده تا زنگ نزند. همچنین باید بعد از هر جلسه کباب کردن، بطری گاز را ببندید.

حتی اگر خیلی ها فکر می کنند که می توانید لذت واقعی کباب کردن را فقط با کباب زغالی بدست آورید، این درست نیست. کوره های گازی مدرن با ریل های معطر و رنده چدنی اطمینان حاصل کنید که می توانید یک الگوی خوب را علامت گذاری کنید و طعم غذای کبابی خودش را نشان دهد. همچنین به اندازه‌ای که از کوره زغالی می‌دانید، دود نمی‌کند. گریل برقی هم نسبت به گریل گازی و هم از منقل زغالی پایین تر است. این فقط در صورتی باید یک انتخاب باشد که دو گزینه دیگر اصلا قابل بحث نباشند.

شما باید کوره گاز مناسب خود را پیدا کنید

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

هنگامی که بطری گاز را وصل کردید، باید از اسپری تشخیص نشت (به آمازون مراجعه کنید)، نشت یاب گاز (به آمازون مراجعه کنید) یا روش کلاسیک با آب صابون استفاده کنید. به دنبال نشتی باشید. شما به سادگی تمام اتصالات و شیلنگ را جدا کنید و ببینید آیا با روشن بودن بطری گاز اما بسته بودن مشعل ها، گاز از جایی خارج می شود که شما نمی خواهید.

بر اساس این پارامترها، می‌توانید تصمیم بگیرید که آیا ترجیح می‌دهید کمی پول بیشتر برای خرید یک کباب‌پز گازی با کیفیت بالا که عمر طولانی‌تری دارد و ویژگی‌های بیشتری دارد خرج کنید. منطقه توربو در حال حاضر محبوبیت خاصی دارد و ارزش افزوده زیادی ارائه می دهد. اندازه نیز نقش دارد، زیرا باید بدانید که آیا می خواهید غذاهای کوچک تهیه کنید یا شاید یک کباب غلیظ که فضای بیشتری نیاز دارد. جایی که می خواهید کباب کنید نیز نقش تعیین کننده ای دارد. آیا گریل گاز باید قابل حمل باشد؟ آیا فضای کافی در بالکن یا تراس دارید؟ اینها همه چیزهایی است که باید از قبل روشن کنید.

ساخت کوره گاز جدید

کوره های گاز بسیار محبوب هستند. آنها دیگر هزینه ای برای زمین ندارند، در عرض چند دقیقه آماده استفاده هستند و می توانید گرما را به خوبی کنترل کنید. اما نکاتی نیز وجود دارد که باید به آنها توجه کنید. ما در این مقاله خلاصه کرده ایم که اینها چه هستند و آنچه هنوز باید بدانید.

گریل گازی مزایای زیادی دارد

کباب پز گازی خریداری شده و آماده گریل است، اما هنوز لوازم جانبی مورد نیاز شما وجود دارد. من می توانم لوازم جانبی زیر را توصیه کنم:

  • انبر گریل که با آن می توانید غذای کبابی را به درستی بچرخانید (به آمازون نگاه کنید)
  • دستکش های کباب پز نیز بسیار مفید هستند اگر زمان زیادی را روی کباب پز داغ می گذرانید (آن را در آمازون بررسی کنید)
  • با یک قفسه BBQ می توانید غذا را روی قفسه برشته کنید و در نتیجه نتیجه بهتری داشته باشید (مشاهده در آمازون)
  • شما حتی می توانید از سنگ پیتزا برای تهیه پیتزا روی کباب گاز استفاده کنید (به آمازون مراجعه کنید)
  • اگر می خواهید عطر اضافی ایجاد کنید، می توانید از جعبه سیگار استفاده کنید (مشاهده در آمازون)
  • همچنین می توانید در حین کباب کردن با دماسنج گوشت به صورت دیجیتالی گوشت خود را زیر نظر داشته باشید (مشاهده در آمازون)

از مراقبت غافل نشوید

هر کسی که گریل گازی بخرد، تجربه کباب کردن بسیار راحت‌تری دارد. در مقایسه با کوره زغالی، گریل گازی در عرض چند دقیقه آماده استفاده است و گرما را می توان به خوبی کنترل کرد. همچنین اگر عصر باربیکیو کمی طولانی تر از آنچه انتظار داشتید، نیازی به افزودن زغال نیست. تا زمانی که بطری گاز پر است، می توانید کباب کنید.

هنگامی که یک گریل گازی خریداری کردید، وقت آن است که آن را راه اندازی کنید. حتما دستورالعمل ها را دنبال کنید، زیرا با کباب پز گاز یک ماده خطرناک را از طریق گاز جابجا می کنید. هنگام اتصال بطری گاز باید به دستورالعمل ها توجه ویژه ای داشته باشید. کلیدهای پلاستیکی خاصی (به آمازون نگاه کنید) وجود دارد که نخ بطری گاز را از بین نمی برد. این را نباید با آچار لوله سفت کرد.

در غیر این صورت، البته نباید به سادگی کباب پز گاز خود را در معرض آب و هوا قرار دهید. اگر نمی توانید آن را ایمن نگهداری کنید، حداقل باید از یک پوشش ضد آب برای پوشاندن آن استفاده کنید.

انتخاب کوره های گاز بسیار زیاد است. شما می توانید با قیمت کمتر از 100 یورو گریل گاز تهیه کنید، اما می توانید بیش از 1000 یورو نیز بپردازید. قبل از خرید باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • چند وقت یکبار می خواهم کباب کنم؟
  • چی میخوام کباب کنم؟
  • کجا میخوام کباب کنم؟

قبل از اینکه برای اولین بار کوره گاز را روشن کنید، باید دوباره بررسی کنید که آیا تمام مواد بسته بندی را حذف کرده اید یا خیر. اگر اینطور است، باید در کوره گاز در بالاترین سطح بسوزانید. برای انجام این کار، اجازه دهید مدتی با قدرت کامل کار کند تا سیگار را ترک کند. سپس تمام پارچه ها سوخته و پس از خنک شدن و تمیز کردن می توانید شروع به کباب کردن کنید.

لوازم جانبی کاربردی برای کباب کردن