نوت بوک ایسوس را با قیمت 699 یورو بخرید و نوت بوک دوم را رایگان دریافت کنید

ایسوس Zenbook 13: نوت بوک با نمایشگر OLED

به جای مجموع 1018 یورو، فقط 699 یورو برای دو دستگاه پرداخت می کنید. MediaMarkt هزینه حمل و نقل را دریافت نمی کند، بنابراین می توانید دو نوت بوک را به راحتی در خانه خود تحویل بگیرید. این پیشنهاد البته بسیار قوی است و تا زمان موجودی یا تا 10 جولای 2022 معتبر است.

خرید نوت بوک ایسوس برای چه کسانی ارزش دارد؟

اساساً برای همه کسانی که اتفاقاً به دنبال دو دفترچه هستند. با ASUS Zenbook 13 OLED یک مدل قدرتمند با حافظه زیاد دریافت می کنید که همچنین دارای یک صفحه نمایش OLED است که رنگ ها را با شدت بیشتری نشان می دهد. با لپ‌تاپ 13.3 اینچی، می‌توانید در حال حرکت به‌خوبی کار کنید، عمر باتری طولانی‌تری داشته باشید و با پول کمی یک دستگاه عالی واقعی داشته باشید.

Asus VivoBook 14 به صورت رایگان ارائه شده است. این یک نوت بوک سطح پایه با پردازنده Celeron، 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است. اگر الزامات عملکرد بالایی ندارید، برای کارهای اداری، تحصیلی یا مدرسه ایده آل است. در اینجا، MediaMarkt یک بسته دوتایی خوب را جمع آوری کرده است که هزینه زیادی ندارد.



منبع “آخر هفته جمعه سرخ” در حال حاضر در MediaMarkt در حال اجرا است. پیشنهادات هیجان انگیز زیادی در آنجا وجود دارد. یک چیز توجه ما را به خود جلب کرد و آن اینکه با خرید نوت بوک OLED ایسوس یک نوت بوک دوم را به صورت رایگان دریافت می کنید. Asus Zenbook 13 OLED با صفحه نمایش 13.3 اینچی، Ryzen 5، 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی به هر حال تنها 699 یورو قیمت دارد که بهترین قیمت است. MediaMarkt یک VivoBook 14 به ارزش 319 یورو را رایگان اضافه می کند. بنابراین دستگاه دوم را به صورت رایگان دریافت می کنید. فقط باید به صفحه محصول MediaMarkt بروید و هر دو دستگاه را به سبد خرید اضافه کنید (به MediaMarkt نگاه کنید).

به پیشنهاد در MediaMarkt
MediaMarkt دومین نوت بوک ایسوس را به شما می دهد. (منبع تصویر: GIGA)

اگر در حال حاضر به دنبال یک نوت بوک جدید هستید و اتفاقاً به یک نوت بوک دوم و کمی ارزان تر نیاز دارید، اکنون باید به MediaMarkt نگاهی بیندازید. در آنجا می توانید دومین VivoBook 14 را به صورت رایگان با نوت بوک قدرتمند OLED ایسوس دریافت کنید.

یک نوت بوک ایسوس بخرید و دستگاه دوم را به صورت رایگان در MediaMarkt دریافت کنید