نه تنها iOS 16.2 در جدول هدیه به پایان می رسد

اما نه تنها iOS 16.2 و iPadOS 16.2 در شرف انتشار هستند. همچنین به عنوان “نامزد انتشار” در نظر گرفته می شود: macOS 13.1 Ventura، watchOS 9.2 و tvOS 16.2. Ergo: همچنین برای تمام دستگاه های اپل دیگر به روز رسانی های بعدی از قبل در بلوک های شروع هستند.



منبع

کریسمس تقریباً نزدیک است و کمی قبل از جشن، اپل مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌ها را به مشتریان خود ارائه می‌کند. از این پس نه تنها iOS 16.2 برای آیفون در دسترس است، همه دستگاه های دیگر نیز در نظر گرفته می شوند.

سیب
“Release Candidate” iOS 16.2 نیز شامل چند مورد دیگر است شگفتی ها به ویژگی های از قبل شناخته شده مانند برنامه رایگان مورد انتظار:

  • Apple Music Sing: ویژگی کارائوکه اخیراً اعلام شده برای Apple Music در iOS 16.2 گنجانده شده است. با این حال، همه آیفون‌ها و آیپدهای دارای iOS 16 قادر به استفاده از این ویژگی نیستند. بنابراین همه آیفون‌های جدید از iPhone 11 به بالا (علاوه بر نسل سوم iPhone SE)، iPad Pro (12.9 اینچ از نسل پنجم، 11 اینچ از نسل سوم)، iPad Air (از نسل 4)، سازگار هستند. iPad (از نسل 9)، آیپد مینی (از نسل 6). محدودیت Apple TV 4K (2022) قبلاً شناخته شده بود.
  • اپل همچنین برخی از موارد جدید را معرفی می کند ویژگی های امنیتی آ. به عنوان مثال، گسترش رمزگذاری سرتاسر به پشتیبان‌گیری iCloud یا توابع اضافی تأیید اعتبار (منبع: اپل). اما همه اینها تا سال 2023 به ما در خارج از ایالات متحده نمی رسد، نه امسال.
  • همچنین محدودیت جدید و بحث برانگیز 10 دقیقه ای برای اتصالات رایگان AirDrop در راه است. «ویژگی» که در حال حاضر به اصرار دولت محلی در چین در دسترس است.
  • به طور خاص توسط اپل تایید نشده است، اما معرفی عملکرد SOS اضطراری از طریق ماهواره در حال چرخش در اروپا است. گزارش‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد این عملکرد با iOS 16.2 برای بریتانیای کبیر ارائه خواهد شد (منبع: MacRumors). در این صورت، معرفی در آلمان دیگر اساساً غیرممکن نخواهد بود.

به احتمال زیاد بله ظرف هفته بعد. اگر بخواهیم حدس بزنیم: حداقل در دوشنبه، 12 دسامبر 2022، یا چهارشنبه، 14 دسامبر 2022. مشروط بر اینکه اپل خطایی را پیدا نکند که باید اصلاح شود. در آلمان، به‌روزرسانی باید در اوایل عصر بعد از ساعت 6 یا 7 بعد از ظهر در دسترس باشد.

نسخه های فعلی سیستم اپل:

به‌روزرسانی‌های بیشتر برای Mac، Apple Watch و Apple TV

به روز رسانی 14 دسامبر: اپل مجموعه کاملی از به‌روزرسانی‌ها را برای تمام پلتفرم‌های دستگاه‌ها درست در زمان کریسمس منتشر می‌کند. تمرکز بر روی iOS 16.2 جدید برای آیفون است. این نه تنها شامل برخی از ویژگی های جدید است، برنامه Freeform که در تابستان اعلام شد و عملکرد کارائوکه. همچنین بیش از 30 سوراخ امنیتی توسط اپل پر شده اند. Ergo: دانلود به شدت توصیه می شود. اما آی‌پد، اپل واچ، مک، اپل تی‌وی و هوم پاد نیز به‌روزرسانی دریافت می‌کنند. به طور خاص، موارد زیر اکنون در دسترس هستند:

  • iOS 16
  • آیپد OS 16
  • tvOS 16
  • macOS 13.1
  • watchOS 9.2
  • HomePod 16.2

شایان ذکر است: اگر نمی توانید یا نمی خواهید به نسخه های جدید آپدیت کنید، اپل آنها را نیز ارائه می دهد iOS15.7.2، به روز رسانی های امنیتی مناسب macOS 12.6.2 و macOS 11.7.2 در دسترس هستند – نمونه.

توسعه دهندگان پولی اکنون به آن دسترسی دارند “نامزد انتشار” iOS 16.2 و iPadOS 16.2. معنی: انتشار به روز رسانی خدمات اصلی برای iPhone و iPad قریب الوقوع است، زیرا نسخه ای که قبلاً به عنوان “مستر طلایی” شناخته می شد در واقع قبلاً به پایان رسیده است و به همین ترتیب منتشر خواهد شد. چه زمانی؟

iOS 16.2 برای آیفون: در چند روز آینده عرضه می شود