نقشه های مخفی GEZ ARD ظاهر شد

سهم پخش تلویزیونی برای تأمین مالی ARD، ZDF و Deutschlandradio در حال حاضر 18.36 یورو برای هر خانواده در ماه است. با این حال، همانطور که اسناد استراتژی داخلی ARD نشان می دهد، از سال 2025، می تواند به طور قابل توجهی افزایش یابد. بر اساس گزارش ها، یک افزایش سهم تا 25.19 یورو در ماه در اتاق بایستید (منبع: Business Insider). این می تواند بیش از 300 یورو در سال باشد. اگر ARD به برنامه های خود عمل کند، این به معنای افزایش حدود 37.2 درصدی خواهد بود.

انجمن روزنامه نگاران آلمان نیز خواهان افزایش هزینه پخش است، در غیر این صورت کاهش برنامه ها و کاهش کارکنان باید بیاید

تنها در سال 2023، بودجه پخش کننده بیش از 10 میلیارد یورو باشد. 7.25 میلیارد یورو برای ARD و برنامه های سوم هزینه شده است، بقیه به ZDF و پیشنهاد Deutschlandradio می رسد.

هزینه پخش عمومی در آلمان این است:

مشارکت در پخش: ARD می خواهد با نتفلیکس رقابت کند

رئیس ARD و مدیر SWR Kai Gniffke اخیراً اعلام کرد که چند صد میلیون یورو در فناوری های جدید سرمایه گذاری خواهد کرد. هدف اعلام شده است برای رقابت با سرویس های استریم مانند Netflix و Amazon Prime.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

یک سخنگوی ARD تاکید می کند که این مورد است فقط برای “مشاوره های داخلی” اقدام خواهد کرد. ارزیابی مشخصی از افزایش احتمالی هزینه مجوز انجام نشد.

هزینه پخش می تواند تا 25.19 یورو افزایش یابد. مقالات داخلی ARD افزایش در هزینه GEZ سابق را از سال 2025 نشان می دهد. در صورت غلبه بر صدا و سیمای عمومی، این به معنای افزایش حدود 37.2 درصدی خواهد بود.

برنامه های ARD: هزینه پخش به طور قابل توجهی افزایش می یابد

کمیسیون تعیین نیازهای مالی صدا و سیما (KEF) محاسبه می کند که هزینه پخش در آینده چقدر خواهد بود. KEF تا فوریه 2024 یکی خواهد شد انتشار توصیه برای مشارکت در پخش. پخش کنندگان عمومی باید تا 28 آوریل 2023 نیازهای مالی خود را ثبت کنند.