نقشه مخفی اپل: شهر آلمان نقش ویژه ای دارد

صدها فروشگاه به اصطلاح “اپل استور” در سراسر جهان وجود دارد. کل تاکنون 16 مغازه از این مغازه ها در آلمان هستند. فروشگاه های خود اپل در بین مشتریان محبوب هستند زیرا تمرکز فقط روی فروش نیست. هر کسی که به دنبال کمک باشد، آن را در آنجا پیدا خواهد کرد، و اپل همچنین سمینارهای رایگان و بسیاری از موارد اضافی دیگر را ارائه می دهد.

اپل در حال برنامه ریزی فروشگاه های جدید در آلمان است

نوردراین-وستفالن به همین شکل باقی خواهد ماند پیشرو در تعداد فروشگاه های اپل در آلمان. پرجمعیت ترین ایالت فدرال در حال حاضر دارای چهار فروشگاه اختصاصی اپل است – 2 فروشگاه در کلن و هر کدام یک در اوبرهاوزن و دوسلدورف. با دورتموند در کل 5 می شود.

این کارشناس فاش می کند که تا سال 2027 53 فروشگاه جدید اپل اضافه خواهد شد. آلمان دو قطعه از آن را می گیرد. قرار است در سال 2027 یک فروشگاه جدید در مونیخ ساخته شود. پایتخت باواریا در حال حاضر دارای دو فروشگاه اپل است. با این حال، سومی وجود نخواهد داشت، زیرا یک مغازه موجود درهای خود را می بندد و به مغازه جدید می رود.

احتمالاً به اولین اپل استور آلمانی اپل در روزنگاس می رسد که در دسامبر 2008 افتتاح شد.

شایان ذکر است: اخیراً اپل فروشگاه دیگری را در خیابان Rosenthaler Strasse برلین در سال 2021 افتتاح کرد. در سال های اخیر، اپل به وضوح زمان بیشتری را برای توسعه در آلمان صرف کرده است. ظاهراً سازنده آیفون از این نظر بیشتر به کیفیت اهمیت می دهد تا جرم.



منبع

اپل برنامه هایی در آلمان دارد. بر اساس گزارشی جدید، سازنده آیفون قصد دارد در سال های آینده فروشگاه های بیشتری افتتاح کند. این اولین استقبال برای شهری در نوردراین-وستفالن (NRW) است.

سیب

این هیچ رازی نیست: اپل به طور مداوم در حال ساخت فروشگاه های جدید است. یک راز این است که در جایی که اینها ظاهر می شوند، اپل کمتر تمایلی به ارائه اطلاعات دارد. با این حال، مارک گورمن، خبرنگار بلومبرگ و خودی اپل، اطلاعات بیشتری دارد و در آخرین گزارش، تعداد و مکان‌های فروشگاه‌های آینده اپل را فاش می‌کند (منبع: بلومبرگ).

اما شهری در آلمان در واقع اولین فروشگاه اپل خود را دریافت می کند. کسانی که در نوردراین-وستفالن (NRW) زندگی می کنند، اکنون می نشینند و توجه می کنند، زیرا بله در سال 2025 باید یک فروشگاه اپل در دورتموند وجود داشته باشد. این شهر در نوردراین-وستفالن نقش ویژه ای در برنامه های خرده فروشی اپل در آلمان ایفا می کند. مکان دقیق آن هنوز مشخص نیست، این مکان در قفل و کلید باقی مانده است.

افتتاح اولین فروشگاه اپل در برلین

اولین بازی برای دورتموند

ده سال پیش، اولین فروشگاه اپل در پایتخت فدرال افتتاح شد – GIGA.de در آنجا بود: