نقشه راه یادگیری هوش مصنوعی، با آگاهی کامل شروع کنید

در ادامه نقشه راه هوش مصنوعی شاخه های این حوزه را توضیح دادیم و نشان دادیم که فعالیت هر کدام از این حوزه ها به چه صورت می باشد. در هوش مصنوعی، یک سیستم خبره، سیستمی کامپیوتری است که توانایی تصمیم گیری یک متخصص انسانی را تقلید می کند. اما یاد گیری در این حوزه بدون نقشه راه هوش مصنوعی جامع و کامل امکان مجله خبری fudzilla پذیر نیست. آکادمی درسمن با تهیه و تدوین جامع ترین نقشه راه هوش مصنوعی این مسیر پر پیچ و خم را هموار کرده است. در این نوع یادگیری ماشین با استفاده از هوش مصنوعی روشی را تقلید می کند تا به نوع خاصی از دانش دست پیدا کند. این الگوریتم ها کمک می کند تا رانندگان پیش از نیاز، به طور فعال در جاده ها حرکت کنند. ورودی الگوریتم ها در یادگیری ماشین داده های تاریخی می باشند که در پیش بینی ها از آن ها استفاده می شود.

پردازش زبان طبیعی (NLP) زیرشاخهای از زبانشناسی، علوم رایانه و هوش مصنوعی است که به تعامل بین رایانهها و زبان انسان، به ویژه نحوه برنامه ریزی رایانهها برای پردازش و تجزیه و تحلیل مقادیر زیادی از دادههای زبان طبیعی مربوط میشود. به ویژه هنگامی که صحبت از کار های تکراری و جزئیات محور مانند تجزیه و تحلیل تعداد زیادی از اسناد قانونی برای اطمینان از پر شدن صحیح فیلد های مربوطه می شود. در این شاخه از هوش مصنوعی دانش و بینش های عملی را که از داده ها به دست می آید در طیف گسترده ای از حوزه ها به کار می گیرند. اما اوبر (Uber)، معروف ترین تاکسی اینترنتی در دنیا، با انجام این کار به یکی از بزرگ ترین شرکت های جهان تبدیل شد که توانست از هوش مصنوعی برای ارتباط با رانندگان تاکسی ها استفاده کند. هوش مصنوعی (AI) یک حوزه رو به رشد توسعه فناوری است و با توجه به پیچیدگی های مدیریت کلان داده و آموزش و تخصص در توسعه هوش مصنوعی، بسیاری از شرکت ها به دنبال استعدادهای هوش مصنوعی هستند. با گسترش تلاشهای تحول دیجیتال در سراسر جهان، شرکتها به دنبال متخصصان فناوری با مهارت هایی برای نوآوری، راهاندازی و مدیریت راه حل های هوش مصنوعی (AI) برای پیشرفت سازمانهای خود هستند.

اگر علاقه دارید سطح جدیدی از فناوری را با عملیات های گوناگون در صنعت و زندگی ادغام کنید و هوشمند سازی را در سطح بالاتری پیاده سازی کنید و مطابق با نقشه راه هوش مصنوعی پیش بروید، این دوره دقیقا برای شماست. با استفاده از نقشه راه هوش مصنوعی و یادگیری کامل آن، می توانید موقعیت های شغلی بساری را در سراسر دنیا به دست آورید. آموزش در این حوزه گسترده نیاز به نقشه راه دارد. همانطور که در نقشه راه پردازش زبان طبیعی دیدیم، برای یادگیری و فعالیت در این حوزه نیاز به زبان برنامه نویسی پایتون داریم. نقشه راه هوش مصنوعی برای تمامی علاقه مندان به هوش مصنوعی و همه افرادی است که می خواهند فعالیت در این حوزه را شروع کنند ولی نمی دانند نقشه راه یادگیری هوش مصنوعی از کجا شروع شده و به کجا ختم می شود. در این دوره، نقشه راه هوش مصنوعی را به طور کامل توضیح دادیم و مسیر را برایتان شرح دادیم. با دقت در نقشه راه رباتیک متوجه می شوید که در این حوزه علاوه بر برنامه نویسی های مرتبط، نیاز مبرم به خلاقیت و یادگیری نرم افزار های تخصصی تر دارید. به این ترتیب، یک ربات چت که از نمونههایی از چتهای متنی تغذیه میشود، میتواند یاد بگیرد که تبادلات واقعی با افراد ایجاد کند، یا یک ابزار تشخیص تصویر میتواند با مرور میلیونها مثال، شناسایی و توصیف اشیاء در تصاویر را بیاموزد.

هوش مصنوعی توانسته کمک بسیاری به بهره وری کند و دری را برای فرصت های تجاری کاملا جدید برای مشاغل و صنایع باز کند البته . که دردوره نقشه راه هوش مصنوعی به طور مفصل به مبحث علم داده پرداخته ایم. علم داده از روش ها، فرآیند ها، الگوریتم ها و همچنین سیستم های عملی برای استخراج داده استفاده می کند. همچنین فرآیند های خود اصلاحی هوش مصنوعی برای تنظیم مداوم الگوریتم ها و اطمینان از ارائه دقیق ترین نتایج ممکن طراحی شده است. در کنار همه این موارد توصیه آکادمی درسمن تمرین و تکرار در همه این موارد است. اما تعداد فزاینده ای از شرکت ها در بخش هایی مانند تولید، خدمات مشتری و ارتباطات نیز در این زمینه استخدام می کنند. شرکت های بزرگ فناوری بیش از هر صنعت دیگری متخصصان هوش مصنوعی را استخدام می کنند. پایتون محبوب ترین زبان برنامه نویسی ای هست که در هوش مصنوعی مورد استفاده قرار می گیرد که در دوره نقشه راه هوش مصنوعی این مسئله را کاملا شرح داده ایم. علت انتخاب پایتون نیز آسان بودن در یادگیری و آینده روشن این زبان برنامه نویسی است.