نفرت و نفرت دست بالا را می گیرند – واکس ترمز اضطراری را می کشد

توضیح ایده پشت “شام عالی” آسان است: هر هفته، پنج سرآشپز آماتور با یکدیگر رقابت می کنند و منویی متشکل از پیش غذا، غذای اصلی و دسر ایجاد می کنند. سپس برنده در روز جمعه انتخاب می شود و 3000 یورو دریافت می کند. اما حتی این گیم پلی بی ضرر به نظر می رسد که خون برخی افراد را پمپاژ می کند – آنقدر که Vox اکنون مجبور به مداخله می شود.

Vox عملکرد نظرات را برای “شام عالی” می بندد

هرکسی که عمل جنایی سخت را به چرخاندن قاشق های آشپزی ترجیح می دهد، با Vox هم خوش شانس است. ایستگاه تلویزیونی می گیرد نسخه جدید سری فرقه CSI. ویلیام پترسون و جورجا فاکس در نقش‌های اصلی خود به عنوان گریسوم و سارا سایدل بازگشتند و در فصل جدید ده قسمتی روی یک پرونده کار می‌کنند. از چهارشنبه، 22 فوریه، قسمت ها در بسته های دوتایی (منبع: DWDL) پخش خواهند شد.



منبع نه تنها افراد مشهور یا سیاستمداران هدف نفرت و نفرت پراکنی در اینترنت هستند. حتی شرکت کنندگان در نمایش محبوب آشپزی “شام عالی” باید شوخی ها و توهین های زننده را تحمل کنند. به همین دلیل است که Vox اکنون دست به اقدامی شدید زد.

واکس

برای این هفته اکنون عملکرد کامنت در اینستاگرام بسته شده است. همچنین در فیس بوک عملکرد نظر غیرفعال شده است.

تلویزیون آنها را دارد نظرات در اینستاگرام بسته شد. دلیل این اقدام شدید کامنت های نفرت انگیز و توهین هایی است که بر سر شرکت کنندگان در برنامه ریخته شد.

این مرحله با استقبال خوب کاربران اینستاگرام روبرو شده است. از 27 ژانویه 2023، این پست بیش از 2400 لایک دریافت کرده است.

به گزارش Vox، این وظیفه است که شرکت کنندگان در برنامه آشپزی از “نظرات نامناسب” آسیب نبینند، پخش کننده کلن می نویسد. زیرا تمرکز قالب «افراد واقعی با احساسات واقعی» است.

نتفلیکس، دیزنی پلاس و شرکت نیز برنامه های آشپزی سرگرم کننده دارند:

راه اندازی مجدد CSI در Vox راه اندازی می شود