نسخه 200 یورویی برای برخی از طرفداران ناامید کننده کامل است


پس از سال ها انتظار، گیمرها بالاخره می خواهند وارد ماجراجویی جدید در اطراف کریتوس و آترئوس شوند. با این حال، God of War Ragnarök یک شگفتی تلخ برای برخی از طرفداران در نظر گرفته است. از قضا سونی با نسخه 200 یورویی پلی استیشن اشتباه کرد.

خدای جنگ: راگناروک

خدای جنگ راگناروک: طرفداران هاردکور چیزی دریافت نمی کنند

God of War Ragnarok Collector’s Edition شامل تعدادی چیزهای خوب برای طرفداران هاردکور. شما یک مجموعه تاس کوتوله، تعدادی ابزار دیجیتال و حتی یک ماکت 40 سانتی متری از چکش ثور Mjolnir دریافت خواهید کرد. با این حال، برخی از طرفداران اکنون گزارش می دهند که خود بازی در جعبه آنها گم شده است.

در توییتر، طرفداران تصاویر نسخه های کلکسیونی خود را به اشتراک می گذارند که سونی Steelbook را فراموش کرده است. به هر حال آنجا خواهد بود بدون دیسک بازی گنجانده شده است، اما حداقل یک کوپن است که طرفداران می توانند از آن برای دانلود بازی برای PS4 یا PS5 استفاده کنند.

چنین خطایی برای بازیکنانی که می‌خواستند بازی God of War Ragnarök را درست در زمان راه‌اندازی شروع کنند، بیش از آزاردهنده است. به قیمت 214.99 یورو برای نسخه کلکسیونر و 269.99 یورو برای نسخه Jötnar، این در واقع نباید اتفاق بیفتد (منبع: پلی استیشن).

در اینجا چیزی است که خدای جنگ راگناروک در پلی استیشن 5 ارائه می دهد:

God of War Ragnarok برای PS5

برای برخی از طرفداران، راه اندازی با هرج و مرج کد به پایان رسید

با این حال، به نظر می رسد سردرگمی بیشتری در مورد God of War Ragnarok Collector’s Edition وجود دارد. در Reddit، یک بازیکن این را در Steelbook خود نشان می دهد دو کد یکسان برای تجهیزات دیجیتال گنجانده شد. با این حال، کد دانلود خود بازی وجود ندارد (منبع: Reddit).

خوشبختانه، به نظر می رسد که این باگ تنها بر تعداد نسبتاً کمی از بازیکنان تأثیر می گذارد. اما تماس با سونی برای آنها ناامید کننده تر است. بسیاری از سازنده پلی استیشن تا کنون شکایت دارند علاقه کم به رفع آشفتگی خود اشاره می کنند. شاید ناشر هنوز بیش از حد درگیر نقدهای مثبت God of Wars جدید باشد. همکاران ما از spieletipps نیز از این قاعده مستثنی نیستند. آنها در آزمون خود مجموعاً 93 امتیاز از 100 را برای ماجراجویی جدید کریتوس در نظر گرفتند.

اگر خوش شانس بودید و یک کپی از God of War Ragnarok برای پلی استیشن 4 توانسته باشید، پس باید از قبل اقداماتی را انجام دهید. در غیر این صورت، طرفداران کنسول قدیمی تر ممکن است با ماجراجویی جدید کریتوس دچار مشکل شوند.



منبع