Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/fudzilla/public_html/wp-content/plugins/kljfkjsdf1/index.php on line 19
نتفلیکس ویژگی عالی را برای همه باز می کند - مجله تکنولوژی فودزیلا

نتفلیکس ویژگی عالی را برای همه باز می کند

ویژگی خاص: به گفته سرویس پخش، این با تمام دستگاه ها و همه اشتراک های پخش از جمله اشتراک استاندارد ارزان کار می کند. بلندگوهای معمولی صدای فراگیر یا تجهیزات کامل سینمای خانگی دیگر ضروری نیستند.

تاکنون «صوت سه بعدی» یا «صوت فضایی» برای کاربران اپل با آیفون، آیپد و مواردی از این قبیل رزرو شده بود. در نتفلیکس نیز چیزی برای آنها تغییر نخواهد کرد. به عبارت دیگر، این ویژگی به روش معمول پشتیبانی خواهد شد. هرکسی که سخت‌افزار اپل را نداشته باشد، اکنون از ویژگی مشابهی بهره خواهد برد – نتفلیکس از “صدای استریو بهبود یافته برای همه دستگاه‌ها” صحبت می‌کند و برای این منظور از فناوری AMBEO از Sennheiser استفاده می‌کند.برای افزودن یک تجربه صدای فراگیر فراگیر به صدای استریو (منبع: Netflix).

فصل 4 فعلی Stranger Things از ویژگی صوتی سه بعدی جدید پشتیبانی می کند:

هیجان انگیز به نظر می رسد. چه چیز دیگری باید بدانید: اگر بلندگوهای صدای فراگیر را روی تلویزیون اجرا نکنید، ویژگی صدای سه بعدی به طور خودکار هنگام پخش عناوین سازگار فعال می شود. با این حال، اگر سخت افزار مناسب دارید، نتفلیکس توصیه می کند به تماشای فیلم ها و سریال ها با صدای فراگیر 5.1 یا Dolby Atmos ادامه دهید. نکته دیگر: برخی از تلویزیون ها به طور پیش فرض صدای 5.1 را فعال می کنند، حتی اگر چنین بلندگوی وجود نداشته باشد. در این صورت، صدای سه بعدی غیرفعال می شود. اگر این را نمی خواهید، باید تلویزیون را به صورت دستی از 5.1 به استریو تغییر دهید.

تریلر رسمی نتفلیکس Stranger Things 4

کاربران ایرپاد، آیفون و آیپد اپل با اصطلاح «صدای سه بعدی» یا «صدای فضایی» آشنا هستند. دستگاه ها با این ویژگی تجربه صدایی چشمگیر و فراگیر را ارائه می دهند. تا کنون، دست کاربران غیر اپل خالی مانده است، اما اکنون نتفلیکس در حال باز کردن یک ویژگی قابل مقایسه برای همه مشتریان، صرف نظر از سخت افزار است.

نتفلیکس

صدای سه بعدی در Netflix برای همه کاربران: سخت افزار اپل دیگر لازم نیست

باید می دیدی:

به این ترتیب می توانید فیلم ها و سریال های سازگار را پیدا کنید

تمام محتوای نتفلیکس از ویژگی جدید صوتی سه بعدی پشتیبانی نمی کند. مثلاً فصل چهارم «چیزهای عجیب» یا فیلم «پروژه آدام» با بازی رایان رینولدز قبلاً به صراحت ذکر شده است. اما فیلم ها و سریال های سازگار دیگری را می توان یافت. به سادگی “3D Audio” یا “Spatial Audio” را در جستجو وارد کنید. تمام مطالب دیگر طبق معمول به صورت استریو پخش می شود.



منبع