Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/fudzilla/public_html/wp-content/plugins/kljfkjsdf1/index.php on line 19
نتفلیکس برای فیلم های هیجان انگیز علمی تخیلی از آمازون پیشی می گیرد - مجله تکنولوژی فودزیلا

نتفلیکس برای فیلم های هیجان انگیز علمی تخیلی از آمازون پیشی می گیرد

«در مبارزه برای ادامه حیات کل جهان، قهرمان داستان وارد دنیای سیاه جاسوسی بین‌المللی می‌شود. ماموریت او؟ کاملاً از زمان جدا شده است.»

منتقدان در مورد بلاک باستر معمایی چه می گویند؟

فقط همین قدر: نولان معمولی، حواس پرت و پیچ خورده. برخلاف سینما، می توانید فیلم را چندین بار در Amazon Prime Video تماشا کنید و جزئیات را از نزدیک ببینید. در این صورت، اگر می خواهید فیلم را به طور کامل درک کنید، لازم است. هر کسی که آن را دیده است اما هنوز کاملاً پایان آن را نفهمیده است، می تواند در مورد آن در GIGA بخواند (احتیاط: اسپویل!).

با Tenet نولان یکی از موضوعات مورد علاقه اش را مطرح می کند: زمان! اما هنوز نمی‌خواهیم خیلی چیزها را فاش کنیم، توضیح کوتاه محتوای آمازون ابتدا باید کافی باشد:

دلیل؟ نتفلیکس حق پخش را برای آلمان گرفته است و “Tenet” را نشان می دهد از سه شنبه 17 ژانویه 2023، در برنامه خودمان. بنابراین اگر مشترک نتفلیکس نشده‌اید و همچنان می‌خواهید «Tenet» را تماشا کنید، در آخر هفته زمانی برای این کار وجود دارد. از طرف دیگر، اگر فقط در نتفلیکس مشترک شوید، به زودی می توانید یک فیلم هیجان انگیز واقعاً خوب (“Watch Tenet” در نتفلیکس) را ببینید.

یک ارائه دهنده بازنده، دیگری برنده می شود. اکنون نتفلیکس در حال ساخت یک تریلر علمی تخیلی واقعا درخشان است. قبلاً در آمازون اجرا می شد، اما اکنون از ارائه استریم Prime Video خارج می شود. اگر هنوز هم می‌خواهید «Tenet» را در آنجا ببینید، باید سریع باشید.

نتفلیکس همچنین چیزهای خوب زیادی برای ارائه دارد:

به روز رسانی از 11 ژانویه 2023: سازمان بهداشت جهانی “اصل” هنوز بر روی آمازون پرایم ویدئو می خواهم ببینم باید عجله کرد. مهیج علمی تخیلی گیج کننده و همچنین درخشان هنوز پابرجاست تا 16 ژانویه در دسترس است (به آمازون مراجعه کنید).

اما منتقدان و بینندگان واقعاً چگونه «تنت» را پیدا کردند؟ راستش را بخواهید، یکی از فیلم‌های ضعیف‌تر نولان از شما استقبال می‌شود. اما هنوز خیلی خوب است و ارزش دیدن دارد. در IMDb از 10 امتیاز 7.4 را به آن می دهد، منتقدان روتن تومیتوز 69 درصد را دریافت می کنند ، بینندگان حتی بهتر از آن ، 76 درصد تأیید می کنند. خط پایین: تماشا کنید و با هم پازل کنید.



منبع

در تریلر کمی پیش بینی وجود دارد:

در سال کرونا 2020، این فیلم یکی از معدود فیلم‌های پرفروشی بود که در سینماها به نمایش درآمد و توانست نظر مخاطبان را جلب کند. قبلاً در Sky Ticket و Sky Go به عنوان بخشی از نرخ ثابت پخش در دسترس بود، اما اکنون در Amazon Prime Video نیز موجود بود. بزرگترین شرکت سفارش پستی جهان فیلم موفق را می گیرد و تبدیل به آن می شود در بسته پرایم ویدیو نشان می دهد. تا کنون مجبور بودید آن را به صورت دیجیتالی با قیمتی کمتر از 8 یورو بخرید، یا بلوری را با قیمت حدود 9 یورو (مشاهده در آمازون) وجود دارد.

Tenet آخرین اثر کریستوفر نولان است – احتمالاً مشهورترین فیلمساز مولف هالیوود. فراموش نشدنی شاهکارهایی مانند Inception، Interstellar، سه گانه افسانه ای بتمن او با کریستین بیل در نقش خفاش هستند. فیلم‌های او از نظر بصری معماهایی خیره‌کننده هستند و به شاهکار نادر ترکیب تجارت و آرزوها دست می‌یابند. بدون استثنا، همه فیلم های او ارزش دیدن دارند، این در مورد “Tenet” نیز صدق می کند.

در Amazon Prime: Tenet اثر کریستوفر نولان

کالای اصلی: