Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/fudzilla/public_html/wp-content/plugins/kljfkjsdf1/index.php on line 19
نامه زنجیره ای در واتس اپ - آیا آنها واقعا وجود داشتند؟ - مجله تکنولوژی فودزیلا

نامه زنجیره ای در واتس اپ – آیا آنها واقعا وجود داشتند؟

علاوه بر پیام مکتوب، ترزا فیدالگو در مقالات مربوطه و یک ویدیو نیز ظاهر می شود. عبارت دقیق حرف زنجیره ای این است:

با ما همچنین خواهید فهمید که داروی بوروندانگا چیست.

این گزارش های نادرست سال ها در فیس بوک دست به دست می شود:

ترزا فیدالگو کیست؟

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

قبل از فیس بوک، واتس اپ و مواردی از این دست، حروف زنجیره ای روی کاغذ دست نویس وجود داشت. با ظهور رسانه های اجتماعی، اخبار زنجیره ای بهار دوم را تجربه می کند. هرکسی که در واتس اپ، فیس بوک و شرکت بچرخد دیر یا زود با پیامی ادعایی از ترزا فیدالگو مواجه خواهد شد.

رسانه های اجتماعی: اختصارات، میم ها و ایموجی ها

می‌توانید ویدیوی داستان – البته ساختگی – درباره ترزا فیدالگو را در یوتیوب تماشا کنید:

این پیام عمدتاً در فیس‌بوک منتشر می‌شد، اما اکنون حروف زنجیره‌ای متناظر، به‌ویژه در واتس‌اپ در حال پخش شدن است. این به ویژه کاربران جوان را می ترساند.

شبیه به پروژه جادوگر بلر، این ویدئو تصاویر دستی گروهی از جوانان را نشان می دهد که زنی را در کنار جاده بلند می کنند. در حین ماشین سواری، دختر شروع به جیغ زدن می کند و می گوید که در همان نقطه تصادف کرده است که در آن فوت کرده است. در متن زیر که در فیلم نمایش داده می شود، آمده است که جوانان داخل خودرو از سفر خود جان سالم به در نبرده اند. فقط روح ترزا فیدالگو هنوز در شرف است، یعنی در قالب پیام های زنجیره ای در فیس بوک و شرکت.

همچنین در مورد موضوع بخوانید:

اگر این پیام را دریافت کردید، لازم نیست برای زندگی خود بترسید. هیچ داستان واقعی پشت ترزا فیدالگو وجود ندارد. بلکه این «افسانه شهری» یک کمپین هوشمندانه توسط کارگردان پرتغالی دیوید ربوردائو است.

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر

واتس اپ: آیا معنی این ایموجی ها را می دانید؟

“یک دختر آن را نوشته است، لطفا آن را فوروارد کنید.
سلام، من ترزا فیگالدو هستم. امروز بیست و ششمین سالی است که مرده ام. اگر این را برای 20 نفر نفرستید، امشب در رختخواب کنار شما می‌خوابم، برای همیشه اگر باور ندارید، اسم من را در گوگل جستجو کنید. اگر باور نمی کنید، ویدیو را تماشا کنید.”

طبق نامه زنجیره ای، پیام باید در یک بازه زمانی مشخص برای چندین نفر در لیست دوستان ارسال شود، در غیر این صورت اتفاق وحشتناکی رخ می دهد. گفته می شود که مبتکر این پیام “ترزا فیدالگو” است. اما پشت داستان چیست؟ آیا فیدالگو واقعا وجود داشت؟

قبل از اینکه ترزا فیدالگو به ظاهر مرده در واتس اپ و فیس بوک ویران کند، قبلاً پیام هایی در SchülerVZ، StudiVZ و حتی از طریق پیامک وجود داشت که می خواست شما را بترساند.

ترزا فیدالگو: آیا او واقعا وجود داشت؟

در این ویدیو ما بسیاری از حقه‌ها و افسانه‌های دیگر را به شما نشان می‌دهیم که در فیسبوک در حال انجام است:

چه حماسه ترزا فیدالگو یا دیگر نامه های زنجیره ای که مدام در فیس بوک ظاهر می شوند: همه چیز را فوراً باور نکنید، چیزی که در شبکه های اجتماعی می بینید، حتی اگر تعداد زیادی از کاربران یک پست خاص را به اشتراک بگذارند. اغلب اینها فقط گزارش های جعلی خیالی هستند که فقط برای چند لایک در دنیا منتشر می شوند.

یکی دیگر از نامه های زنجیره ای ویروسی و وحشتناک عروسک “مومو” را بازی می کند. و به هر حال “هاگی وگی” کیست؟