می توانید پخش زنده اپل را از اینجا تماشا کنید

با این حال، شما قادر به خرید مستقیم هدست نخواهید بود، احتمالاً تا پایان سال آماده نخواهد بود. شانس بهتری هست مک بوک ایر با صفحه نمایش 15 اینچی. نسخه XL این نوت بوک محبوب نیز انتظار می رود و به زودی برای سفارش در دسترس خواهد بود.

از این نظر، می‌توانید منتظر نسخه‌های پیش‌انتشار iOS 17، iPadOS 17، macOS 14، watchOS 10 و همچنین tvOS 17 برای Apple TV باشید. برای کاربران آیفون و اپل ضروری است بطور کلی. اگر می‌خواهید سیستم‌های جدید را ببینید، باید سخنرانی سنتی، یعنی رویداد افتتاحیه واقعی را تماشا کنید.

به غیر از iOS 17 برای آیفون و سایر سیستم ها، امسال هم می توانید شاهد یک انقلاب واقعی باشید. اپل ظاهراً در حال برنامه ریزی برای ارائه هدست واقعیت ترکیبی و سیستم عامل مرتبط با آن است. در ابتدا عینک VR/AR هنوز هم بسیار گران است، اما در چند سال آینده این دستگاه جایگزین آیفون خواهد شد.

هنوز این سوال باقی می ماند که شما چگونه سخنرانی اصلی را در این مقاله ارائه خواهید کرد پخش زنده می تواند دنبال کند. اپل همچنین پاسخ های روشنگرانه ای می دهد. همانند رویدادهای قبلی، اپل در ابتدا استریم زنده را از طریق آن پخش خواهد کرد کانال های خود ارائه – وب سایت (apple.com)، توسعه دهنده اپل و برنامه Apple TV (در نتیجه در Apple TV و تلویزیون های هوشمند مختلف).

سال ها پیش مایکروسافت یک هدست واقعیت ترکیبی واقعی را نشان داد:

بنابراین ساعت 10 صبح روز 5 ژوئن 2023 شروع می شود. با این حال، این به وقت محلی کالیفرنیا است. همانطور که مشخص است، ساعت برای ما در اروپا متفاوت است، زیرا باید تفاوت زمانی 9 ساعت را در نظر گرفت. بنابراین: در آلمان، سخنرانی اصلی WWDC 2023 در ساعت 7 بعد از ظهر به موقع برای پایان روز شروع می شود.

اکنون WWDC 2023 آغاز می شود. کنفرانس توسعه دهندگان اپل به طور سنتی با یک سخنرانی کلیدی افتتاح می شود. اگر می‌خواهید این و اولین نمایش iOS 17 برای آیفون و موارد دیگر را ببینید، باید استریم زنده را دنبال کنید.

سیب

اما لازم نیست برای این کار در سایت حضور داشته باشید، زیرا اپل امسال دوباره آن را به صورت پخش زنده در اینترنت پخش خواهد کرد. در صفحه ای برای WWDC 2023، سازنده آیفون سرانجام زمان دقیق شروع را فاش می کند.

به روز رسانی از 5 ژوئن 2023: تنها چند دقیقه تا سخنرانی امروز WWDC، 5 ژوئن باقی مانده است. اگر نمی‌خواهید نوآوری‌های اپل مانند iOS 17 برای آیفون و موارد دیگر را از دست بدهید، باید به پخش زنده در ساعت 7 بعد از ظهر به وقت ما روشن کن:

این را می توان در صفحه رویداد اپل نیز مشاهده کرد، جایی که سخنرانی اصلی کنفرانس توسعه دهندگان نیز به صورت زنده نمایش داده می شود. اگر ترجیح می دهید برنامه تلویزیون اپل را تماشا کنید، لازم نیست دست خالی هم بروید. همچنین می توانید پخش زنده امشب را در آنجا پیدا کنید.

مقاله اصلی:

اما همچنین در یوتیوب Keynote و در نتیجه iOS 17 و Co به نمایش در خواهند آمد. اپل آدرس دقیق این مورد را کمی قبل از آن ارائه خواهد کرد.

هر سال، کنفرانس توسعه دهندگان اپل مشتاقانه در انتظار است. همانطور که مشخص است، WWDC در سال جاری آغاز خواهد شد دوشنبه 5 ژوئن 2023. ما می‌توانیم انجمن آیفون، آی‌پد، مک، اپل واچ و موارد دیگر را ببینیم، زیرا اپل اولین نگاهی به سیستم‌عامل‌های آینده دارد.

پخش زنده برای iOS 17: اپل زمان سخنرانی WWDC را نشان می دهد



منبع

Windows Mixed Reality – Trailer را تجربه کنید

سخت افزار جدید اپل و چشم انداز آینده