می توانید این کمک صرفه جویی در انرژی را فراموش کنید

همچنین مصرف کنندگان باید مراقب خرید از تامین کنندگان معروف و مقایسه قیمت ها باشند. آ پیشنهاد خیلی خوب باید شما را مشکوک کند



منبع

با راهنمایی های ما می توانید هنگام خرید آنلاین در هزینه خود صرفه جویی کنید:

این مقام پس از بررسی چندین دستگاه که به صورت آزمایشی از خارج از اتحادیه اروپا به صورت آنلاین خریداری شده بودند، به این حکم رسید. علاوه بر این، مولر در مفید بودن آنها تردید دارد: «اینها نیز پیشرفته هستند اثرات صرفه جویی در انرژی چنین دستگاه هایی مشکوک است. برخی از دستگاه‌ها که در آمازون نیز یافت می‌شوند، تبلیغ می‌شوند که تا 40 درصد کمتر از برق خانگی مصرف می‌کنند.

اما آنها قرار است چه کار کنند؟ به گفته مقامات فدرال، آنها باید “جریان برق را در خانه تثبیت کنند و در نتیجه منجر به کاهش قبض برق شوند” (منبع: BNetzA). معمولاً کافی است دستگاه را از طریق یک سوکت استاندارد به منبع تغذیه خانه وصل کنید و بقیه کارها را خودش انجام دهد.

BNetzA همچنین از پردازش اغلب غیرحرفه ای قطعات و عدم اتصالات لحیم شده انتقاد می کند. چنین نقص کیفیت نیز می تواند ایمنی را تحت تاثیر قرار دهد. علائم CE جعلی هستند، هیچ دستورالعمل عملیاتی در آن گنجانده نشده است و اغلب هیچ فرد تماسی در منطقه اتحادیه اروپا نیز وجود ندارد. در صورت ضمانت یا ادعای خسارت، مشتریان در حال رفع مشکل هستند.

صرفه جویی در انرژی بله، اما آن را درست انجام دهید

قبل از درمان معجزه آسا اما آژانس شبکه فدرال (BNetzA) اکنون هشدار می دهد: جعبه های ذخیره انرژی یا دستگاه های صرفه جویی در انرژی اغلب قرار نیست استانداردهای لازم را رعایت کنند. دستگاه های صرفه جویی انرژی بی شماری به صورت آنلاین ارائه می شوند که الزامات قانونی را برآورده نمی کنند. کلاوس مولر، رئیس BNetzA هشدار می دهد که استفاده از چنین وسایلی مجاز نیست.

قیمت انرژی اخیراً دوباره تا حدودی کاهش یافته است، به عنوان مثال به لطف تأسیسات ذخیره گاز کامل و اقدامات سیاسی که قبلاً تأثیر سیگنالی دارند. اما با وجود این، قیمت‌ها همچنان بالاست و از شهروندان خواسته می‌شود پس انداز کنند – همچنین به نفع خودشان.

قیمت های گران انرژی و برق باعث می شود بسیاری از آلمانی ها حتی قبل از پرداخت هزینه های جانبی به خود بلرزند. انگیزه پس انداز بیشتر از همیشه است. ظاهراً ارائه دهندگان پرخاشگر نیز از این مزیت استفاده می کنند. آژانس شبکه فدرال اکنون در مورد دستگاه هایی مانند جعبه های ذخیره برق هشدار می دهد.

توجه با جعبه های کم مصرف: هیچ درمان معجزه آسایی برای صرفه جویی در انرژی وجود ندارد

با این وجود، مولر می‌گوید: «این امری است که در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌کنیم و تعداد زیادی هستند، به عنوان مثال، از مراکز مصرف‌کننده یا Stiftung Warentest. نکات عالی، چگونه کار می کند.» فناوری واقعی صرفه جویی در انرژی، مانند لامپ های کم مصرف یا نوارهای پریز که می توانند خاموش شوند، به جعبه های کم مصرف ترجیح داده می شوند.