مک مینی و مک بوک 2023 بدتر از حد انتظار هستند

Ergo: اگر از برنامه‌هایی استفاده می‌کنید که از توان عملیاتی بالای داده بهره می‌برند، باید به پیکربندی با حافظه بیشتر فکر کنید. اپل برای این کار حداقل 230 یورو (512 گیگابایت) هزینه اضافی دریافت می کند.

مک بوک پرو جدید نیز تحت تأثیر قرار گرفته است

خب، اپل در این ارائه صحبت نکرد:

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

دلیل سرعت پایین تر، صرفه جویی اپل است. به جای دو تراشه NAND با 128 گیگابایت، از این به بعد تنها یک تراشه با 256 گیگابایت نصب شده است. یک ترفند پس انداز که اپل برای اولین بار در سال گذشته با مک بوک ایر و مک بوک پرو فعلی (13 اینچ) استفاده کرد. با این حال، در آن زمان، با وجود نقص فنی آشکار، وعده‌هایی مبنی بر عملکرد بهتر رایانه‌های جدید در عمل داده شد، اما واقعاً مشخص نیست.

مک مینی جدید با تراشه M2 در آلمان 100 یورو کمتر از مدل قبلی با تراشه M1 قیمت دارد. اما اکنون می دانیم: “هدیه” اپل بهای خود را دارد، زیرا همین است مدل پایه با حافظه 256 گیگابایتی SSD به میزان قابل توجهی پایین‌تر خواندن و نوشتن می‌رسد (منبع: Brandon Geekabit از طریق MacRumors). مدل امسال به سرعت انتقال داده در حدود 1500 مگابایت در ثانیه دست می یابد. صدا سریع؟ این می تواند باشد، اما نسخه قبلی حتی سریع تر است. در نهایت مدل جدید در این پیکربندی قرار دارد 30 تا 50 درصد کندتر.

به ویژه انفجاری: نه تنها Mac mini و بنابراین یک مدل ارزان قیمت مصرف کننده تحت تأثیر اقدامات ریاضتی جدید قرار می گیرد، اپل اکنون از ترفند مک بوک پرو جدید (14 اینچی) نیز استفاده می کند (منبع: 9to5Mac). در این مورد، مدل پایه دارای حافظه SSD با 512 گیگابایت است، اما همچنین تنها بر روی یک تراشه NAND واحد و در نتیجه کندتر است. در نتیجه، توان عملیاتی داده های نوت بوک حرفه ای نیز در پیکربندی اولیه کندتر از نسخه قبلی است. همین امر در اینجا نیز صدق می کند: اگر می خواهید آخرین بیت عملکرد را داشته باشید، باید پول بیشتری را برای حافظه خرج کنید، که سپس بین دو تراشه تقسیم می شود. در اینجا نیز هزینه اضافی حداقل 230 یورو است، اما پس از آن 1 ترابایت فضای ذخیره وجود دارد.

مک بوک پرو و ​​مک مینی 2023: رایانه های جدید اپل معرفی شدند

خوشحالی در مورد قیمت پایین تر مک مینی جدید از سال 2023 کوتاه مدت بود، زیرا همانطور که اکنون مشخص است، کوچکترین مدل از یک نظر بسیار بدتر از مدل قبلی خود است. اپل همچنین باید در MacBook Pro 2023 جدید صرفه جویی کند – سازنده دیگر نمی تواند این بسته های فریبنده را انکار کند.

سیب

مک مینی 2023: مدل پایه دارای SSD کندتر است