مک بوک ایر (M1) با طرح 40 گیگابایتی با بالاترین قیمت

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع می توانید آنچه را که مک بوک ایر با تراشه M1 ارائه می دهد در این یکی ببینید ویدئو:

محاسبه با قیمت پایین فقط در صورتی کار می کند که در پایان حداقل مدت قرارداد لغو کنید. اگر این را فراموش کنید، قرارداد تا یک سال دیگر تمدید نمی شود، اما می توان ماهانه آن را لغو کرد.

تراشه M1 برای شما کافی نیست و ترجیح می دهید Macbook Air M2 جدیدتر و قدرتمندتر داشته باشید؟ سپس قرارداد مناسب با Curved با تعرفه نامحدود نیز وجود دارد. لپ تاپ شیک را از اپل دریافت می کنید تراشه M2، 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت SSD به عنوان یک حق بیمه برای قرارداد تلفن همراه O2 “Free Unlimited Max” برای 74.99 یورو در ماه و همچنین هزینه یکباره 69.98 یورو برای پرداخت اضافی و ارسال (مشاهده پیشنهاد در Curved). با کم کردن ارزش دستگاه از هزینه تعرفه، a قیمت ماهانه موثر 22.32 یورو.

Macbook Air M2 را در Curved مشاهده کنید
مک‌بوک‌ها از نظر قیمت به‌ویژه پایدار هستند – بنابراین وقتی پیشنهادی با پتانسیل پس‌انداز مناسب ظاهر می‌شود، خوشحال‌تر می‌شود. در مقایسه قیمت، هنوز باید حداقل 940 یورو برای MacBook Air M1 در پیکربندی ارائه شده (256 گیگابایت، 8 گیگابایت رم) خرج کنید. اگر این مقدار و پاداش 100 یورویی تعویض را از کل هزینه‌ها در مدت حداقل 24 ماه کم کنید، باقی می‌مانید. 445.74 یورو مانده برای تعرفه که تقریبا 18.57 یورو در ماه برابر است با. این یک قیمت بسیار پایین برای نرخ ثابت Allnet و پیامک شامل 40 گیگابایت حجم داده 5G/LTE با حداکثر 300 مگابیت بر ثانیه است. قیمت عادی بسته تعرفه در o2 68.99 یورو در ماه است. با Curved، در مدت 24 ماه پس انداز می کنید 216 یورو

یک پیشنهاد جالب در Curved برای هر کسی که به دنبال ثبت نام است ظاهر شده است مک بوک ایر می خواهید خودتان را درمان کنید، اما نمی خواهید بلافاصله تقریباً 1000 یورو روی میز بگذارید. شما این نوت بوک شیک را از اپل دریافت می کنید تراشه M1، 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت SSD به عنوان حق بیمه برای قرارداد تلفن همراه o2 “Grow” برای 59.99 یورو در ماه و همچنین هزینه یکباره 45.98 یورو برای پرداخت اضافی و حمل و نقل (پیشنهاد را در Curved مشاهده کنید). به جای پرداخت 68.99 یورو در ماه مستقیماً از o2، می توانید باندل اپل را با تعرفه Grow از Curved با تخفیف خوب دریافت کنید.

جزئیات تعرفه در یک نگاه:

  • شبکه: o2
  • تعرفه: حداکثر نامحدود رایگان
  • همه نت و اس ام اس نرخ ثابت
  • حجم داده 5G نامحدود (حداکثر 500 مگابیت بر ثانیه دانلود)
  • رومینگ اتحادیه اروپا گنجانده شده است
  • مدت قرارداد 24 ماهه، مهلت اخطار 1 ماهه
  • 100 یورو پاداش تعویض هنگام انتقال یک شماره

همه چیز در مورد مک بوک ایر با اپل M1

جایگزین با تعرفه نامحدود: Macbook Air M2

آیا تعرفه تلفن همراه جامع و مک بوک ایر جدید با تراشه قدرتمند M1 می خواهید؟ پس این پیشنهاد قطعا برای شما هیجان‌انگیز است: در فروشگاه منحنی می‌توانید نوت‌بوک باریک اپل شامل تعرفه «o2 Grow» را بسیار ارزان‌تر از مستقیماً از اپراتور شبکه دریافت کنید. ما تمام هزینه ها را محاسبه کردیم و نشان دادیم که چرا معامله ارزش آن را دارد.

کراکر اپل: مک بوک ایر M1 با تعرفه رشد o2

این تعرفه شامل نرخ ثابت Allnet/SMS و همچنین 40 گیگابایت حجم داده 5G/LTE در شبکه o2 است و می‌تواند با روتر موبایل (فروش جداگانه) با مک بوک ایر یا البته تلفن هوشمندتان استفاده شود. ویژگی این تعرفه: شما 10 گیگابایت حجم داده در سال دریافت می کنید. بنابراین در سال دوم شما در حال حاضر 50 گیگابایت حجم داده دارید.

جزئیات تعرفه در یک نگاه:

  • شبکه: o2
  • تعرفه: رشد
  • همه نت و اس ام اس نرخ ثابت
  • 40 گیگابایت ظرفیت داده 5G (حداکثر 300 مگابیت بر ثانیه دانلود)
  • رومینگ اتحادیه اروپا گنجانده شده است
  • مدت قرارداد 24 ماهه، مهلت اخطار 1 ماهه
  • حجم داده ها هر سال افزایش می یابد 10 گیگابایت روشن (حداکثر 240 گیگابایت)
  • 100 یورو پاداش تعویض هنگام انتقال یک شماره

مک بوک ایر با طرح 40 گیگابایتی: پیشنهاد برای چه کسانی ارزش دارد؟

هزینه های بسته تعرفه در یک نگاه
شارژ پایه
(ماهانه)
59.99 یورو
اضافه حقوق
(یک بار در ابتدای قرارداد)
1 یورو
هزینه اتصال
(یک بار در ابتدای قرارداد)
39.99 یورو
حمل دریایی
(یک بار)
4.99 یورو
کل هزینه بعد از 24 ماه
(در صورت فسخ در پایان حداقل مدت قرارداد،
ماهانه و هزینه های یکبار اضافه شده)
1485.74 یورو
ارزش دستگاه
(بهترین قیمت آنلاین فعلی با توجه به idealo.de)
940 یورو
تعرفه هزینه موثر
(مجموع هزینه ها منهای ارزش دستگاه و پاداش)
445.74 یورو
تعرفه هزینه موثر در ماه 18.57 یورو
به پیشنهاد در Curved