مک بوک ایر (M1) با طرح 25 گیگابایتی با بالاترین قیمت

تراشه M1 برای شما کافی نیست و ترجیح می دهید Macbook Pro M2 جدیدتر و قدرتمندتر داشته باشید؟ سپس قرارداد مناسب با Curved با تعرفه نامحدود نیز وجود دارد. لپ تاپ شیک را از اپل دریافت می کنید تراشه M2، 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت SSD به عنوان حق بیمه برای قرارداد تلفن همراه “Mobile Unlimited Basic” o2 برای 87.99 یورو در ماه و همچنین هزینه یکباره 63.99 یورو برای پرداخت اضافی و حمل و نقل (پیشنهاد را در Curved مشاهده کنید). شما آن را دریافت می کنید 100 یورو برگشت نقدی. اگر ارزش دستگاه (حدود 1309 یورو) و برگشت نقدی را از هزینه های تعرفه کم کنید، یک قیمت ماهانه موثر 31.95 یورو.

Macbook Pro M2 را در Curved مشاهده کنید
این تعرفه شامل نرخ ثابت Allnet/SMS و همچنین حجم داده 5G/LTE 25 گیگابایتی در شبکه o2 می باشد و می تواند با روتر موبایل (فروش جداگانه) با مک بوک ایر یا البته گوشی هوشمند شما استفاده شود. نکته ویژه در مورد این تعرفه: شما 5 گیگابایت حجم داده در سال دریافت می کنید. بنابراین در سال دوم شما در حال حاضر 30 گیگابایت حجم داده دارید.

همه چیز در مورد مک بوک ایر با اپل M1

جایگزین با تعرفه نامحدود: Macbook Pro M2

مک‌بوک‌ها از نظر قیمت به‌ویژه پایدار هستند – بنابراین وقتی پیشنهادی با پتانسیل پس‌انداز مناسب ظاهر می‌شود، خوشحال‌تر می‌شود. در مقایسه قیمت، همچنان باید حداقل 919 یورو برای MacBook Air M1 در پیکربندی ارائه شده (256 گیگابایت، 8 گیگابایت رم) خرج کنید. اگر این مقدار را از کل هزینه ها در مدت حداقل 24 ماهه قرارداد کم کنید، می مانید 526.95 یورو مانده برای تعرفه چه 21.96 یورو در ماه برابر است با. این قیمت برای یک نرخ ثابت Allnet و پیامک شامل 25 گیگابایت حجم داده 5G/LTE تا 300 مگابیت بر ثانیه بسیار پایین است. قیمت معمولی بسته تعرفه در o2 83.99 یورو در ماه است. با Curved، در مدت 24 ماه پس انداز می کنید 576 یورو

می توانید آنچه را که مک بوک ایر با تراشه M1 ارائه می دهد در این یکی ببینید ویدیو:

آیا به دنبال یک مک بوک ایر ارزان هستید و همزمان به یک برنامه تلفن همراه جدید نیاز دارید؟ سپس پیشنهادات Curved ممکن است برای شما جالب باشد. شما این فرصت را دارید که نوت بوک زیبای اپل را همراه با تعرفه “Mobile M” در شبکه o2 با قیمتی بسیار پایین تر از مستقیماً از اپراتور شبکه دریافت کنید. ما به شما نشان خواهیم داد که چرا این یک معامله عالی است.

منحنی: مک بوک ایر (M1) با طرح 25 گیگابایتی با قیمت ویژه

در Curved، هرکسی که می‌پیوندد، یک امتیاز دریافت می‌کند مک بوک ایر می خواهید خودتان را درمان کنید، اما نمی خواهید بلافاصله حدود 900 یورو روی میز بگذارید، یک پیشنهاد عالی. شما این نوت بوک شیک را از اپل دریافت می کنید تراشه M1، 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت SSD به عنوان حق بیمه برای قرارداد تلفن همراه o2 “Mobile M” برای 59.99 یورو در ماه و همچنین هزینه یکباره 5.99 یورو برای پرداخت اضافی و حمل و نقل (مشاهده پیشنهاد در Curved). قیمت اتصال برای کمپین ها اعمال نمی شود. به جای پرداخت مستقیم 83.99 یورو در ماه در o2، می توانید باندل اپل را در Curved با تخفیف خوب دریافت کنید.

جزئیات تعرفه در یک نگاه:

  • شبکه: o2
  • تعرفه: موبایل ام
  • همه نت و اس ام اس نرخ ثابت
  • 25 گیگابایت ظرفیت داده 5G (حداکثر 300 مگابیت بر ثانیه دانلود)
  • رومینگ اتحادیه اروپا گنجانده شده است
  • مدت قرارداد 24 ماهه، مهلت اخطار 1 ماهه
  • حجم داده ها هر سال افزایش می یابد 5 گیگابایت در

مک بوک ایر با طرح 25 گیگابایتی: پیشنهاد برای چه کسانی ارزش دارد؟

هزینه های بسته تعرفه در یک نگاه
شارژ پایه
(ماهانه)
59.99 یورو
اضافه حقوق
(یک بار در ابتدای قرارداد)
1 یورو
هزینه اتصال
(یک بار در ابتدای قرارداد)
حذف شده است
حمل دریایی
(یک بار)
4.99 یورو
کل هزینه بعد از 24 ماه
(در صورت فسخ در پایان حداقل مدت قرارداد،
ماهانه و هزینه های یکبار اضافه شده)
1445.75 یورو
ارزش دستگاه
(بهترین قیمت آنلاین فعلی با توجه به idealo.de)
918.80 یورو
تعرفه هزینه موثر
(هزینه کل کمتر از ارزش دستگاه)
526.95 یورو
تعرفه هزینه موثر در ماه 21.96 یورو
به پیشنهاد در Curved

محاسبه با قیمت پایین فقط در صورتی کار می کند که در پایان حداقل مدت قرارداد لغو کنید. اگر این را فراموش کنید، قرارداد تا یک سال دیگر تمدید نمی شود، اما می توان آن را ماهانه لغو کرد.

جزئیات تعرفه در یک نگاه:

  • شبکه: o2
  • تعرفه: موبایل نامحدود پایه
  • همه نت و اس ام اس نرخ ثابت
  • حجم داده 5G نامحدود (حداکثر 3 مگابیت بر ثانیه دانلود)
  • رومینگ اتحادیه اروپا گنجانده شده است
  • مدت قرارداد 24 ماهه، مهلت اخطار 1 ماهه
آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع