مکعب های تلویزیونی جدید اکو، کیندل و فایر

Fire TV Cube جدید، پخش کننده رسانه استریم با کنترل صوتی با Alexa، Wi-Fi 6E، 4K Ultra HD

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2022/09/29 13:01

اینگونه است که آمازون Echo جدید را تبلیغ می کند.

آخرین اما نه کم اهمیت، آمازون یکی دیگر را دارد کیندل خوان جدید ارایه شده. به گفته آمازون “مانند روی کاغذ”، در Kindle Scrible، یادداشت ها را می توان با استفاده از قلم موجود در آن دست نویس کرد. صفحه نمایش Paperwhite دارای قطر 10.2 اینچ و دارای چراغ جلو است. ضخامت این خواننده الکترونیکی 5.8 میلی متر است و می توان آن را از 369.99 یورو پیش خرید کرد. آمازون حمل و نقل را در سه ماهه چهارم سال 2022 آغاز خواهد کرد.

معرفی Kindle Scribe، اولین Kindle با قابلیت نوشتن با صفحه نمایش 10.2 اینچی کاغذی سفید

Echo Dot جدید (نسل پنجم، 2022) | اسپیکر هوشمند با الکسا | آنتراسیت

معرفی Kindle Scribe، اولین Kindle با قابلیت نوشتن با صفحه نمایش 10.2 اینچی کاغذی سفید

آمازون طیف کاملی از محصولات جدید را معرفی کرده است. علاوه بر نسل بعدی Echo Dot، یک مکعب Fire TV و کنترل از راه دور الکسا در دسترس هستند. همچنین یک کیندل خوان مخصوص وجود دارد که می توانید روی آن بنویسید.

آمازون

آمازون: بسیاری از محصولات جدید ارائه شده است

آمازون به طور قابل توجهی سبد سهام خود را گسترش داده است و از جمله موارد دیگر، یکی Echo Dot جدید را معرفی کرد. این سنسور دما و شتاب و به گفته سازنده “دو برابر بیس” ارائه می دهد. آمازون همچنین می خواهد صفحه نمایش LED را بهبود بخشد. علاوه بر Echo Dot، مدلی نیز وجود دارد که در آن زمان در بلندگوی هوشمند با الکسا بزرگ نمایش داده می شود. Echo Dot جدید با قیمت 59.99 یورو و ساعت آن 69.99 یورو در دسترس است.

Echo Dot جدید (نسل پنجم، 2022) |  اسپیکر هوشمند با الکسا |  آنتراسیت

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2022/09/29 ساعت 13:00

اکو استودیو | بهترین صدایی که Echo ارائه کرده است – با Dolby Atmos و Alexa |

این هم جدیده الکسا Voice Remote Pro، که دارای دو دکمه قابل برنامه ریزی و “ریموت یاب” است. با استفاده از دستور الکسا می توانید کنترل از راه دور را جستجو کنید. در شرایط کم نور، کنترل از راه دور هنگام برداشتن روشن می شود. قیمت این محصول 39.99 یورو است.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2022/09/29 13:01

بزرگتر EchoStudio اکنون در رنگ سفید نیز موجود است. آمازون همچنین از نرم افزار مراقبت کرده است که باید در مدل های قدیمی تر نیز ارائه شود. در اینجا مشتریان می توانند انتظار گسترش دامنه فرکانس و یک فناوری جدید توسعه یافته برای پردازش صوتی فضایی را داشته باشند. Echo Studio با قیمت 199.99 یورو (منبع: آمازون) در دسترس است.

اکو استودیو |  بهترین صدایی که Echo ارائه کرده است - با Dolby Atmos و Alexa |

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2022/09/29 13:01

پخش کننده جریان مکعب تلویزیون آتش آمازون نیز نسل جدیدی را ارائه کرد. Wi-Fi 6E اکنون پشتیبانی می شود و ورودی HDMI نیز در آن گنجانده شده است. گفته می شود پردازنده داخلی 20 درصد قدرت بیشتری نسبت به نسل قبلی خود ارائه می دهد. وضوح 4K، Dolby Vision، HDR و Dolby Atmos پشتیبانی می شوند. آمازون می تواند Fire TV Cube را به قیمت 159.99 یورو پیش فروش کند.