Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/fudzilla/public_html/wp-content/plugins/kljfkjsdf1/index.php on line 19
موفقیت فانتزی تنها با 6 یورو: MMORPG فرقه ای به نمودارهای Steam حمله می کند - مجله تکنولوژی فودزیلا

موفقیت فانتزی تنها با 6 یورو: MMORPG فرقه ای به نمودارهای Steam حمله می کند

در The Elder Scrolls Online می توانید دنیای وسیع تامریل و به تنهایی یا همراه با تعداد زیادی از بازیکنان دیگر انبوهی از ماجراها را تجربه کنید MMORPG این آزادی را به شما ارائه می‌دهد که به صلاحدید خود انواع ماموریت‌های مختلف را انجام دهید. در میان چیزهای دیگر، می‌توانید به اصناف بپیوندید، تجهیزات خود را بسازید، به شکار گنج بروید یا با بازیکنان دیگر در نبردهای PvP رقابت کنید.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

تریلر بازی The Elder Scrolls Online: Necrom را در اینجا ببینید:

زبان ها:آلمانی

RPG آنلاین بیش از 8 سال است که یکی از محبوب ترین بازی های سبک خود بوده است دارای بیش از 106000 امتیاز بسیار مثبت در استیم. MMORPG فانتزی معمولاً 19.99 یورو قیمت دارد، اما تا 1 فوریه می توانید آن را با قیمت 5.99 یورو در Steam بگیرید.

The Elder Scrolls® Online

The Elder Scrolls® Online

سری فانتزی Bethesda، The Elder Scrolls یکی از محبوب ترین فرنچایزهای بازی است. با این حال، در حالی که احتمالاً باید چند سال تا انتشار The Elder Scrolls 6 صبر کنید، می‌توانید زمان را با موفقیت چند نفره The Elder Scrolls Online بگذرانید. که MMORPG تحسین شده در حال حاضر 70 درصد تخفیف در Steam دارد – و یک توسعه جدید نیز در راه است. به همین دلیل است که RPG فانتزی محبوب 10 جدول پرفروش را فتح می کند.

The Elder Scrolls Online اکنون در Steam 70 درصد تخفیف دارد

مجوز:نرم افزار رایگان

استودیو آنلاین ZeniMax

Necrom: توسعه جدید برای The Elder Scrolls Online در ماه ژوئن منتشر می شود

در ویدیوی ما به شما نشان می‌دهیم که از سال 1994 در The Elder Scrolls چه اتفاقی افتاده است:

تخفیف روی The Elder Scrolls Online همزمان با اعلام بسته DLC بعدی است. همانطور که توسط Bethesda در Xbox Developer Direct اعلام شد، بسط Necrom برای MMORPG در 5 ژوئن 2023 منتشر خواهد شد. هم اکنون می توانید آنها را در Steam رزرو کنید. (منبع: Steam)

در حال حاضر می‌توانید یک برجسته‌سازی فانتزی بسیار خاص را در Steam دریافت کنید: کلاسیک MMORPRG The Elder Scrolls Online در حال حاضر 70 درصد قیمت دارد و بنابراین فرصتی عالی برای شناخت بهتر دنیای تامریل به شما ارائه می‌دهد.