موارد دلخواه تلویزیون از در پرتاب می شوند

با پخش جریانی، شما مدیر برنامه خود هستید:

«مردم امروز» نیز باید برود

به قربانیان قلم قرمز شامل دو سریال جنایی معروف “SOKO Hamburg” و “آخرین مسیر برلین” (منبع: DWDL). نتیجه تغییر استراتژی، پایان برنامه های موفق است. به همین دلیل تصمیم گرفتیم سریال‌های جنایی «SOKO Hamburg» و «Letzte Spur Berlin» را شروع کنیم. به نفع توسعه فرمت های جدید. نادین بیلکه، مدیر برنامه ZDF می گوید: خداحافظی با دو فرمت موفق برای ما آسان نیست.

درمان جوانسازی در ZDF در انتظار است. بسیاری از برنامه های تلویزیونی محبوب باید بروند، پخش کننده می خواهد 100 میلیون یورو در توسعه قالب های جدید سرمایه گذاری کند. ZDF به دلیل این موضوع به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است.

جوان‌سازی در ZDF تنها به فیلم‌های هیجان‌انگیز ختم نمی‌شود. همچنین مجله مشهور “مردم امروز”که سال گذشته بیست و پنجمین سالگرد خود را جشن گرفت، تنظیم شده است (منبع: DWDL). تا زمان حداکثر تا پایان شهریور باید امروز مردم از برنامه خارج شوند. زمان پخش آزاد در ابتدا توسط مجله تبلوید “Hallo Deutschland” پر می شود، که در آینده تمدید و گسترش خواهد یافت تا اخبار افراد مشهور را نیز در بر گیرد.

نور و سایه در ZDF نزدیک به هم هستند. ماینتس با سهم بازار 14.5 درصد، محبوب ترین ایستگاه تلویزیونی آلمان در سال 2022 بود – حداقل برای کل مخاطبان. با این حال، با بینندگان جوان، ZDF از رقابت عقب است. به منظور تغییر آن، ZDF 100 میلیون یورو در قالب‌هایی برای مخاطبان جوان‌تر سرمایه‌گذاری می‌کند و پول را در جاهای دیگر پس‌انداز می‌کند.

ZDF تولید “SOKO Hamburg” و “Last Spur Berlin” را متوقف کرد.

SOKO Hamburg از سال 2018 در حال اجرا است و امسال آخرین فصل ششم با 13 قسمت را دریافت خواهد کرد. Last Track Berlin بخشی از این برنامه از سال 2012 بوده است. فصل سیزدهم با دوازده قسمت امسال فیلمبرداری می شود.

کارن وب مجری (عکس بالا) این حذف را با خونسردی می پذیرد: «برای من به عنوان مجری برنامه، شرم آور است. اما وقتی یک در بسته می شود، دری جدید باز می شود.» این مرد 51 ساله در BILD am Sonntag گفت. نینا روگه که از سال 1997 تا 2007 برنامه را مدیریت می کرد، اوضاع را بسیار متفاوت می بیند. به گفته او، این نمایش “از تاریکی کامل به ورطه سقوط کرد: چنین نمایش موفقی ناگهان از بین رفت و با آن جلوه زرق و برق در بعدازظهر به وجود آمد.”



منبع