من دیگر نمی خواهم بدون این ویژگی کار کنم

و در واقع، از سال 2020 یک ابزار کوچک عملی در ویندوز وجود دارد که دقیقاً چنین کارهایی را بسیار ساده می کند و اخیراً هنگام راه اندازی لپ تاپ جدید من جوراب های من را از بین می برد: بال ها.

تنها عیب: در حال حاضر به هیچ وجه نمی توان همه برنامه ها را با استفاده از عملکرد winget مستقیماً روی رایانه شخصی بارگذاری کرد. به عنوان مثال، من هنوز مجبور بودم DaVinci Resolve و Affinity Photo را به روش کلاسیک با استفاده از تنظیماتی که اجازه دانلود از وب‌سایت‌های سازنده‌ها را داشتم، نصب کنم.

به محض اینکه اینتر را فشار دهید، ابزار شروع به دانلود و نصب مستقیم کروم می‌کند – بدون درخواست‌های مزاحم یا تنظیمات آزاردهنده. و به محض اینکه یک نصب کامل شد، می توانید نصب بعدی را بلافاصله شروع کنید. استیم، اسپاتیفای، دیسکورد – تعدادی از برنامه ها و برنامه ها را می توان به سرعت از این طریق نصب کرد. حتی بهتر: با دستور winget upgrade --all می توانید تمام برنامه های نصب شده از طریق winget را به آخرین نسخه یکباره به روز کنید.

بستر، زمینه:ویندوز، ویندوز 9x

اما صادقانه: چه جهنمی؟ حتی اگر هنوز نتوانم کل فرآیند راه اندازی را از طریق winget مدیریت کنم، نکته اصلی این است که این ابزار کاربردی مرا از شر کلیک های بی شمار و مهمتر از همه، بسیار آزاردهنده خلاص می کند. – و امیدوارم شما نیز در آینده.



منبع

در Windows PowerShell، که می توانید از آن برای استفاده از winget نیز استفاده کنید، به نظر می رسد:

Google Chrome را به سرعت و به راحتی از طریق ترمینال نصب کنید – به لطف Winget مشکلی وجود ندارد (منبع تصویر: Screenshot GIGA)

اما با وجود اینکه من اکنون این روش را از درون می دانم، سرگرمی همچنان به طرز شگفت آوری طولانی است. هر بار که با مرورگر به وب سایت های جداگانه دسترسی پیدا کنید، ابتدا تنظیمات را دانلود کرده و سپس نصب را شروع کنید – باید سریعتر باشد!

نسخه:ساخت 22H2

winget install "google chrome"

زیر منوهای ویندوز 10 و 11 تعدادی از عملکردهای هیجان انگیز را پنهان می کنند که حتی کاربران قدیمی هنوز با آنها آشنا نیستند. این شامل ابزار کاربردی ویندوز winget نیز می شود که از این به بعد نمی خواهم بدون آن کار کنم.