من با منظومه خورشیدی کوچکم پول زیادی پس انداز کردم

نیروگاه بالکن من در ژوئن 2022 از ساعات زیادی آفتاب خوشحال بود. اما باران هم زیاد بود، بنابراین نتوانستم از تمام پتانسیل استفاده کنم. امروز ما به بازده در ژوئن 2022 نگاه می کنیم. چقدر انرژی تولید کردم، چه مقدار از آن هدر رفتم و در واقع چه چیزی استفاده کردم؟ این دقیقاً پس انداز من است.

کل مصرف من برای آپارتمان، انبار، شارژ دوچرخه برقی، ابزار باغبانی و غیره 160 کیلووات ساعت در ژوئن 2022 بود. من تقریبا 100 کیلووات ساعت از این را به تامین کننده انرژی خود پرداخت کردم. من خودم 59.36 کیلووات ساعت تولید کردم و هزینه آن را پرداخت نکردم. این باعث صرفه جویی 18 یورویی در ژوئن 2022 می شود با قیمت کیلووات ساعت حدود 30 سنت برای من. من بر این اساس 12 کیلووات ساعت به ارزش 3.60 یورو دادم.

چرا نتونستم از همه انرژی استفاده کنم؟

ژوئن 2022 خیلی خوب بود. این سودآورترین ماه کار من تا به حال در منظومه شمسی کوچک بود. سیستم 600 وات دارد در مجموع 71.36 کیلووات ساعت تولید کرد. بهترین ماه من تا الان 67 کیلووات ساعت بوده. من از آن بسیار راضی هستم. از نظر تئوری، اگر سیستم من 2 تا 3 ساعت در روز سایه نداشته باشد، حتی بیشتر خواهد بود.

عملکرد نیروگاه بالکن من در ژوئن 2022 بسیار خوب بود. (منبع تصویر: GIGA)

برخلاف یک سیستم خورشیدی کلاسیک روی پشت بام، شما باید از برق تولید شده بلافاصله با یک سیستم خورشیدی کوچک متصل به برق استفاده کنید که فقط به پریز وصل است. من می توانم این کار را با کار کردن در خانه و ایجاد تغییراتی در زندگی روزمره به خوبی انجام دهم. بنابراین من انرژی نسبتا کمی را از دست می دهم و بنابراین پس انداز زیادی دارم.

هیچ پاداشی برای تغذیه در انرژی اضافی وجود ندارد. بنابراین، یک ثبت نام ساده برای چنین سیستم های خورشیدی کوچک نیز اعمال می شود. همه چیز ارزان تر و بسیار ساده تر از یک منظومه شمسی بزرگ است، اما باید مراقب باشید که از انرژی تولید شده در آن لحظه دقیق استفاده کنید.



منبع

سیستم های خورشیدی مینی یک راه عالی برای کاهش هزینه های انرژی هستند. قیمت برق در حال افزایش است و اگر جایی برای نیروگاه بالکن دارید باید برای آن هم استفاده کنید. سیستم خورشیدی مینی من بیش از یک سال است که کار می کند و سیستم های زیادی را برای دوستان و آشنایان راه اندازی کرده ام. می خواهم با اعداد مشخص به شما نشان دهم که آیا همه اینها اصلاً ارزشش را دارد یا خیر. فروشندگان همیشه قول پس انداز بسیار بالایی می دهند. من حقایق واقعی را – ماه به ماه – برای شما آورده ام.

نیروگاه بالکن در ژوئن 2022

بنابراین چقدر در هزینه های برق در ژوئن 2022 صرفه جویی کرده ام؟

  • بازده: 71.36 کیلووات ساعت
  • انرژی مصرف نشده: 12 کیلووات ساعت
  • انرژی مصرفی: 59.36 کیلووات ساعت