منتظر TES 6 هستید؟ سپس اندرال بازی می کند

رهایی:11/11/2011

زبان ها:آلمانی

Enderal بهترین نقش آفرینی چند ساله است – حداقل برای من. از زمان Morrowind، بخش‌های سری The Elder Scrolls جایگاه اول را در قلب بازی‌های من به خود اختصاص داده‌اند، اما اکنون تمام شده است: برای من، Enderal حتی بهتر از Skyrim است. چرا؟ الان برات توضیح میدم

The Elder Scrolls V: Skyrim

در مجموع، Enderal آنقدر شبیه یک Skyrim بهتر احساس می‌کرد که جای تعجب نیست که اکنون بیشتر به این مد فکر می‌کنم تا بازی اصلی.

به هر حال، در حال حاضر حتی یکی وجود دارد که مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است کتاب فانتزی بر اساس Enderal: Dreams of the Dying.

اگر دلتان برای Skyrim یا Dragon Age تنگ شده است، فقط Enderal را بازی کنید

آیا اشکالی ندارد که Enderal را بیشتر از Skyrim دوست داشته باشیم؟ سال به سال پس از The Elder Scrolls 5: Skyrim، منتظر بازی‌هایی بودم که توانستند با همین آزادی، مرا به دنیای خارق‌العاده‌شان بکشانند. البته، این واقعیت که Enderal دارد من را از مدفوع نقش آفرینی من در می آورد، به نوستالژی من نسبت به Skyrim نیز مربوط می شود.

نسخه:1.9.32.0.8

هر چه می خواهید بگویید، اما بازی های بسیار کمی مانند The Elder Scrolls وجود دارد. این بدان معنا نیست که قطعات TES شاهکارهای بی‌نظمی در بازار هستند. فقط به معنی یک چیز است: بازی های نقش آفرینی به ندرت اینقدر تنها، رایگان و بزرگ هستند. شما می توانید هر کاری که می خواهید در Skyrim انجام دهید. می تواند تقریباً به هر چیزی که می خواهید تبدیل شود. برای برخی بیش از حد خسته کننده است – برخی، مانند من، آن را دوست دارند. حالا البته خیلی خنده‌دار است وقتی می‌گویم حداکثر Skyrim می‌تواند بازی‌هایی مانند Skyrim را برتر کند، درست است؟

Enderal یک مد غول پیکر برای Skyrim است، آنقدر بزرگ که در واقع یک بازی در نوع خود است.  (منبع تصویر: SureAI)
Enderal یک مد غول پیکر برای Skyrim است، آنقدر بزرگ که در واقع یک بازی در نوع خود است. (منبع تصویر: SureAI)

وقتی به Skyrim فکر می کنم، Enderal ناگهان به ذهنم می آید

هوم، دوباره اسم این شهر در Skyrim چه بود؟ کشتی؟ نه، نه – Whiterun! به هر حال، من ترجیح می‌دهم به Ark تا Whiterun فکر کنم: Enderal خاطرات Skyrim را در ذهن من بازنویسی کرد و یکی از دلایلی که در آن بسیار خوب است این است که یک ماد Skyrim است. احتمالاً بهترین ماد Skyrim تا کنون – یک مد با داستان خاص خود، نقشه خود، سیستم مهارت خود، NPC ها و شخصیت های خود، هیولاهای خود، موسیقی خود و صداپیشگان خود. و یکی که به نوعی شبیه Skyrim است. اگر از من بپرسید یک Skyrim بهتر است.

– بلافاصله!

Enderal را برای The Elder Scrolls 5: Skyrim در استیم دریافت کنید.

اندرال چند ساله است، اما اگر هنوز آن را نمی شناسید – با آن آشنا شوید!

آیا من یک خیانتکار Skyrim هستم؟

علاوه بر این، البته آسان تر است – حتی اگر هنوز هم بسیار دشوار باشد! – ساخت بازی سال ها بعد از Skyrim بر روی همان موتوری که برخی آن را حتی بهتر از نسخه قبلی خود می دانند. و در نهایت، من مطمئن هستم که همه آنقدر از Enderal متقاعد نخواهند شد: این به اندازه Skyrim بزرگ نیست و حتی در مود بیشتر از نسخه اصلی صحبت می شود. چه چیزی را دوست داشته باشیم.

Enderal را برای The Elder Scrolls 5: Skyrim Special Edition در استیم دریافت کنید.

همه چیز در مورد این است: شما و دوستتان به عنوان مزاحم به Enderal می روید، جزیره ای که می خواهی خوشبختی را در آن پیدا کنی. اما زندگی شما به عنوان یک پناهنده به زودی تغییر می کند: جنون سرخ ساکنان اندرال را مبتلا می کند، بیماری که همه را دیوانه و خشن می کند. شهر آرک، مرکز فرهنگ اندرالین، بسیار وسیع است: بازارها، معبد اردر، چندین میخانه، اقامتگاه، و دومین شهر زیرزمینی که در آن گداها و بی‌راهه‌ها در حال لکنت هستند.

از پایتخت آرک در اندرال دیدن کنید - و سعی کنید گم نشوید!  (منبع تصویر: SureAI)
از پایتخت آرک در اندرال دیدن کنید – و سعی کنید گم نشوید! (منبع تصویر: SureAI)

Enderal بدون عیب نیست، اما برای من، اکنون وجود دارد همتراز با Skyrim و بهترین بازی های RPG BioWare. اینکه موددرها، داوطلبان و جامعه چنین بازی شگفت انگیزی را ایجاد کرده اند بسیار چشمگیر است. و توسعه دهنده SureAI در حال حاضر در حال اجرای کار بعدی است – اما هنوز مشخص نیست که این کار بازیکنان را به کجا خواهد برد.



منبع

مجوز:پیش نمایش