ممنوعیت جدید به طور غیرمنتظره تعدادی از کاربران را تحت تأثیر قرار می دهد

از طرف دیگر، به ندرت در مورد نکات منفی صحبت می شود. به عنوان مثال، آیا می‌دانستید که یوتیوب در تشخیص کلماتی که در یک ویدیو استفاده می‌شود، بسیار خوب است؟ اگر حاوی توهین یا سایر فحاشی باشد، آیا این هزینه برای درآمدزایی سازنده محتوای آسیب دیده هزینه دارد؟

به نظر شما، شرکای تبلیغاتی خواهند داشت برخی از فرمول های سخت تر به هر حال مشکلی نیست

حداقل این تئوری است، زیرا در عمل، سیستم خودکار کاملاً تصادفی عمل می کند. به همین دلیل، یوتیوب‌برهای مختلف در حال حاضر در حال از دست دادن درآمدزایی و در نتیجه گاهی اوقات بخش بزرگی از درآمد خود هستند.

یوتیوب در حال تغییر “قوانین بازی” و خشم بسیاری از سازندگان محتوا است. ما به شما توضیح می دهیم که چرا بسیاری از کاربران یوتیوب از پورتال ویدیویی ناراضی هستند.

سیستم جدید اقدامات سخت تری را در برابر سخنان ناسزا انجام می دهد

بسیاری از تولیدکنندگان محتوا از خود سیستم انتقاد نمی کنند، بلکه بیشتر از آن انتقاد می کنند عدم ارتباط از یوتیوب YouTuber محبوب Moist Cr1TiKal سیاست به‌روزرسانی این شرکت را به حفظ اسرار دولتی تشبیه می‌کند.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

اینکه یوتیوب استفاده از الفاظ فحش را جریمه می کند اصولا تازگی ندارد، اما ظاهرا قوانین در این زمینه تغییر کرده است. دوباره سفت شد و گاهی اوقات سیستم تصمیمات اشتباهی می گیرد.

کاربران یوتیوب از عدم شفافیت و ارتباطات شکایت دارند

بنابراین برای YouTubers غیر ممکن است به هر تغییر قانون به موقع پاسخ دهید. یا به عبارت دیگر: کودک ضرب المثل قبلاً در چاه افتاده است که مشخص می شود چیزی در سیستم تغییر کرده است.

یوتیوبر کروزادار یک قدم فراتر می رود و دلیل وجودی سیستم را زیر سوال می برد، زیرا بالاخره YouTube Kidds نیز وجود دارد.

یوتیوب برای مدت طولانی است یک تجارت سخت با پول زیادی در خطر است. بی دلیل نیست که بسیاری از جوانان اکنون خواهان شغلی به عنوان یوتیوبر و ستاره رسانه های اجتماعی هستند.