مقایسه باعث می شود پیشگامان خودروهای الکترونیکی قدیمی به نظر برسند

به طور متوسط، نیسان قدیمی ترین سبد تولیدکنندگان حجم را دارد. با Stellantis و Renault، دو تولید کننده اروپایی دنبال می شوند.

این نتیجه ارزیابی کارشناس خودرو خوان فیلیپه مونوز برای پورتال Insideevs است. این در مورد مدت زمان استفاده از خودروها نیست. اما سازندگان تا چه زمانی مدل خود را از ایده تا نسخه جدیدتر یا حذف تدریجی دور نگه می دارند. به گفته مونوز، لیفت صورت شامل این موارد نمی شود.

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و یک جایزه زیست محیطی دریافت کنید
برندهای جوان با چند مدل جدید معمولاً عملکرد خوبی دارند. را بالا 3 فرم isozu از ژاپن و دو برند چینی XPeng و NOK. میانگین سنی مدل های آنها 2.6 سال است. هوندا با حداقل 20 مدل، جوانترین خط تولید تولیدکنندگان بزرگتر را دارد و پس از آن هیوندای و جیلی قرار دارند. مرسدس در جایگاه 5 اغلب پیشنهاد خود را تازه می کند.

قیمت یک ماشین جدید اغلب مهمتر از سن آن است. موتورهای احتراقی و وسایل نقلیه الکتریکی در حال رقابت نزدیکی هستند:

قدیمی، اما نه منسوخ شده: تسلا همچنین می تواند با خودروهای الکتریکی متقاعد کند

با این حال، این واقعیت که تسلا دارای دومین خط تولید قدیمی خودروسازان در جهان است، نباید منفی باشد. شرکت سازنده خودروهای الکترونیکی با استرومرن خود چند سال از توسعه بازار جلوتر بود و دارای آن است سبک بسیاری از خودروهای الکترونیکی دیگرکه امروز در دسترس هستند. اگر همه از تسلا تقلید کنند، مدت زمان بیشتری طول می کشد تا سبک تسلا از مد بیفتد.

وقتی صحبت از سن خط تولید خودرو می شود، تسلا در مقایسه با رقبا واقعاً قدیمی به نظر می رسد. تنها یک تولید کننده در جهان به طور متوسط ​​اتومبیل های قدیمی تر از پیشگام برقی همه مردم دارد که آینده این صنعت را رقم می زند. در حالی که تسلاس نمونه کارها به طور متوسط افتخار 7.8 ساله فقط نام تجاری روسی لادا لنز بیشتر را به حساب می آورد: به طور متوسط، مدل های کتاب مقدس 18.9 سال قدمت دارند.

هر کسی که برای مدت طولانی به یک مدل پایبند باشد در هزینه های توسعه نیز صرفه جویی می کند. به این موضوع تمرکز بر نرم افزار در تسلا اضافه شده است. با به‌روزرسانی‌ها، خودروهای الکتریکی مدت بیشتری به‌روز می‌شوند. به روز رسانی از طریق هوا در حال تبدیل شدن به یک هنجار در صنعت است. عصر یک مدل خودرو احتمالاً در آینده معنای خود را از دست خواهد داد. با این وجود، عجیب است که یک سازنده مبتکر دوست دارد تسلا از این نظر به انبوه قراضه تعلق دارد.



منبع

خودروهای الکترونیکی نه تنها باید با درایوهای بدون آلایندگی و قیمت رقابتی تحت تأثیر قرار گیرند. رقابت برای آینده جابجایی از دیرباز بر سر برتری فنی و به روز بودن بوده است. به ویژه در مورد آخر، پیشگام تسلا در یک نقطه ضعف قرار دارد – و بسیار هم همینطور.

تسلا

تسلا بسیار قدیمی: هیچ مدل خودروی الکترونیکی دیگری سال های بیشتری در اختیار ندارد