مغازه ها کی باز هستند؟

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر

اگر چیزهای مهمی را برای نیازهای روزانه از دست می دهید، بسته به جایی که زندگی می کنید، ممکن است راه حل های اضطراری نیز وجود داشته باشد. مثلا در شهرهای بزرگ کیوسک ها و “Spätis” باز، که آبجو، تنقلات و سایر اقلام روزمره را در اختیار شما قرار می دهد. در برخی از ایستگاه ها نیز گسترده است پیشنهاد “ایستگاه خرید”. با سوپرمارکت ها و فروشگاه های تخصصی که در روزهای تعطیل نیز باز هستند. مغازه هایی که بیشتر از نان رول و گل می فروشند نیز باید در فرودگاه ها باز باشند.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

فروشگاه‌های تخصصی مانند مدیا مارکت یا دوچرخه‌فروشی‌ها نیز روز دوشنبه تعطیل خواهند بود. برای مثال، برخلاف شب کریسمس یا شب سال نو، اپراتورها نمی توانند تصمیم بگیرند که آیا مغازه خود را باز نگه دارند یا نه. دروازه ها در تعطیلات رسمی بسته می مانند. خدمات تحویل مانند Flink یا Getir نیز مجاز به تحویل کالاهای روزمره در تعطیلات رسمی نیستند.

برای اینکه در امنیت باشید، باید پس از قبل اطلاع رسانی کنیدآیا در تعطیلات باز است و در صورت لزوم یک جایگزین برای خود باز نگه دارید. تغییر زمان باز شدن باید به موقع روی درب به وضوح قابل مشاهده باشد.

نامه ها و بسته ها در هیچ کجای آلمان در پنطیکاست تحویل داده نمی شود. بنابراین اگر چیزی را به صورت آنلاین در روز شنبه سفارش دهید، با گزینه های حمل و نقل معمولی در اولین فرصت روز سه شنبه تحویل داده می شود.

در واقع در پنطیکاست چه چیزی جشن گرفته می شود؟

ساعات کار در پنطیکاست

از روز سه شنبه زندگی دوباره به مسیر منظم خود می رود.

در سال 2023، پنطیکاست در آخرین آخر هفته ماه می است. بنابراین یکشنبه پنطیکاست است یکشنبه 28 اردیبهشت. پس از آن در ادامه می آید تا دوشنبه 29 مه. دوشنبه نیز تعطیل رسمی است. بنابراین باید خریدهای خود را در روز شنبه کمی مجلل تر کنید، زیرا همه سوپرمارکت ها در روز دوشنبه تعطیل هستند. شنبه مغازه ها طبق معمول باز هستند و روز سه شنبه با یک روز کاری عادی ادامه می دهیم.

آیا مغازه‌ها، نانواها و شرکت‌ها در پنطیکاست باز هستند؟

چند تعطیلات رسمی در تابستان وجود دارد. در پایان ماه مه، اندکی پس از روز معراج، آخر هفته پنطیکاست فرا می رسد. در مورد ساعات کاری پنطیکاست چطور؟ مغازه ها چه زمانی باز و چه زمانی تعطیل هستند؟

مشاور

فقط اگر شما رول های تازه اگر می خواهید صبحانه بخورید، خوش شانس هستید. نانوایی ها در روز دوشنبه باز هستند. در مورد گل فروشی ها نیز وضعیت مشابه است. با این حال، ممکن است انحرافاتی بین گل فروشی ها و نانوایی ها وجود داشته باشد که خود اپراتورها آن را تعیین می کنند. با این حال، بسته به ایالت فدرال تفاوت هایی وجود دارد. اگر دو روز تعطیل رسمی به دنبال یکدیگر باشند یا یک روز تعطیل رسمی به دنبال یکشنبه باشد، نانوایی ها فقط برای چند ساعت در یکی از این دو روز مجاز هستند. در بادن-وورتمبرگ، مغازه های نان یکشنبه ها بسته هستند، اما دوشنبه ها باز هستند، در بایرن یا نوردراین-وستفالن برعکس است. در برلین، نانوایی ها حتی اجازه دارند در هر دو روز پنطیکاست باز شوند. با این حال، هر شرکتی می تواند برای خود تصمیم بگیرد.