معنی کلمه در زبان جوانان (TikTok & Co.)

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر

“همان” به آلمانی ترجمه شده به معنای “زوج“،”همان چیز“،”فقط به عنوان” یا “همسان“.

در زبان آنلاین، می توان از آن در زمینه های مختلف استفاده کرد. اگر کسی چیزی بیش از “همان” ننویسد، شما می خواهید موافق با بیان قبلی. بنابراین یکی از سخنرانان قبلی همان نظر است. در چنین مواردی ترجمه آلمانی واضحی وجود ندارد. اگر کسی بخواهد بدون «همان» انگلیسی عمل کند، باید بیش از یک کلمه در آلمانی استفاده کند. معادل آلمانی چیزی شبیه به این خواهد بود:

با ما توضیحات بیشتری در مورد کلمات از زبان جوانان و شبکه پیدا خواهید کرد. به عنوان مثال، می‌توانید معنای عبارات «متاسفم نه متأسفم» یا «دوره» را در TikTok and Co بخوانید.

با میم مشابه استآنها همان عکس هستندو دو تصویر را نشان می دهد که متفاوت هستند اما چیزی مشترک دارند. مثالی از استفاده از “همان” به عنوان میم:

بنابراین می‌توانید هر زمان که می‌خواهید با کسی موافق باشید یا بیان کنید که به همان شیوه فکر می‌کنید، از آن استفاده کنید. این کلمه قبلاً در لیست انتخاب کلمه سال جوانان در سال 2021 قرار داشت، اما در آن زمان رقابت “تلاقی” بود.

“Same”: معنی کلمه در TikTok، Memes & Co.

عبارت “مشابه ولی متفاوت“. یعنی چیزی شبیه به هم اما بسیار متفاوت. برای مثال برای توصیف محصولات تقلبی مانند لباس‌های آدیداس با کپی بد یا لباس‌های تولیدکنندگان دیگر که برند معروفی روی آن چاپ شده است، اما کیفیت پایین‌تری دارد، استفاده می‌شود. اگر چیزی در نگاه اول یکسان به نظر می رسد و فقط با بررسی دقیق متوجه تفاوت ها می شوید، می توان بدون قضاوت از «یکسان اما متفاوت» استفاده کرد:

در شبکه های اجتماعی مانند TikTok و Instagram یا در چت کلمات ناآشنا را بارها و بارها می خوانید. بنابراین می توانید با عبارت “همان” روبرو شوید بدون اینکه بدانید با آن چه کار کنید. این “همان” به چه معناست؟

رسانه های اجتماعی: اختصارات، میم ها و ایموجی ها

از طرف دیگر، اگر چیزی شبیه «انرژی یکسان» می گوید، شما دو چیز را با هم مقایسه می کنید که از برخی جهات یکسان هستند. این اغلب یک موتیف میم محبوب است که دو چیز کاملاً متفاوت را برابر می‌کند.

گاهی «همان» همراه با کلمات دیگر نیز به کار می رود. وقتی کسی می نویسد “ما مثل هم نیستیم” می خواهد کسی را از گروه دیگری جدا کنید.

در زبان نت کلمه ای از انگلیسی است. چیزی شبیه “säjm” تلفظ می شود.

“همان” در زبان آنلاین به چه معناست؟