معنی آن چیست و چگونه از خود محافظت کنیم؟

همین امر در مورد رسانه های اجتماعی نیز صدق می کند: اگر در مورد هر یک از پست های شما توسط breadcrumber احتمالی نظر داده می شود، اما هیچ واکنشی به نظرات یا پیام های شما وجود ندارد، این باید شما را مشکوک کند.

در مصاحبه ای، دکتر. جما هریس که آرد سوخاری می تواند از افراد مبتلا به آن حاصل شود مشکلات دلبستگی یا اعتماد به نفس پایین مبارزه، و بیماری روانی می تواند دلیلی برای چنین رفتار آزاردهنده ای باشد (منبع: Psychcentral). گذاشتن یک دنباله پودر سوخاری برای دیگران به شما قدرتی بر شخص دیگری می دهد، اما می تواند برای محافظت از خود نیز استفاده شود.

از سوی دیگر، افرادی که سطح بالایی از همدلی دارند یا با ترس از تعهد نیز دست و پنجه نرم می کنند، می توانند قربانی نان خرد شوند. درست مثل افرادی که به سرعت به روابط عاشقانه وابسته می شوند – در اینجا این خطر وجود دارد که هر خرده نان بیش از حد رمانتیک شود.

متأسفانه، هنگام جستجوی روابط از طریق قرار آنلاین، باید مراقب ارتباطات سمی نیز بود. یکی از این روش ها خرد کردن نان است. دقیقاً چه چیزی پشت آن است و چگونه می توانید از خود در برابر آن محافظت کنید، ما در مقاله خود به شما توضیح می دهیم.

همچنین می تواند کمک کند برای جستجوی گفتگو: با طرف مقابل در مورد اینکه چگونه احساس می کنید مورد احترام یا رفتار خوبی از طرف او نیستید صحبت کنید. این نه تنها به یادگیری آن کمک می کند نیازها و محدودیت های خود را بیان کنند، اما می بینید که فرد چگونه به آن واکنش نشان می دهد. خود را آگاه سازید که به دنبال چه هستید، چه چیزی برای شما خوب است و شایسته است که با شما محترمانه رفتار شود.



منبع هیچ دستور العملی برای مقابله با پودر سوخاری وجود ندارد. بلکه شخص می تواند خود را در برابر آن محافظت کند از ارزش خود آگاه می شود. به شما بفهماند که محدودیت های شما کجاست، پرچم قرمز خود را تعریف کنید. اگر طرف مقابل به این موارد احترام نمی‌گذارد یا رفتاری را که شایسته آن است دریافت نمی‌کنید، از خودتان دفاع کنید و ارتباط خود را با پودر سوخاری قطع کنید.

کارمندان مورد نظر ما در ویدیوی خود نکاتی را برای دوستیابی آنلاین به شما ارائه می دهند:

چگونه پودر سوخاری را تشخیص می دهید؟

در زمینه دوستیابی، اگر نه رابطه، بیشتر به توجهی است که منتظرش هستید. خرده نان افرادی هستند که به دیگران مقدار مشخصی علاقه می دهند تا امیدشان را از دست ندهند، اما چیزی بیشتر (مثلاً یک رابطه) به وجود نمی آید. بلکه با دادن طرف مقابل به او گرم می شود کمترین توجه ممکن، اما تا آنجا که لازم است می دهد.

و حالا تصور کنید اگر این کار را نمی کردیم. هیچ تعریفی از معنای آن وجود ندارد، فقط هیچ چیز. و این، اگرچه ما علاقه شما را برانگیختیم – شما به معنای واقعی کلمه آرد سوخاری پرتاب می شود داشتن. پودر سوخاری دقیقاً همین است.

خرده نان را می توان بیش از همه توسط نحوه ارتباط طرف مقابل (منبع: اتوپیا). اگر او زیاد با شما پیامک می‌فرستد و با شما معاشقه می‌کند، اما مدام برای ملاقات بهانه می‌آورد، به چنین سؤالاتی پاسخ نمی‌دهد یا قول ملاقات نمی‌دهد، اما هرگز اتفاق نمی‌افتد، این یک نشانه است. به همین ترتیب، اگر ارتباط بسیار سطحی باقی بماند، طرف مقابل می خواهد کمی در مورد شما بداند. فقط از نظر جسمی به شما علاقه مند است یا فقط پیام ها را با میم یا گیف مقابله می کند، این یک نشانه است.

کلاسیک، البته، زمانی است که فرد برای مدت طولانی گزارش نشده است و سپس ناگهان پیامی دریافت می کنید – بدون هیچ توضیحی در مورد آنچه در حال وقوع است. اگر پس از آن علاقه کمی به آن شخص نشان دهید، غیرمعمول نیست که او توجه بیشتری به شما نشان دهد تا برای شما جذاب بماند.

شما یک دیک انتخاب غیرمنتظره از مسابقه خود دریافت کردید؟ در اینجا نحوه مشاهده آن آمده است:

چگونه از خود در برابر پودر سوخاری محافظت کنیم؟

هر کسی که به دنبال قرارهای آنلاین است – چه برای چیزی طولانی مدت باشد یا صرفاً یک شب – نه تنها باید بین برنامه های دوستیابی متعدد و جستجو در پروفایل های دوستیابی بیشتر یکی را انتخاب کند، بلکه باید همین کار را انجام دهد. رفتارهای سمی آگاهی و تعداد کمی از آنها وجود دارد: Ghosting، Love Bombing یا چیزهای دیگر پودر سوخاری. اما در پس (به آلمانی) “خرد نان” چیست؟ ما می خواهیم به شما بگوییم.

منظور از پودر سوخاری چیست؟