معامله محرمانه با گوگل آشکار شد

جدا از برنامه‌ها – اینها بازی‌هایی هستند که قطعاً باید در ماه نوامبر آنها را بررسی کنید:

مایکروسافت و اکتیویژن بلیزارد: در مورد معامله بزرگ چطور؟

اینکه آیا اکتیویژن بلیزارد با یک فروشگاه اپلیکیشن موفق خواهد بود یا خیر، نامشخص است، اما ظاهراً دلیلی وجود دارد که توسعه‌دهنده و ناشر تاکنون بر روی پلتفرم خود بوده است. چشم پوشی کرد دارد.

همه چیز باید تحت “پروژه آغوش” اجرا شود. اما به طور رسمی، این توافق نامه ها وجود ندارد. به گزارش رویترز، Activision گفته است که هرگز با گوگل توافق نکرده است. ادعای اپیک گیمز این خواهد بودمزخرف“.

به گفته رویترز، گوگل حداقل 24 مورد دارد توافق با توسعه دهندگان برنامه های بزرگ ملاقات کرد تا آنها را از رقابت با Play Store داخلی بازدارد. یک نسخه خلاصه نشده از شکایتی که اپیک گیمز برای اولین بار علیه گوگل در سال 2020 ارائه کرد، اکنون جزئیات جدیدی را نشان می دهد (منبع: رویترز).

در سال 2020، اپیک گیمز علیه گوگل شکایت کرد. دلایل شامل اقدامات ضد رقابتی بود. گوگل احتمالاً برای توسعه دهندگان هزینه می پردازد تا فروشگاه های اپلیکیشن خود را باز نکنند. از جمله اکتیویژن بلیزارد.

Activision Blizzard: به دلیل پرداخت، فروشگاه اپلیکیشن اختصاصی ندارید؟

در شکایت علیه گوگل، اپیک گیمز می‌گوید این توافق‌ها باعث افزایش قیمت و کاهش کیفیت خدمات می‌شود. آ حکم در این صورت انتظار می رود سال آینده باشد. همین سال گذشته، اپیک گیمز پرونده مشابهی را علیه اپل باخت.

اکتیویژن بلیزارد نیز در حال حاضر در رابطه با قرارداد بزرگ با مایکروسافت خبرساز شده است. مایکروسافت همچنان به دنبال خرید است، اما تعداد کمی از آنها در اینجا وجود دارد چالش ها و مسائلهم کمیسیون اتحادیه اروپا و هم چین بر سر راه هستند. در بررسی اجمالی عملی خود، شما را در جریان تحولات قرار خواهیم داد.



منبع بر این اساس، گوگل در سه سال گذشته در اطراف 360 میلیون دلار به اکتیویژن بلیزارد پرداخت شده است. گفته می‌شود که Riot Games، توسعه‌دهنده LoL حدود 30 میلیون دلار دریافت کرده است و همینطور Tencent Holdings در سال 2020. شرکت‌هایی مانند Nintendo و Ubisoft نیز در این امر دخیل هستند.