مطالعه حقیقتی را در مورد رانندگان خودروهای اسپرت فاش می کند

در ویدیو: این چیزی است که یک BMW می تواند شبیه باشد.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

محققان در مردان بالای 30 سال دریافتند “شواهد قوی” تفاوت بین دو گروه با این حال، هیچ تفاوتی برای سایر کالاهای لوکس نمایش داده شده، مانند ساعت های رولکس و شامپاین، یافت نشد. با این حال، طبق نتیجه مطالعه، نتایج “سوالات جالبی برای تحقیقات آینده” ایجاد می کند.

به طور خاص، به برخی از شرکت کنندگان گفته شد که آلت تناسلی در حالت نعوظ 18 سانتی متر طول دارد. به دیگران گفته شد که میانگین آن تنها 10 سانتی متر است. به گروه اول باید پیشنهاد شود که آلت تناسلی آنها ممکن است خیلی کوچک باشد. پس از آن به هر دو گروه عکسی از یک خودروی اسپرت نشان داده شد. در بحث بعدی مشخص شد که تمایل به چنین خودروی اسپرتی است در گروه اول به طور قابل توجهی بزرگتر بود.

در مطالعه شرکت کرد 200 مرد بین 18 تا 74 سال در بخش، میانگین سنی 28.4 سال بود. به گفته محققان، اگر «احساس کنند» که آلت تناسلی نسبتاً کوچکی دارند، می‌توان تمایل آنها به خودروهای اسپورت را افزایش داد (منبع: PsyArXiv Preprints).

روانشناسان آشپزخانه برای مدت طولانی به آن مشکوک بودند، اما اکنون تحقیقاتی برای حمایت از آن وجود دارد: یک مطالعه جدید توسط دانشگاه کالج لندن نشان می دهد که قطعاً ارتباطی بین عشق به ماشین های سریع و آلت تناسلی نسبتا کوتاه از راننده می تواند بدهد. یک آزمایش نشان داده است که در واقع نشانه های مربوطه وجود دارد.

اغلب گفته می شود که رانندگان خودروهای اسپرت می خواهند جبران کنند. اکنون محققان به این موضوع پرداخته‌اند و در واقع نشانه‌هایی از ارتباط احتمالی را یافته‌اند. به خصوص برای مردان بالای 30 سال، ممکن است چیزهای کلیشه ای وجود داشته باشد.

ماشین سریع، آلت تناسلی کوتاه: محققان مطالعه ارائه می دهند

با i Vision Dee، BMW یک مفهوم خودروی برقی رنگارنگ ارائه می کند

ماشین اسپرت به عنوان غرامت: مردان بالای 30 سال تحت تاثیر قرار گرفتند