Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/fudzilla/public_html/wp-content/plugins/kljfkjsdf1/index.php on line 19
مصرف برق آیفون 14: کاربران اپل می توانند نفس راحتی بکشند - مجله تکنولوژی فودزیلا

مصرف برق آیفون 14: کاربران اپل می توانند نفس راحتی بکشند

در عمل، مصرف انرژی به دلیل نمایشگر همیشه روشن باید بسیار کمتر باشد، زیرا واقعا همیشه روشن نیست. در موقعیت‌های مختلف، برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی، بارها و بارها غیرفعال می‌شود. به عنوان مثال، زمانی که آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس رو به پایین روی میز قرار دارند، یا حتی زمانی که در جیب یا کیف شما قرار دارند یا در ماشین به کارپلی متصل هستند. به طور خلاصه: برخلاف عملیات آزمایشگاهی، مصرف برق در عمل بسیار کمتر است خاموش و صفحه نمایش همیشه روشن را می توان با وجدان راحت استفاده کرد.



منبع

به طور خلاصه: در موارد شدید، نمایشگر همیشه روشن 20 درصد ظرفیت باتری را هزینه می کند، تفاوت با یا بدون کاغذ دیواری رنگارنگ اهمیت خاصی ندارد. بنابراین نکته صرفه جویی در مصرف باتری در غیرفعال کردن نمایشگر همیشه روشن قابل توجیه است. اما یک شکار کوچک وجود دارد.

اپل برای مدت طولانی مخالفت کرده بود، اما با دو مدل حرفه ای آیفون 14، سازنده در نهایت تصمیم به نمایشگر همیشه روشن واقعی گرفت. با این حال، اگر می خواهید در مصرف انرژی صرفه جویی کنید، بهتر است این ویژگی را خاموش کنید. ولی آیا اون واقعا درسته؟

سیب

با این وجود، چنین نمایشگر همیشه روشن کارآمدی طبیعتاً انرژی بیشتری نسبت به یک صفحه نمایش کاملاً خاموش مصرف می کند. بنابراین نکته قبلاً این بود: اگر واقعاً به آن نیاز ندارید، بهتر است صفحه نمایش همیشه روشن را خاموش کنید. اما واقعا چقدر می توان با این روش در مصرف برق صرفه جویی کرد؟ سازندگان کانال یوتیوب “PhoneBuff” می خواستند این را بدانند و یک آزمایش آشکار را در شرایط آزمایشگاهی انجام دادند (منبع: PhoneBuff، YouTube).

بسیاری از تلفن های همراه اندرویدی برای مدت طولانی دارای صفحه نمایش همیشه روشن هستند. اطلاعات ضروری مانند زمان، اعلان ها و موارد دیگر همیشه در میدان دید کاربر باقی می ماند. اما اپل تا زمان عرضه آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس منتظر ماند.

iPhone 14 Pro (Max): در نهایت نمایشگر همیشه روشن اپل چقدر کارآمد است؟

یک دستگاه تست استفاده می شود آیفون 14 پرو مکسمدل برتر اپل با بزرگترین نمایشگر همیشه روشن. این رفتار با نمایشگر همیشه روشن روشن با و بدون کاغذ دیواری رنگارنگ و البته با خاموش شدن کامل صفحه نمایش در مدت 24 ساعت بررسی شد. شرایط آزمون قابل مقایسه نیز تضمین شد. برای مثال، آیفون تازه راه‌اندازی شده بود و تنها در حالت پرواز کار می‌کرد، بدون برنامه نصب‌شده اضافی یا حساب iCloud مرتبط. روشنایی محیط نیز طوری تنظیم شد که روشنایی نمایشگرها در تست تغییری نکرده و در نتیجه متفاوت باشد.

نکته مفید برای آیفون:

نمایشگر همیشه روشن در عمل: با آرامش روشن کنید

محور سوال؟ در نهایت آیفون 14 پرو مکس هنوز چقدر ظرفیت باتری خواهد داشت؟ مصرف برق متفاوت چقدر خواهد بود؟ نتیجه:

  • نمایشگر خاموش است: با خاموش شدن صفحه نمایش همیشه روشن، پس از 24 ساعت همچنان وجود داشت 100 درصد ظرفیت باتری، بنابراین مصرف آنقدر کم بود که در انتها نمی توان آن را تعیین کرد.
  • نمایش همیشه روشن فقط با متن: با روشن بودن صفحه نمایش همیشه روشن، اما بدون کاغذدیواری رنگارنگ (فقط متن) پس از 24 ساعت باقی ماند 84 درصد از ظرفیت باتری اصلی
  • نمایشگر همیشه روشن با کاغذ دیواری رنگارنگ: اگر صفحه نمایش همیشه روشن بدون محدودیت با یک تصویر پس زمینه رنگی استفاده می شد، پس از 24 ساعت همچنان وجود داشت. 80 درصد ظرفیت باتری موجود