مشکلات در فورد: تولیدکننده چینی ممکن است اعتصاب کند

با این حال، BYD نباید تنها طرف ذینفع باشد. برای تصاحب حداکثر 15 شرکت و سرمایه گذار در گفتگو، عمدتا از صنعت خودرو و محافل تامین کننده. معنای مراحل برای نیروی کار در Saarlouis هنوز باز است.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

در این گزارش به جزئیاتی اشاره نشده است؛ به گفته آگاهان، مذاکرات هنوز در مراحل ابتدایی است. در هفته‌های آتی، مسئولان فورد قرار است برای پیشبرد بیشتر معامله به چین سفر کنند. اما هیچ چیزی قطعی نشده است معامله همچنان ممکن است شکسته شود. نه فورد و نه BYD به طور رسمی در مورد برنامه های تصاحب اظهار نظر نکرده اند.

از نظر کیفیت، خودروهای الکترونیکی چینی نیازی به پنهان کردن ندارند:

اوضاع در فورد آلمان خوب پیش نمی رود. پیشکسوت صنعت خودرو باید وارد عمل شود، بنابراین نوآوری های گسترده ای به ویژه در این کشور در انتظار است. در گیاه کلن باید به قیمت کار بسیاری از کارمندان تمام شود. برنامه های بازسازی هنوز قطعی نیست، اما ظاهراً در حال اجرا هستند تا 3200 رقم در این مکان به تنهایی در لبه پرتگاه

از سوی دیگر، در کارخانه سارلوئیزر فورد، اوضاع حتی بدتر به نظر می رسد. این کارخانه در آستانه تعطیلی است و فورد قصد دارد تا سال 2025 این سایت را به طور کامل واگذار کند. در حال حاضر 4600 کارمند در آنجا مسئول ساخت فورد فوکوس محبوب هستند. اما فورد اکنون به دنبال یکی است مالک جدید، که کارخانه تولید را در اختیار می گیرد. بر اساس گزارش وال استریت ژورنال، خودروساز چینی BYD در بالای لیست (از طریق اخبار خودرو).

BYD قبلاً نه تنها قصد دارد خودروهای الکتریکی خود را در اروپا عرضه کند، بلکه قصد دارد آنها را در اینجا نیز تولید کند. این برند تاکنون با سه خودروی برقی در آلمان و برخی کشورهای دیگر نمایندگی دارد.

دلیل: فورد پیشنهاد خود را برای اروپا آزمایش کرده است و می خواهد به سرعت به خودروهای الکترونیکی بروید. کارخانه کلن قرار است به یکی از محورهای این تغییر جهت تبدیل شود. به گفته فورد، این موضوع با مشکلی برای کارمندان همراه است: جیم فارلی، رئیس فورد، اخیراً محاسبه کرده است: ساخت خودروهای الکتریکی به 40 درصد کارگران کمتری نیاز دارد.

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و یک جایزه زیست محیطی دریافت کنید

BYD آماده است: سازنده چینی می تواند کارخانه فورد آلمان را تصاحب کند

فورد برنامه های سختگیرانه ای برای خودروهای خود از آلمان دارد. نه تنها بخشی از نیروی کار باید برود، بلکه آینده کل کارخانه نیز در خطر است. با این حال، با BYD، یک مالک جدید احتمالی در حال حاضر در بلوک های شروع است.

آب کم عمق

فورد مشاغل را کاهش می دهد: اوضاع در کلن و سارلوئیس تنگ شده است