مشکلات تلفن و اینترنت (11/21/2022)

کاربران گزارش می دهند که گوشی هوشمند یک شبکه دریافت می کند، اما امکان گشت و گذار وجود ندارد. برای برخی از کاربران نیز گاهی اوقات دریافت بسیار بد است و تنها یک نوار نمایش داده می شود.

اگر چیزی برای خواندن در مورد مشکلات o2 در کانال های رسمی وجود ندارد، به پیشنهاد allestoerungen.de نگاهی بیندازید. اینجا جایی است که گزارش‌های مشتریان O2 آسیب‌دیده که متوجه مشکلاتی نیز می‌شوند جمع‌آوری می‌شود، خواه در شبکه ثابت، DSL یا ارتباطات سیار. اگر در زمان معینی شکایات بیشتری در مورد ارتباط ضعیف با ارائه دهنده وجود داشته باشد، همچنین می توان فرض کرد که مشکل بزرگتری وجود دارد که نمی توانید خودتان آن را برطرف کنید.

اگر متوجه مشکلی در اتصال اینترنت در رایانه شخصی یا تلفن هوشمند شدید، اغلب به جدا کردن روتر یا راه اندازی مجدد گوشی هوشمند کمک می کند. همچنین بررسی می کند که همه کابل ها به درستی وصل شده باشند و اینترنت به درستی در دستگاه مورد نظر پیکربندی شده باشد. اختلالات و مشکلات دریافت نیز می تواند دلایل مختلفی با o2 داشته باشد. به عنوان مثال، ممکن است تنها یک کابل به طور تصادفی در حین کار ساختمانی آسیب دیده باشد. علاوه بر این، ممکن است در یکی از ایستگاه های دریافت o2 نقصی وجود داشته باشد که مسئول اختلال فعلی است.

انجمن راهنمایی o2
خطاهای فعلی در انجمن راهنمای o2 گزارش شده است.

محتوای خارجی قابل نمایش نیست.

با o2 می توانید به اینترنت DSL و همچنین تلفن ثابت و سیار دسترسی داشته باشید. اگرچه o2 یکی از بزرگترین ارائه دهندگان در آلمان است، ارائه دهنده از اختلالات موقت در امان نیست. مشکلات دریافت و اتصال می تواند در منطقه یا در سراسر آلمان رخ دهد. در حال حاضر اختلالات بیشتر و بیشتری در شبکه o2 گزارش می شود.

توجه: اختلالات فعلی امروز (21 نوامبر 2022): تماس تلفنی ممکن نیست

در پورتال وب ارائه دهنده، می توانید با استفاده از بررسی زنده o2 عیوب را بررسی کنید. کد پستی یا شهر خود را در قسمت مربوطه وارد کنید. در نتیجه، یک نمای کلی از عملکرد فعلی شبکه های o2 دریافت می کنید. همچنین می توانید اینجا ببینید که آیا LTE و با چه کیفیتی در محل انتخاب شده موجود است یا خیر. همچنین می‌توانید بررسی کنید که آیا کار برنامه‌ریزی‌شده معلق است که می‌تواند باعث اختلال در شبکه شود. در اینجا باید در نظر داشت که اختلالات جدید در o2 می توانند با تاخیر نمایش داده شوند. داده ها هر 30 دقیقه به روز می شوند.

  • اگر در وب گردی یا برقراری تماس تلفنی از طریق o2 با مشکل مواجه شدید، توصیه می کنیم نگاهی به آن بیندازید حساب رسمی توییتر ارائه دهنده.
  • اختلالات بزرگتر و در سطح منطقه از این طریق اطلاع رسانی می شود.
  • البته می توانید از طریق خط تلفن o2 نیز با ما تماس بگیرید.
  • مروری بر محدودیت های سراسر آلمان در مورد o2 را می توان در انجمن راهنمای o2 یافت.
  • از طرف دیگر، نگاهی به صفحه راهنمای رسمی o2 در فیس بوک بیندازید.
  • در اینجا نیز در صورت مشخص شدن عیب در o2 به شما اطلاع داده می شود.
  • به عنوان یک قاعده، مدت زمان احتمالی اختلال نیز در اینجا آورده شده است.
  • اگر یک اختلال عمده در o2 وجود داشته باشد، شما انتخاب کمی دارید جز اینکه صبر کنید تا رفع شود.
o2-help-facebook
o2 کمک در فیس بوک (منبع تصویر: Facebook.de)

اختلال در o2؟ تو می توانی آن را انجام دهی

اگر در اتصال o2 خود با مشکلاتی روبرو هستید، تنها نیستید. مانند پنجشنبه گذشته، کاربران o2 در حال حاضر دوباره مشکلات را گزارش می کنند. تماس ها و تماس های تلفنی به ویژه تحت تأثیر قرار می گیرند. مشتریان o2 تماس هایی را گزارش می دهند که به سادگی قطع می شوند یا اصلاً قابل تنظیم نیستند. حتی اینترنت در خانه برای برخی از مشتریان در دسترس نیست. داده های تلفن همراه برای برخی از کاربران به طور معمول به کار خود ادامه می دهند. خرابی اینترنت در خانه نیز گزارش می شود. شما هم می توانید روی تلفن نیست، این به دلیل دستگاه شما یا تنظیمات نادرست نیست، بلکه به دلیل اختلال گسترده در o2 است. به طور رسمی هنوز مشخص نیست که مشکل از کجاست و مشکلات تلفن تا چه زمانی ادامه خواهد داشت. با توجه به بررسی وضعیت o2، هیچ مشکل یا اختلال ملی شناخته شده ای وجود ندارد.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.



منبع

مقاله اصلی 1 سپتامبر 2014، آخرین به روز رسانی در 22/02/2017

امتحان: درباره اپل چه می دانید؟

پنج شنبه گذشته، خطا در سرور انتقال صدا باعث قطعی ها شد. هنوز مشخص نیست که آیا مشکلات جدید دوباره به این موضوع مربوط می شود یا خیر. طبق بیانیه o2، شبکه باید در هفته گذشته تثبیت می شد.

خدمات خطای o2 را می توان از طریق چت یا شخصاً در سایت دریافت کرد:

شماره مشتری o2 خود را بیابید – در اینجا نحوه انجام این کار آمده است

در صورت خرابی o2 چه باید کرد؟

اگر فکر می کنید همه چیز به درستی تنظیم شده است، توصیه می کنیم مستقیماً با پشتیبانی o2 تماس بگیرید:

  • خط تلفن خطا: 0800-5251378 (رایگان)
  • خط تلفن خطای o2: 0179-55222 (رایگان با اتصال تلفن همراه یا DSL o2)
  • خط تلفن خطای o2: 0800-5522211 (رایگان)

گالری عکس را شروع کنید(4 عکس)