مشتریان می توانند انتظار سیل واقعی تبلیغات را داشته باشند

با نرخ فعلی ارز، به دلیل کاهش ارزش یورو، این نیز با قیمت های آلمان مطابقت دارد. با این حال، قیمت ها در آلمان در حال حاضر بین 7.99 تا 17.99 یورو در ماه است. برای اینکه جذاب باشد، باید قیمت کمتری برای اشتراک تبلیغاتی تعیین شود.

نتفلیکس باید این هزینه ها و همچنین درآمد از دست رفته از اشتراک گذاری حساب را جبران کند. فورت تصویری تاریک برای مشتریان نتفلیکس ترسیم می‌کند: «تبلیغات نه تنها با ارزان‌ترین تعرفه‌ها خواهد بود. در اکثر تعرفه ها و در نهایت گنجانده خواهد شد مشترکین برای حذف کامل تبلیغات باید بیشتر از آنچه اکنون می‌پردازند بپردازند.، بنابراین پیش آگهی او.

نتفلیکس در حال مبارزه است. مشتریان کمتری برای اولین بار از زمان تاسیس شرکت، و همیشه مشکلاتی در مورد محتوای گران قیمت تولید یا خریداری شده وجود داشت که مورد پسند عموم قرار نمی گرفت و حذف می شد. تبلیغات به زودی مشکلات را حل می کند، اما یک کارشناس این را تنها آغاز کار می داند. مشتریان باید خود را با قیمت های بالاتر تطبیق دهند.

نتفلیکس

مشتریان نتفلیکس باید بلرزند: قیمت های بالا به سمت مشترکین در حال افزایش است

با این حال، جان فورت، تحلیلگر، مشکلاتی را برای تبلیغات در نتفلیکس می بیند: در میان مدت، ایجاد درآمد اضافی از این طریق باید ارزشمند باشد. هنوز در کوتاه مدت، نتفلیکس باید بیشتر بپردازد زیرا سرویس پخش حق نمایش تبلیغات برای بسیاری از محتوای شخص ثالث را ندارد. فورت انتظار دارد که دارندگان حق باید هزینه زیادی برای مجوزهای مربوطه بپردازند (منبع: Tagesschau).

تبلیغات در نتفلیکس به زودی در همه جا؟

نتفلیکس در حال حاضر یک ربع قرن قدمت دارد – اوه ها. در 25 سالی که از تاسیس آن می گذرد، شرکت اجاره DVD سابق به سرویس پخش جریان شماره 1 تبدیل شده است. اما حالا نتفلیکس دیگر بی رقیب نیست و این یک مشکل برای شرکت است.

بسیاری از مراحل باید از بحران خارج شوند: برای مثال، انتخاب سخت‌گیرانه‌تر برای محتوای تولید شده توسط خود، یا پایان اشتراک‌گذاری حساب. مهم ترین مرحله احتمالا تبلیغات است. نتفلیکس می خواهد آن را از سال 2023 در سطح اشتراک جدید خود معرفی کند. مشتریان از قیمت ماهانه کمتر بهره مند می شوند. به گزارش بلومبرگ باید بین 7 تا 9 دلار آمریکا در ایالات متحده باشد. مشتریان ایالات متحده در حال حاضر بسته به سطح اشتراک، بین 9.99 تا 19.99 دلار پرداخت می کنند.

اینکه قیمت ها تا چه حد می توانند افزایش پیدا کنند هنوز کاملاً باز است. تجزیه و تحلیل فعلی نشان داده است که برای مشتریان آلمانی، این محدودیت 30 یورو در ماه است – اما برای همه نسخه های پخش، نه فقط برای Netflix.



منبع