مشتریان استریم حال و هوای آن را ندارند

همانطور که پورتال فناوری ایالات متحده Digiday گزارش می دهد، گفته می شود چندین شریک که تبلیغات را در نتفلیکس رزرو کرده بودند، سرمایه خود را در مقیاس بزرگ برداشت می کنند. این واقعیت که حتی ممکن است به دلیل ژست حسن نیت از طرف نتفلیکس است که برای صنعت نسبتاً غیرعادی است. سرویس استریم بدیهی است که می خواهد پیشنهاد جدید را برای تبلیغ کنندگان جذاب تر کند. اما اکنون باید با این واقعیت زندگی کنید که درآمدها شروع به فروپاشی می کنند.

این حرکت همچنین نشان می دهد که اشتراک تبلیغاتی نتفلیکس مورد استقبال مشتریان قرار نگرفت، همانطور که یکی امیدوار بود. به گفته دیجی‌دی، برخی از تبلیغ‌کنندگان تنها به حدود 80 درصد از مشتریان هدف رسیده‌اند. این پورتال به منابع آژانس های تبلیغاتی اشاره می کند: «شما نمی توانید تحویل دهید. شما سهام کافی برای تحویل ندارید. بنابراین آنها در واقع پول را پس می‌دهند.» یکی از منابع می‌گوید.

مشخص نیست که آیا وضعیت نتفلیکس در آلمان نیز به همین منوال است یا فقط تجارت تبلیغات در ایالات متحده در حال حاضر با مشکل مواجه است. با این حال، وضعیت کلی اقتصادی نشان می دهد که جذب مشتریان تبلیغاتی در این کشور نیز برای نتفلیکس آسان نخواهد بود.

نتفلیکس اخیراً دوباره از دردسر خلاص شده است. اما کمتر از یک سال پیش، پادشاه استریم برای اولین بار به طور قابل توجهی سقوط کرد. تبلیغات باید وسیله ای برای بازگشت به عظمت قدیمی باشد. اما اشتراک ارزان جدید در مدت کوتاهی پس از شروع مشکلات جدی ایجاد می کند.

نتفلیکس

نتفلیکس پول را پس می دهد: اعداد اشتراک در اشتراک تبلیغاتی قانع کننده نیستند

مطمئن نیستید که نتفلیکس انتخاب مناسبی برای شماست؟ مقایسه پخش جریانی بزرگ ما به شما کمک می کند تصمیم بگیرید:

تبلیغات در نتفلیکس: سرویس استریم مشکلات شروعی دارد

شروع اشتراک ارزان با تبلیغات 4.99 یورو در ماه از نقطه نظر نتفلیکس، دقیقاً به راحتی کار نمی کند. با این حال، هنوز برای صحبت از یک فلاپ خیلی زود است. همه شرکت ها بودجه تبلیغاتی خود را به طور کامل از نتفلیکس خارج نکرده اند. برخی کمپین های رزرو شده خود را به بعد موکول می کنند – به این امید که نتفلیکس در هفته ها و ماه های آینده به افزایش پایگاه مشتری در اشتراک تبلیغاتی ادامه دهد.



منبع

نتفلیکس دوباره فعال شده است. با یک سری دیگر از بازدیدها، سرویس استریم توانسته است تعداد مشترکین را به منطقه مثبت تبدیل کند. اما مشکلات خارج از دنیا نیستند. با شروع اشتراک تبلیغاتی، در واقع باید مشتریان جدید به دست بیایند و پول دوباره به خزانه ریخته شود. اما اکنون معلوم می شود: ظاهراً نتفلیکس آن را دارد علاقه به اشتراک تبلیغات بیش از حد برآورد شده است.