مشتریان اجازه نمی دهند این اتفاق برای آنها بیفتد

اشتراک پرایم آمازون در حال گران‌تر شدن است، و به درستی اینطور است: قیمت از 15 سپتامبر به میزان 1 یورو در ماه به 8.99 یورو افزایش می‌یابد. برای اشتراک سالانه، حدود 21 یورو بیشتر پرداخت می شود، قیمت از 69 به 89.90 یورو افزایش می یابد. جای تعجب نیست که این هزینه های اضافی در بین مشترکین با تایید کمی روبرو شد.

آمازون قیمت های اشتراک Prime را افزایش خواهد داد. با این اطلاعیه این گروه مشتریان را از خود دور کرده است. در مرحله گران قیمت فعلی، این مرحله در زمان نامناسبی برای مصرف کنندگان انجام می شود. بنابراین مشترکان از انتقاد خودداری نمی کنند.

آمازون قیمت‌های Prime را افزایش می‌دهد: مشترکین تهدید به فسخ می‌کنند

به موازات اعلام آمازون مبنی بر اینکه به زودی گران تر خواهد شد، جستجوهای جستجو در گوگل برای عبارت جستجوی «لغو آمازون پرایم» به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. آمازون احتمالاً می تواند از ترساندن برخی از مشتریان Prime در آلمان و اروپا غلبه کند. با این وجود: از دیدگاه بسیاری از مشترکین وفادار، این گروه در اینجا به خود آسیب می رساند.

از نظر درصدی، مشتریان آمازون از فرانسه به شدت آسیب می بینند. اگرچه قیمت فقط به سطحی افزایش می یابد که مشتریان آلمانی سال ها پرداخت می کنند. را اکنون بریتانیایی ها بالاترین قیمت سالانه را می پردازند: مبلغی معادل حدود 113 یورو در بریتانیا سررسید است.

با این افزایش قیمت، تعجب آور نیست که برخی از مشتریان آلمانی به دقت بررسی کنند که آیا Prime انتخاب مناسبی در آینده است یا خیر. در این ویدئو می توانید کمک کوچکی در فرآیند تصمیم گیری بیابید:

به عنوان مثال، در این مثال، یک شرکت با 33.4 میلیارد دلار درآمد در سال مالی گذشته دلیل کمی برای افزایش قیمت دارند – به ویژه در شرایط بحرانی که هزینه زندگی برای بسیاری از مردم به طور خطرناکی در حال افزایش است.

آیا قیمت Prime برای شما مناسب است؟ سپس می توانید پیشنهاد آمازون را به مدت 30 روز به صورت رایگان آزمایش کنید (مشاهده در آمازون).



منبع اما شما به عنوان یک مشتری چه کاری می توانید انجام دهید؟ پاسخ به سوال آسان است: محاسبه کنید که آیا Amazon Prime برای شما ارزشمند است یا خیر. ما قبلاً این را در مقاله خود بررسی کرده ایم. اگر نه به معنای لغو است. به هر حال، شما تنها نخواهید بود:

همزمان با اعلام قیمت های جدید، علاقه به لغو آمازون پرایم به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. (منبع تصویر: Google / GIGA)

اتفاقاً افزایش قیمت انجام شد نه تنها آلمان، مشتریان همچنین باید در سایر بازارهای اروپایی بیشتر به جیب خود بپردازند:

تعداد زیادی از کاربران توییتر در حال تخلیه خشم خود هستند، اخراج ها به صورت سری برنامه ریزی شده اند:

همکاران برنامه طنز ZDF heute-show به انگیزه های دیگری مشکوک هستند:

گرافیک ثابت می کند: مشتریان Prime در حال آماده شدن برای خروج هستند

کلماتی که از زمان اعلام افزایش قیمت در توییتر با هشتگ #AmazonPrime دست به دست می‌شوند، به همین ترتیب واضح هستند: