مشتریان آلمانی روحیه ای ندارند

مشتریان وودافون آلمان به ارائه دهنده پشت کرده اند. در حالی که ارائه‌دهنده دوسلدورف می‌تواند موفقیت‌های خود را در ارتباطات سیار گزارش کند، تجارت کابل، که Vodafone توانست برای مدت طولانی به آن تکیه کند، با مشکل مواجه است. اکنون “توسعه ضعیف در آلمان” برای کل گروه در حال آزمایش است.

وودافون

Vodafone در حال ایجاد آشفتگی است: مشتریان تلویزیون و کابل در حال فرار هستند

مشخص نیست که این موضوع چگونه بر مشتریان Vodafone تأثیر می گذارد. در این پیام، نیک رید، رئیس Vodafone دو مرحله ممکن را اعلام کرد: از یک طرف، “گزینه های قیمت برای اروپا” – که احتمالاً به معنای هزینه های مشتریان نهایی می تواند افزایش یابد. از طرف دیگر، شما می خواهید همزمان از “آسیب پذیرترین مشتریان” حمایت کنید. آنچه دقیقاً Vodafone از این می فهمد هنوز باز است.



منبع

Vodafone این ضررها را ناشی از شرایط سخت بازار با تورم و نسخه جدید قانون ارتباطات از راه دور (TKG) می داند که از دسامبر 2021 اجرایی شده است. از جمله قوانین تمدید ضمنی قراردادهای تلفن همراه و اینترنت بازنگری شد. به عبارت دیگر: مشتریان Vodafone به سختی می توانند از قراردادهای خود راحت تر، پیچیده تر و مهمتر از همه سریعتر خارج شوند، از این فرصت استفاده کنید

این نیز نشان دهنده نارضایتی بسیاری از مشتریان آلمانی است که ظاهراً با Vodafone مرتبط هستند. در واقع، این احتمالاً همان چیزی است که از وفاداری بیشتر مشتریان تلفن ثابت به Vodafone جلوگیری می کند. نسخه جدید TKG بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است فرصتی برای جستجوی جایگزین و همچنین به جای مقصر دانستن وودافون برای این وضعیت از آنها استفاده کنید.

Vodafone آلمان 1.1 درصد از فروش خدمات را در سه ماهه دوم سال 2022 از دست داد. منهای 0.5 درصدی قبلاً در سه ماهه قبل ثبت شده بود. از دیدگاه شرکت مادر انگلیسی، the انقباض آلمانی کاهش کل نتیجه

چه Vodafone، o2 یا Telekom به عنوان ارائه دهنده – شما نباید این اشتباهات را با گوشی هوشمند خود مرتکب شوید:

افزایش قیمت برای مشتریان Vodafone قابل پیش بینی است؟

برای گروه بریتانیایی Vodafone، منفی در میان مشتریان آلمانی تلخ است. آلمان با 30 درصد فروش خوب از خدمات، بزرگترین بازار این گروه است. وی در جریان تحولات پیش بینی خود برای سال را به سمت پایین اصلاح کرد.

Vodafone در بیانیه ای برای سرمایه گذاران توضیح می دهد که یکی از دلایل این امر از دست دادن مشتریان پهن باند در شبکه کابلی آلمان است. به گفته وی، از دست دادن مشتریان بیشترین ضربه را در تجارت تلویزیون وارد می کند: 165000 مشتری تلویزیون نسبت به سال قبل از دست داده است. با اینترنت کابلی، این گروه در نیمه اول سال 45000 مشتری کمتر در شبکه خود رزرو کرد. بخش DSL با 38000 اتصال کوچک می شود.