مشتریان وودافون آلمان به ارائه دهنده پشت کرده اند. در حالی که ارائهدهنده دوسلدورف حتی میتواند موفقیتهای خود را در ارتباطات سیار گزارش کند، تجارت کابلی از همه چیز که Vodafone میتوانست برای مدت طولانی به آن تکیه کند، با مشکل مواجه است. “توسعه ضعیف در آلمان”، بزرگترین بازار Vodafone، به یک بار تبدیل می شود.
Vodafone در بدبختی: مشتریان تلویزیون و کابل دور می شوند
Vodafone در بیانیه ای برای سرمایه گذاران توضیح می دهد که یکی از دلایل این امر از دست دادن مشتریان پهن باند در شبکه کابلی آلمان است. به گفته وی، از دست دادن مشتریان بیشترین ضربه را در تجارت تلویزیون وارد می کند: 165000 مشتری تلویزیون نسبت به سال قبل از دست داده است. با اینترنت کابلی، این گروه در نیمه اول سال 45000 مشتری کمتر در شبکه خود رزرو کرد. بخش DSL با 38000 اتصال کوچک می شود.
چه Vodafone، o2 یا Telekom به عنوان ارائه دهنده – شما نباید این اشتباهات را با گوشی هوشمند خود مرتکب شوید:
آیا افزایش قیمت در حال حاضر در انتظار مشتریان وودافون است؟
مشخص نیست که این موضوع چگونه بر مشتریان Vodafone تأثیر می گذارد. در این پیام، نیک رید، رئیس Vodafone دو مرحله ممکن را اعلام کرد: از یک طرف، “گزینه های قیمت برای اروپا” – که احتمالاً به معنای هزینه های مشتریان نهایی می تواند افزایش یابد. از طرف دیگر، شما می خواهید همزمان از “آسیب پذیرترین مشتریان” حمایت کنید. آنچه دقیقاً Vodafone از این می فهمد هنوز باز است.